Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

PeePee, tuo on niin väärin :'( Olen todella pahoillani, tähän ei löydy taaskaan sanoja! :hug:

Saana, kiva että kuitenkin löysit tänne!
Mulla oli tänään ihan mielettömät vatsanväänteet tuon ummetuksen kanssa. Loppujenlopuksi vatsa meni sitten ihan sekaisin, ja taisi tyhjentyä kertaheitolla, kuten usein tätä nykyä. Ihania nämä kakkajutut muuten. :LOL:
Ruoalla en ainakaan tänään helpottanut vatsantoimintaa; käytiin hakemassa Hesburgerista hamppariateriat. Arvasin kyllä ihan oikein, ettei tule pysymään sisällä, mutta maistui hyvältä kuitenkin. :)
 
Tervetuloa Saana! Lisäsin sinut jo tuonne tämän sivun listaan. Synnäriä en lähtenyt arvailemaan kun teillä pk-seutulaisilla on niin monta vaihtoehtoa, että taidan ennemmin voittaa lotossa kuin arvata oikein. :)

Se mahallaan makaamisen autuus saattaa vielä palata. Omakohtaisena kokemuksena on, että alkuraskaudessa noin rv 5-8 ei pystynyt nukkumaan mahallaan kun tisseihin ja mahaan sattui mutta nyt suunnilleen rv10-16 se on taas onnistunut. Viime yönä oli kyllä tukalaa kyljelläänkin, että kai se olo muuttuu siitä vähän väliä. Ajatella, että kohta voi tuntea miten päin se lapsi siellä on... :heart: :heart:

Kakkajuttuja sitten täältäkin.. Välillä tuntuu, että sisälläni asuu jänis.. Ensin tulee parit kovat papanat ja sitten normia tavaraa. En silti koe sitä ummetukseksi. Ruisleipää menee pari kertaa päivässä, samoin salaattia, että ei pitäis kuiduista olla kiinni. Sellasen oon huomannu, että vettä tulee juotua vähän väliä. Melkein aina kun menee keittiöön niin tulee täytettyä lasi pariin kertaan.

Sen sijaan eilen menin innoissani kauppaan ja kävin ensin tilaamassa Kotipizzasta perhepizzan (hassu kun ei osaa käyttää Z-kirjainta luonnollisesti..) ja kun kotiin pääsin niin yhden ohkaisen siivun siitä söin ja enempää ei edes tehny mieli. :eek:
Ei ihan mun tyylistä.. Tänään sitten teki mieli valkosipuliperunoita ja grillimakkaraa. No, perunat oli ihan ok mutta makkarasta söin kolmanneksen. Syömisen jälkee laitoin vielä grillin myyntiin kun ei vaan uppoa niin ei uppoa. Että jos joku tarvii grilliä niin kirppis-palstalta löytyy. :D

Ja Katia komppaan tuon väsymyksen kans.. Parin-kolmen tunnin päikkärit on ihania. Mies vaan alkaa olla kypsä siihen kun musta ei ole mitään seuraa iltaisin. Jos tuun neljältä töistä, saatan mennä kuudelta sohvalle "lukemaan", herätä siitä yhdeksältä, äristä jotain naama väärinpäin ja painua nukkumaan. Herään tyytyväisenä aamulla ilman kelloa 6.00. =)
 
Ehtoota.

Taisin aloittaa nämä kakkajutut, mutta kaipa näistä kehon toiminnoista on muutenkin totuttu hoitojen aikan niin vapaasti puhumaan, ettei tunnu kummalta kertoilla omasta suolen toiminnasta muille :LOL:

Kävi samoin kuin Raitikselle eilen. Kisapizzasta upposi sentin siivu ja alkoi heti tökkimään. Maku on niin muuttunut. Oltiin juuri ulkona syömässä, tilasin taas sellaisen tarjoilijasta varmasti hyvin erikoisen annoksen, kun kastikkeet piti jättää pois, lohkoperunoita ei saanut maustaa ja aterian pääasiakin - possunfile - jäi lopulta järsittynä lautaselle. Sen sijaan porkkana ja peruna - nam. Onko muita alkanut raskauden myötä tökkimään liha eri muodoissaan? Mulla ne tekevät tosi pahaa.

Tiltaltti, meillä on kummallakin maanantaina neuvola - ilmeisesti sinäkin pääset samalla myös ultraan? Kiva, että taas päästään tarkistamaan, että kaikki on varmasti kunnossa. Samalla mulla viikkokin vaihtuu, eteenpäin..

Mukavaa illan jatkoa!
Miru, papu&nuppu 8+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaanaS:
Täällähän on aikas kivaa! kakkajutut on parhaita :LOL:
On meillä matkan varrella ihan normaalejakin juttuja ollut... :D

Enää ei liha töki mutta viime kesästä tammikuuhun kun Metuja söin niin ensin loppui perunan syönti ja sitten alkoi liha jäädä pois. Nyt maistuu ihan ok kaikki mutta pieninä erinä.

Näin muuten päikkäreillä unta vauvasta!! :heart:
Vauvalla oli vaaleanpunaiset vaatteet ja toinen sukka puuttui ja sitten hän oli väärinpäin vaunuissa. Vauvatyylisellä epäselvällä puheella hän sanoi mulle, että toinen sukka puuttuu jollon minä otin hänet syliin ja sanoin, että "no niin puuttuu" ja laitoin sukan takaisin... :heart: :heart:
 
Vihdoin ja viimein. Josko nyt pystyisi kirjoittelemaan kunnolla... :$


PeePee: Voimia. Ei voi muuta sanoa.

Annuli: Jos totta puhutaan niin ei isäs aiva vääräs ollu tuosta ultrasta. Ehkä hieman kärjistetysti vain. Eli näin mulle on sanottu: Ultra on aivan turvallinen laite eikä niillä taajuuksilla ,joita käytetään esim. sikiön tutkimiseen, saada vahinkoa aikaan. Koska uä-säde ei läpäise kudosta samalla tavalla kuin rtg-säde, vaan heisjastuu kiinteistä kohdista(tideästä kudoksesta)takaisin luoden kuvan ultrattavasta kohteesta, on se turvallinen. Eli siis jos uä-laitteen tehot pantaisiin täysille niin siitä saattaa jotain haittaa olla mutta mitä, en tiedä.

Kotidopplerista Onhan se aika tuskallinen härveli jos ei kuule niitä ääniä. Mutta kun sitä käyttää niin pitää olla valmis skannaamaan koko maha, sillä ne äänet saattaa kuulua aivan häpyluun päältä ihan navan yläpuolelle asti. Itsellä ekalla kertaa löytyi äänet heti, samasta kohtaa ku neuvolas, parina päivänä ei mitään, koska en tajunnut että kohtu on jo 10cm navan yläpuolella ja kuuntelin liian alhaalta.
Myös jos vauveli on selkä napaan päin aivan kohdun takaosassa, kuuluu äänet heikommin. Mä kan vähä pelästyin ku kuului vain toiset äänet todella kovaa, siis aivan mielettömän kovaa, ja toiset sitten ei kuulunukkaa. Istukan äänet vain. NEuvolas sama juttu. En kylläkään sanonu mitään omasta kotilaitteesta :saint: Niin ultrassa sitten täti huomas että B-vauva on poikittain A:n takana eikä äänet siksi kuulu... Ilkeä heppuli.

Kysymys: Kuinka teillä muilla Hb on pysyny kuosis? Mulla oli vaan 100 vaikka oon syöny sitä ladyvitaplussaa ja rautaa + magnesiumia lisäksi. Aivan kamala väsy koko ajan ja sydän jyskyttää. Pelottaa jos lapset ei saa tarpeeksi happea....

Joo se liha kans tökkii aika pahasti täällä. Välillä tekis mieli mutta yli puolet jää aina syömättä. Olisko se siinä että ku ruuansulatus hidastuu ja sit liha sulaa muutenkin hitaasti niin aiva alitajuisesti tietää että tuosta tulee huono olo...

Kakkajuttuja:
Huomasin että mun ummetuksen syy oli juomattomuus. Kuulemma suolistosta imeytyy raskauden aikana kaksinkertainen määrä nestettä joten juoda pitäis todella paljon. Eli mulla on nyt sitte koko ajan vesipullo mukana. Oon yrittäny että ainakin 4x0.5l pullon juon vettä normaalin ruuan lisäksi. Kaippa se turovtustakin ehkäisee, ei oo ainakaan vielä auttanu..

ON:
Viikon verran oon täs ollu antibioottikuurilla kun oli aika paha pissatulehdus. No oireet helpotti mutta eilen alko kutina alapääs eli hiiva. Ostin sen Canestenin kerta-annoksen mutta aina vaan kutiaa.

Liikkeitä en enää tunne. En tiedä johtuuko tulehduksesta vai mistä. Äänet silti kuuluu... =)

T. Ulpis 17+0 (ja taas uusi viikko alkaa T&T:llä)
 
Tuosta ultrasta.. Siis siinähän ei ole mitään säteitä.. Tosin fysiikka ei ole mun vahvin lajini..

Oheiset lainaukset Wikipediasta kohdasta radiologia: "Nykyisin myös muut kuin säteilyä käyttävät lääketieteelliset kuvantamismenetelmät, esimerkiksi ultraääni, luetaan radiologian piiriin." Ja "Ultraääni on varsin turvallinen kuvantamismenetelmä, koska siinä ei tarvita säteilyä."
 
Joo niinhän se onkin, ei säteitä. Ajatusvirhe tullut. :eek: Sori.
Mutta juuri sitä yritinkin selittää että ei vaaraa (paitsi niillä todella suurilla tehoilla joita kuulemma saisi koneeseen asetettua mutta kenelläkään ei käytetä. Ei edes TOOOOOODElla isoilla ihmisillä....)

Joo no fysiikka ei mullakaan oikein hyvin suju, enkä tiedä onko toi kuinka totta mutta radiologi noin sanoi(siis siitä tehosta).... Tiedä kuinka totta sitte loppuviimmeen onkaa...
 
huomenta kaikille,

Miru, me mennään joo aikas lähekkäin, mulla on siis nyt 8+5 eli tiistaina vaihtuu viikko. Mutta eikös sulle laskettu aika ollut jo 21.12? vai muistinko väärin. Mulle se oli laskettu 24 pvä. Mielenkiintoinen joulu tulossa meille kaikille. Ihana kun näkee taas kyytiläisen kun muuten nää oireet on jääny ummetuksen puolelle. Tulee taas todellisempi olo.
PeePee olen todella pahoillani, voimia jaksamiseen :'( itku tuli kun luin tuossa tapahtuneesta.
Ruuasta kans huomannu et kun kauppaan menee on nälkä mutta mitään ei oikein tee mieli syödä ja kun jotain tekee ruuaksi ei maistukkaan enään. Nyt kyl löyty hitti, kana keitto thaimaalaisittain. kookosmaitoon tehty keitto ja siihen valmis maustepussi tom kah, nam. ihanan mausteista. Myös hedelmät tekee kauppansa, omenoita menee pari kolme päivässä.
Mut toisaalta tuo mun ruuan nirsominen ei ole näin kesällä mitään uutta, sama juttu joka kesä, lämmintä ruokaa ei tee mieli.
tiltalitti 8+5
 
Uuh, Tiltaltti, mulla on mausteet pannassa, siksi toi sun kanakeitto ei oikein sytyttänyt. Olen todennut syöväni kuin pieni lapsi - mautonta perusruokaa, ei mitään herkkuja. Se mun laskettu aika on 22.12. mut jos tässä näiden kahden kanssa loppuun asti mennään on joulukuun alku realistisempi. Toivotaan, että sinne asti päästään - ja miksei päästäisi (huomaatteko, yritän vaihtelevin tuloksin ajatella positiivisesti :headwall: )
 
PeePee :hug: :hug:

Mä alotan kans kakkajutulla :) Pienoista ummetusta täälläkin havaittu. Vaihtelee päivittäin. Välillä saa pyöriä ja keinutella pöntöllä oikein tosissaan, että saa puserrettua jotain ulos. Mutta pahaksi ei ole vielä päässyt, mutta paremminkin voisi tosiaan toimia. Normaalisti suoli toimii mulla todella tehokkaasti usemman kerran päivässä, mutta nyt ei päästä kyllä lähellekään sitä. Kunnon suolihuuhtelu tekis nyt terää, hyi kauhia sitä tavaran määrää :LOL: Harmi ettei sitä voi nyt vaan toteuttaa. Enkä tiedä tuntuisiko se edes hyvältä kun takamukseen työnnetään letku, hyi. Pari kertaa olen joutunut jo turvautumaan bepantheniin kun "paikat" meinaa mennä ruvelle. Auttaa muuten heti, suosittelen.

Mulle taas maistuu kaikki ruoka yhtä hyvin kuin ennenkin. Nyt kun nää olot siis tasaantuneet. Tosin salaattia menee kilokaupalla tässä perheessä nykyään. Ja jos käydään ulkona syömässä niin käytän kyllä salaattipöydän antimet tehokkaasti hyväksi. Mä olen huomannut etten jaksa syödä enää iltaisin niin tuhtisti kuin alkuviikoilla. Johtuu varmasti siitä, että masu on jo niin iso, varsinkin iltaisin, että tuntuu ettei sinne kertakaikkiaan mahdu isoa ruokamäärää. Ja on helpompi olla kun syö iltaisin kevyemmin. Aamuisin onkin sitten jo sudennälkä.

Ihana tuo Gerin masu, mahtava pömppis :heart: Mun masu on varmaan jo ainakin tuollainen kun Gerin toiseksi viiminen kuva. Jollei jopa vähän isompi. Mies sanoikin (huumorilla), että hän hommaa meille jonkinlaisen nostolaitteen jolla voi mua sitten loppuvaiheessa siirrellä jos masu kasvaa samaan tahtiin :LOL: Ja jos makaan sellälläni meidän aika upottavalla sohvalla niin on siitä jo vähän punnertaminen, että pääsee ylös. Ja varmaan sitä on jotenkin ylivarovainen joten en uskalla käyttää vatsalihaksia hyväkseni ylös noustessa täydellä teholla. Tai en minä tiedä onko niitä vatsalihaksia enää kun olen ollut viimeksi jumpassa helmikuussa :eek: Mun tekisi mieli mennä bodybalanceen jo nyt mutten taida vielä uskaltaa.

Onko teillä muuten nimet jo mietitty lapsille valmiiksi? Meillä on ollut jo vuosia ne tiedossa, jotain pientä hienosäätöä oli vielä äskettäin.

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa teille ihanaiset naiset!

Me lähtään kohta isukin ja vaavin kanssa katsomaan pesismatsia =)
 
pahoitteluni huonoja uutisia saaneille.. voima haleja :hug:

sori ku mä olen taas ollu pitkän ajan pois.. ollu vähän kaiken näköstä.. tulin täs viikoksi viettään omaa lomaa porukoitten luo, meinas toi stressi vaivata liikaa tuol työmaalla ja kotona.. 12.5 käytiin neuvolassa ja kaikki oli hyvin, sydänäänet kuulu hienosti:) ja painoaki oli tullu mulle lisää vain 200g.. rakenneultra on sit 6.6:) ihana ku masuasukki on ruvennu liikuskeleen kovasti tuol masussa mut heti ku on rauhallisempi päivä niin heti sitä huolestuu mut sellasta tää on..

heidh ja masuasukki 18+0 :heart:
 



Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

NIMI*********** HOITO ************ SYNNÄRI

LASKETTUAIKA

SYYSKUU

25.9
Habanero..........Puregon+Pregnyl...........

30.9
Marimilla................1.IVF/ICSI:n 1. Pas............

LOKAKUU

7.10
Miikkis .....................1. IVF.................. PHKS

8.10
mari75..................... 1. ICSI ...............TAYS

19.10
heidh....................1.PAS....................TYKS

20.10
geri.......................... 1. IVF................. EKKS

22.10
Bea..............................3. IVF ...................NKL

23.10
Amelia.............. 2. ICSI, 3.PAS.......Kaksoset................TYKS

Kulti.............................1.IVF............................KSKS

26.10
Ulpulummukka......... 2. IVF/ICSI...........Kaksoset / SeKs

27.10
Elämänperhonen.....Luomu......2.IVF.................

31.10
Raitapaitainen..........1.IVF..................TAYS


MARRASKUU


4.11
löllykkä...................1. ICSI...............OYS

8.11
kuunkulta..............1.IVF/ICSI.........

17.11
Marica.................1. IVF......................KOKS


JOULUKUU


1.12
Tiiti-......................1.IVF.....................OYS

15.12
Annuli81.....................1. PAS.................NKL

Kati231.................1.Pas...........................JS

22.12
Miruliini...................1. IVF...Kaksoset...........PHKS

24.12
tiltalitti.....................2. IVF............................TAYS

26.12
Maria83......................Clomit..................EKKS

30.12
risto...........................1. PAS............................OYS

Tammikuu 2009

1.1
PeePee......................1.IVF:n 1.PAS.....................SEKS


Ilman laskettua aikaa

Adette...................luomuihme IVF:n jälkeen.......

Marli..........................Kaksoset..........................

Maija-mamma...............3. IVF......................

Kipatsu........................1. IVF:n 1.PAS...................

SaanaS.........................1. ICSI:n 1. PAS.......Ultra 27.5
[/quote]



 
Korjasin listaan PeePeen takaisin koska toivoa tosiaan on vielä huomiseen asti ja silloin vasta selviää. Tuli ihan paha mieli kun tajusin, että suotta hätäilin nimen poistamisessa. Anteeksi PeePee! :hug:

Kaikki toivo sinne Pikku-Hippuselle!!
 
Hei taas,

Hienoa kuulla että PeePeellä toivoa voi vielä olla, nyt on kaikk peukut pystyssä!! :hug:

Neuvolakuulumisia, istuin melkein 2h tädin kanssa juttelemassa niitä näitä, häiritsi kun hän joutu vastaileen puhelimeen kokoajan, hoitaa toisen pikkupaikan neuvolatädin lomasijaisuuden samalla. Miehellä meinas kans palaa pinna, odoteltiin ultraa mutta nepäs ei sitä tehnytkään, laite oli käytössä radiologilla, se pitää erikseen varata jos haluaa ultran täällä pikkukylässsä. No perjantaina sitten sain ajan aamulle. Lähdin mukaan täällä pirkanmaan alueella järjestettävään tutkimukseen diapeteksen vaikutuksesta lapsen kasvuun ja millä raskauajan diapetestä voisi ehkäistä. Saan sokerirasitustestit ilmaiseksi 2 kertaa raskauden aikana ja joudun täyttelemään monenmonta lappua ruokailusta ja liikunnasta. Toivottavasti siitä on joskus jollekkin apua tulevaisuudessa.
Monenmoista kirjaa tuli kouraan mutta sellaista konkreettista yhtenäistä punaista lankaa en vielä onnannu saamaan tästä kerrasta kun se oli niin rikkonainen.
Hemoglobiini oli 149 eli tosi hyvä ja verenpaine 99/64 eli ei pelkoa verenpaineesta pulssi oli 77 leposyke. Hienoa.
Vaikka syke oli noin alhainen niin tosiaankin tuntee puuskuttavansa jo ihan pienestä ylämäestä kun höyryjuna. Kiva asiakkaiden kanssa patikoida kun itse puhaltaa pata punaisena mateluvauhtia ja asiakkaat aattelee et on siinä oppaalla hyvä kunto :LOL:
nyt on vaan sitten mietittävä kuinka jatkossa kun maha kasvaa, onnistuu nuo vaellukset ym. metsässä möyrimiset ja hierontahoidot. huoh, voi kun osais olla huolehtimatta noista vielä ja miettis vasta kun on ajankohtaista.
Niin ja puntarissa kävin, oli tullu 3kg lisää alkuraskaus painoon, ja nyt tasan 11kg siihen mitä olis ennen hoitoja :ashamed: voi itku. Pitää vaan ottaa ensivuonna sitten kunnon kuntokuurit , nyt pitää nauttia ja tarkkaan katsoa mitä syö. Mies jo alkoi paasaamaan että mitä kaikkee pitää syödä, ihana kun se on niin huolehtivainen mutta kyllä se ärsyttää, milläs sanot et kun ei tee mieli syödä niin ei voi väkisin suuhun lapata. Mut ei se ymmärrä.

Mausteet muuten autto ummetuksessa, vink vink.

tiltalitti 8+6
 
Heippa!

Tiltalttia täällä komppailen eli omia neuvolakuulumisia:
Meillä tuli myös mieletön määrä vihkosia ja ohjeita matkaan, käynti sinällään oli oikein kiva ja "neuvolantäti" huippukiva. Minun lisäksi myös mies punnittiin ja mitattiin :D
Mulla hg oli 139 ja paineet normaalit, pissa puhdas..

Meidän pikkuisilla oli myös kaikki hyvin. Toinen heilutteli käsiä ja jalkojaan kovasti ja toinenkin pienen herättelyn jälkeen (taisi olla iltapäivänokosillä, normaalin päivärytmin mukaan minäkin olisin ollut nokosilla). Pituutta oli A:22,5mm ja B:23mm eli täysin viikkoja vastaten, pidempi jopa huomisessa jo menossa. Sydämet sykki niinkuin pitääkin - eli kaikki loistavasti. Ne pienen pienet raajat heiluttelemassa oli kyllä ihan mielettömän liikuttavaa - taas alkaa itkettämään. Ihan kuin olisivat sanoneet: äiti ja isi, täällä me ollaan.. voi luoja.

Huippua, miten mies neuvolakäynnin jälkeen otti esiin nivaskan vaunuesitteitä (oli jemmannut niitä tietty vielä varmuuden vuoksi) ja kertoili sitten Emmaljungan ja Herculeksen eroista ja vahvuuksista...sekin oli todella liikuttavaa. :'( =)

Täällä pää siis ymmärrettävästi ihanan pyörryksissä - papu ja nuppu palkitsivat äidin sitten vielä neuvolan jälkeen sellaisella pahoinvointikohtauksella, ettei vähään aikaan ole koettukaan. Onneksi mauton jauhelihakeitto paransi olon :)
 
Tervetuloa uudet ja onnittelut plussista :heart:
peepeelle pidän kovasti peukkuja: toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! :hug:
miruliini: olipas teillä ihana ultrakäynti! Ja sulla on suloinen mies... on se vaan liikkistä kun ne innostuu..
Kaikille jo aikaa sitten minua (silloin raskausoioreetonta) lohdutelleille SUURI KIITOS :flower: :flower: :flower: Teidän ansiostanne pysyin järjissäni!
Pysyin kuitenkin myös poissa palstalta, sillä yritän olla ajattelematta tätä raskautta ja elellä vaan. No, arvaatte kyllä, kuinka helppoa se on... :ashamed: No kuitenkin: eilen oli eka ultra (6+2) ja siellä se näkyin, meidän pikku masukki, jolla sydänkin sykki! Mitään sen ihanampaa en ole eläissäni nähnyt:heart:
Raskausoireitakin on ilmaantunut, mm. kuvotusta oikein kunnolla. Okselle en ole vielä joutunut, mutta en pistä sitäkään pahakseni jos siihen tullaan: kertoo se ainakin että raskaana ollaan... Ja kertoo siitä kuvakin, jonka lääkäri antoi ultrasta mukan: pikkuinen valkoinen pilkku harmaan keskellä. Voi että sellaisesta voikin olla näin MIELETTÖMÄN iloinen!

Pysyn taas taustalla seuraavan ultraan (8+2) saakka, ja kirjoitan vaan jos jotain oikein tärkeää tulee mieleen. Lueskelen kyllä, jos jollain on kommentoiotavaa tms. Olette ajatuksissa kaikki! Halauksia B)
 
Maija-mamma, onnea iloisista ultrakuulumisista. Kyllä se elämän sykkiminen on ihmeellinen asia, sanattomaksi vetää... :heart:

Saanalle myös onnellista ultrakäyntiä, eiköhän se syke siellä jo näy. Luottavaisin mielin vaan :wave:
 
Miruliinille ja Maija-mammalle onnea hyvistä ultra-ja neuvolakuulumisista!
Miruliini,teilläkö myös ultrataan neuvolakäyntien yhteydessä? Helsingissä neuvoloissa ei ole edes ultralaitetta julkisella puolella. Yksityisellä käyn ultrissa, mutta terkkarikäynnit julkisella.

Hauska muuten miten nuo raskausajan ruokasuosikit vaihtelee niin kovasti jokaisella. Minulle taasen mauton jauhelihakeitto saa jo ajatuksena huonon olon, taitaa olla peruja lapsuudesta. En tykännyt ollenkaan äitini tekemästä nimenomaan mauttomasta jauhelihakeitosta, eikä sitä meidän taloudessa olla myöskään kertaakaan tehty. :D
Mulla riippuu ihan päivästä mitä tekee mieli. Niinkin terveellinen ruoka kuin pizza himottaa välillä, mutta on liian tujua pysyäkseen sisällä.
 
Voi PeePee olen todella pahoillani, uskoa silti täytyy että kyllä se tiedän enkeli vielä sieltä tulee tähän maailmaan. Itku :'(

Mirulle, kyllä niitä oireita ehtii tulla myöhemminkin, monilla alkaa pahoinvointi vasta viikolla 9. Olen onnellinen kun itselläni on ollut oireetonta vaikka sitä oiretta onkin tullut haikailtua.
Toivotaan että oireettomasti myös jatkuu, no ehkä enemmän nyt päivisin tulee väsykohtauksia.
Ihania ultra kuulumisia, mä näen vasta perjantaina pienokaiseni uudestaan.
Ruuista, mies on ottanu ohjat ostoksissa ja nyt on jääkaappi täys juureksia ja salaattiaineksia. joka aterialla se jankuttaa kuinka tärkeää mun on syödä salaattia ja esittelee neuvolasta saatua läpyskää johon on kuvattu lautasmalli :kieh: alkaa jo naurattamaan se holhous.

tiltalitti rv 9+0
 



Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

NIMI*********** HOITO ************ SYNNÄRI

LASKETTUAIKA

SYYSKUU

25.9
Habanero..........Puregon+Pregnyl...........

30.9
Marimilla................1.IVF/ICSI:n 1. Pas............

LOKAKUU

7.10
Miikkis .....................1. IVF.................. PHKS

8.10
mari75..................... 1. ICSI ...............TAYS

19.10
heidh....................1.PAS....................TYKS

20.10
geri.......................... 1. IVF................. EKKS

22.10
Bea..............................3. IVF ...................NKL

23.10
Amelia.............. 2. ICSI, 3.PAS.......Kaksoset................TYKS

Kulti.............................1.IVF............................KSKS

26.10
Ulpulummukka......... 2. IVF/ICSI...........Kaksoset / SeKs

27.10
Elämänperhonen.....Luomu......2.IVF.................

31.10
Raitapaitainen..........1.IVF..................TAYS


MARRASKUU


4.11
löllykkä...................1. ICSI...............OYS

8.11
kuunkulta..............1.IVF/ICSI.........

17.11
Marica.................1. IVF......................KOKS


JOULUKUU


1.12
Tiiti-......................1.IVF.....................OYS

15.12
Annuli81.....................1. PAS.................NKL

Kati231.................1.Pas...........................JS

22.12
Miruliini...................1. IVF...Kaksoset...........PHKS

24.12
tiltalitti.....................2. IVF............................TAYS

26.12
Maria83......................Clomit..................EKKS

30.12
risto...........................1. PAS............................OYS


Ilman laskettua aikaa

Adette...................luomuihme IVF:n jälkeen.......

Marli..........................Kaksoset..........................

Maija-mamma...............3. IVF......................

Kipatsu........................1. IVF:n 1.PAS...................

SaanaS.........................1. ICSI:n 1. PAS.......Ultra 27.5
[/quote]

 

Yhteistyössä