Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

PeePee, myös täällä ollaan niin surullisia puolestasi. Kunpa osaisi jollain tavalla lohduttaa... :'(

Huomenna rv 10+3 menen ns. hermoultraan klinikalle tarkistamaan tilanteen. Kaikki siis tän oireettomuuden (tai vähäisten oireiden) takia. Eilen tosin illalla alkoi oikealla puolella lähellä nivusia tuntumaan outoa kipua, joka jatkui tähän päivään saakka. Ei niinkään kohdussa, vaan ennemminkin sen ulkopuolella.
 
Uusina oireina täällä "hirvee pissahätä, pakko päästä vessaan" ja kun vessaan pääsee niin tuotoksena yleensä hurjat puoli desiä.. Ja ah, mikä ihana helpotus! :D

Niin ja sitten on tää kurja vaiva.. Muutama viikko sitten kun oli ne kuumat ilmat, niin silloin alkoi tulla tykytyskohtauksia ja niitä on jatkunut tasaisesti mutta harvakseltaan (1-3xpäivä ) tähän asti ja saman aikaa olen kärsinyt huimauksesta.
Tänään olin sohvalla päiväunilla, jalat miehen sylissä ja näin painajaista, että oli kamala rytmihäiriökohtaus enkä saanut happea. Kun heräsin niin olo oli kuin olisi hyperventiloinut. Siis kaikinpuolin kurja ja sellainen hapennälkäinen, raskas olo.
Mies sitten kysyi, että näinkö painajaista kun hengitin aina välillä ihan kummallisesti "lyhyesti huohottaen".. Ihan kuulemma kuin meidän koira kun se synnyttäessään ponnisti! ;)
Mies oli yrittänyt havahduttaa mua joka kerta mutta en ollut kovasti reagoinut siihen. Ja niitä huohotuskertoja oli siis joku 3-4 ja yksi kesti n. 15-20 sekunttia.

Tuli vaan tuon kuultuani sellainen olo, että se uni taisi olla aika tosi. Ehkäpä mulla oli ollut tykytyskohtauksia.. Aamulla on neuvola ja ajattelin kyllä mainita asiasta. Vähän pelottavaa. En haluaisi, että muutaman vuoden takaiset flimmerikohtaukset uusiutuisivat raskausaikana.. :|
 
Hei ystävät! Yksi lisää ilmoittautuu, vaikka ei taida enää olla lähellekään alkuvuosi. =) Tämä on todellakin ennenaikaista, tänään 4+1... Mutta ajattelin, että juuri siksi, että koskaan ei tiedä milloin tämä tikkari viedään suusta, pitää nauttia täysillä, kun vielä voi. Epäusko on siis niin suuri, että toistaiseksi plussa menee vielä ihan vitsillä...

Hoitoja käyty viime syksystä. Ihan hiljattain hoitotauolla kävin laparoskopiassa, jossa poistettiin endoa, ja kaikenlaista muutakin ollut meneillään. Nyt ivf oli aluillaan, Synarelaa sumuttelin, kun tämä plussa hyökkäsi ihan puun takaa. Luomuihme siis, niitäkin tapahtuu... :eek: Tämä siis elämäni eka plussa.

Hipsuttelen varmaan tässä hiljaa taustalla jonkin aikaa, siihen asti, että oma tilanne muuttuu todellisemmaksi. Mutta ihanaa on kyllä lukea teidän muiden kuulumisia. Moni listalla onkin tullut tosi läheiseksi tuolla lapsettomuuspinoissa. Halauksia!
=)

Eilen juttelin miehelle, että pitääpä soittaa yhdelle ystävälle, joka sai juuri tammikuussa vauvan. Samaa kokoa ollaan ja hän voisi haluta laittaa kiertoon talvella passeleita äitiysvaatteitaan. (Joo mopo lähti heti käsistä raskauden suhteen, mutta kuten sanottu, annan lähteä. Kaikki mahdollinen ilo irti elämästä niinä hetkinä kun sitä on tarjolla! Nöyryydestä siis tämäkin revittely kumpuaa...) No, mies siihen, että "niin, totta, munkin varmaan pitäisi mennä vähän shoppailemaan ISYYSvaatteita. Näin just GANTin mainoksessa kivoja villapaitoja, ne vois olla just sopivia." :LOL: :LOL:

Halauksia ja ihanaa päivää kaikille pinolaisille!!! :flower: :flower: Toivottavasti vessahommat sujuu tänään helposti. :LOL:
 
peepeelle voimia surutyöhön!

Namille tervetuloa joukkoon!

Hermoultrassa ei näkynyt sykettä kun alkio olikin vielä tosi pieni. Kai se siitä kasvaa. Rinnatkaan ei vaan oo enää arat. Pelottaa vielä. Ens tiistaina pitäisi kuulemma kuulua sydänäänet, muuten ei hyvä. Pelottaa hulluna!!!
 
Nyt kyselisin teitä miten teillä on seuraavan asian laita(en ole lukenut pinoa alusta asti,joten en tiedä oletteko jo asiaa puineet):Miulla on nyt menossa 8+2 ja edelleen käytän lugeja ja merimonoa.Onko kellään muulla lääkkeet vielä käytössä vai joko olette ne heittäneet romukoppaan?
 
Ristolle: Mä lopetin luget heti plussaviikolla mutta kyseessä tuoresiirto. Jos sulla on PAS niin ohjeistus voi olla ihan erilainen. Ja tuosta toisesta lääkkeestä en tiedä mitään.

Tervetuloa Sahranami ja onneksi olkoon!!!
Oletko siis vanha Sahrami? Olen sitä miettinyt kun olen pömppiksiä taustaillut.. :)

Jee, oikea asenne!! Ilo irti siitä plussan ihanuudesta heti samantien. "Pidemmän päälle pessimisti saattaa olla oikeassa mutta siihen asti optimistilla on ollut paljon hauskempaa.." :D

Mä juhlin tätä nyt kun kerran se on totta!! Me ollaan ostettu jo vaunut, eilen haettiin pinnasänky ja nyt sinne pinnasänkyyn on kasattu "kaikkea pientä" vaatetta ja tavaraa mitä on matkan varrella käsiin tarttunut.. ööh.. Miten se pinnis on jo laitojaan myöten täynnä?? :p

Hoitolaukun huusin huutonetistä kun ne on liikkeissä ihan sikahintaisia!! Nyt lähti Espritin kovareunainen hoitolaukku alle kolmellakympillä.

Ai niin.. Tässä toinen kuva meidän kärsivästä vauvankorvikkeesta.. Vähän se oli muuten ihmeissään kun kannettiin pinnasänky sisään. :D


Saanalle kestämistä ensi viikkoon. Kyllä se syke sieltä silloin jo näkyy. Varustaudu nenäliinalla.. ;)

Neuvolasta terveisiä.. Siellä se Neiti Juna puksutti kohdussa menemään! Itku pääsi kun sen kuuli. Itkin ilosta ja helpotuksesta mutta samalla olon valtasi pahamieli PeePeen puolesta. Toisten, varsinkin tuttujen, epäonni seuraa kyllä koko ajan ajatuksissa mukana. Sitä miettii, että miksi minä onnistuisin jos joku muukaan ei onnistu? Ja samalla toivoo, että pysyyhän tämä mukana vaikka toinen hiipui.. Vieläkin huomaan, että on ikävä toista vauvaa. Eikä se ikävä omaa syntymätöntä lasta kohtaan varmaan koskaan täysin poistu.

Mutta siis.. Neuvolan täti laittoi lähetteen Taysin äitiyspolille kun mulla kuitenkin on tuo beetasalpaajalääkitys niin heidän ohjeistuksensa mukaan mulla on silloin verenpainetauti ja kuulun siihen porukkaan jotka käy vähintään kerran äitiyspolilla sisätautilääkärin juttusilla. Toisaalta ihan hyvä koska on noita rytmihäiriöitäkin. Ja se on ihan mun työpaikan vieressä, joten eipä tuo kovasti haittaa. Vauvan hyväksihän kaikki on.

Saako antaa pienen vinkin niille, joita neuvolan puntari ahdistaa...? Älä syö edellisenä päivänä Mäkkärin tuplajuustoateriaa plussakokoisena + juustohampurilaista vielä päälle.. Voi olla vähän turpea olo aamupunnituksella.. :kieh:
Oli vähän samanlainen olo kuin siinä bensamainoksessa.. "Ja painohan pompsahti.." ;)
 
Kiva, Nami, että tulit tänne! Juuri oikein, nauttia pitää joka hetkestä ja äkkiä niitä mammavaatteitakin alkaa tarvitsemaan (nimim. menossa tänään ostamaan mammarkut!).

Tiltaltti, joo enpä enää ole huolissani oireista. Yhtenä päivänä ällöttää kovasti, toisena taas ei. Pahin pahoinvointi tuntuu jääneen taakse, mikä on tosi kivaa.

Raitiksen uusi oire on tuttu jo täälläkin. Ilmeisesti se virtsarakko on kohdun tieltä pienentynyt niin, että armoton pissahätä saa vaivaiset lirut aikaiseksi, mutta kylläpä pitää rampata usein - huh!

Annuli, joo, meillä neuvolassa terkka ultraa joka kerta ja lisäksi kuuntelee sydänäänet. Kahden kanssa pelkkiin sydänääniin ei voi luottaa, joten haluaa katsoa liikkeet erikseen. Ja sitten kun alan liikkeitä tuntemaan, on varmasti vaikea sanoa, kumpi siellä liikkuu. Lisäksi alan ravaamaan äitipolilla, jossa seurataa tiheästi kaksosvauvojen kasvua, ettei käy niin, että toinen syö toisenkin eväät. Käyntejä on siis paljon tulossa, mutta sehän sopii, te jos ketkä ymmärrätte :)

Saana, mulla rintojen arkuus loppui aika varhain, joten niitä ei voi pitää minään mittareina. Viikon päästä sitten ne sydänäänetkin näkyy, ole huoleti.

Katille onnellista ultrakäyntiä huomenna! Toivotaan, että käyntisi jälkeen, voidaan kaikki lopettaa oireiden vahtaaminen ja pahimman pelkääminen.

Aurinkoista päivää, nautitaan oloistamme :heart:
 
Raitapaitaisen koiruuden poikaystävä lähettää tyttöystävälleen sellaisia terveisiä, että jos hermo menee, niin täällä on aina ovi auki ja vauvanvaunujen ilmestymistä tähän osoitteeseen ei tarvitse pelätä :wave:
 
Huomenia,
Namille tervetuloa mukaan ja nauti plissasta, mulla loppui kans rintojen aristus kun seinään paripäivää ennenkun olis menkkojen pitäny alkaa ja sit alkoi menkkakivut ja vuoto, mut kaveri pysy kyydissä ja köllöttelee edelleen. Meitä on täällä muutama joilla ei ole oikeen oireita ollut ja panikoitu kimpassa sitä. Kannattaa noudattaa lääkärin ohjeita niissä lääkkeissä. Mä sain lopettaa luget ekan tarkistus ultran jälkeen kun katsottiin että onko siellä monta mukana ja onko kaikki ok. Se oli viikolla 7+1.
Nyt olen huomannu et on alkanut väsyttämään päivisin, päikkärit vois vetää jos olis mahdollisuus, ja juu vessassa on saanut alkaa ravaamaan jo öisinkin pari kertaa.
Tässä ihmettelenkin että onko siellä vaan todellakin yksi kun maha oikeasti on kun odottais kaksosia. Mut eikös ne olis jo nähneet siirrossa että onko identtiset tulossa kun yksi siirrettiin. Noh, oli miten oli, mammahousut joutuu lähteen ostaan, siskolta sain loppuvaiheen vaatteita, ne on vielä hieman liian löysiä :LOL:
Vaunut kans menin ja tilasin 4family.fi mosmot. Otin sen kalleimman paketin 350? tai jotain, siihen tuli yhdistelmät, sitteri,syöttötuoli, matkarattaat, hoitolaukut ja paljon muuta sälää.
Innolla odotan koska ne kannetaan ovelle. Aattelin että ei ole rahkeita sijoittaa vaunuihin 600 sataa enemmän, ovat julmissa hinnoissa moiset vankkurit. :p

katille onnea ultraan.

Tiltalitti 9+1
 
Tiltalittiä pakko kompata.. Siis rahaa palaa ihan älyttömästi jos ostaa kaiken mitä mieli tekee.. :/
Olikohan äsken ostettu Mauri Kunnaksen vauvakirjakaan ihan tarpeellinen? Olisko joku tavallisempikin käynyt..? Toisaalta.. Kerran se esikoinen vain syntyy. :D
 
PeePeelle iso voimahali!! Mitään lohduttavaa en osaa sanoa/kirjoittaa, sillä mikään mitä toiset sanovat ei varmasti lohduta kun niin kipeästä asiasta kyse. Jaksamista!

Ristolle: minä käytin lääkärin ohjeen mukaan merimonoja ja lugesteroneja viikolle 12 asti (viikosta 11 pienentelin lääkemäärää ) . Meillä siis pas lääkkeelliseen kiertoon takana, jossa siirrettiin yksi alkio joka potkiskelee jo kovasti mahassa :) .
 
Sahranami, tervetuloa myös minun puolesta tänne pinoilemaan! Kiva saada sutkin tänne. Oikeassa olet, raskaudesta kannattaa yrittää ottaa kaiken mahdollisen irti heti alusta lukien. Jos huono tuuri kävisi, sillehän ei kukaan sitten voi mitään. Sitä en tietenkään toivo. Mukavaa saada sut ja humoristiset kirjoituksesi tänne meidän iloksi! :)

Kukas kyselikään Lugejen lopettamisesta - Risto? No, joka tapauksessa mä käytin niitä tämän lääkkeellisen PAS:in jälkeen noin rv 9 asti. Lääkäreillä tuntuu olevan eri käytäntöä Lugejen jatkamisesta. Toiset jopa rv 12:lle asti, toiset taas plussatestiin ja jotkut muut sille välille.

Miru ja muut, kiitos kysymästä tän päivän ultrakäynti meni tosi hyvin ja tulos juuri sitä, mitä kaipasinkin. Pikkuinen siellä liikkui tosi aktiivisesti; kiemurteli ja jalat ja kädet sätkivät minkä ehtivät joka suuntaan. Vauhtia siis riitti pienellä 37,7 mm kaverilla. Vastaa kuulemma jo viikkoja rv 10+5, vaikka nyt mennään kuulemma rv 10+2. Sen verran rakennetta lääkäri pystyi tarkkailemaan, että kuulemma selkäpuoli, vatsa, jalat, kädet, pään muoto näyttivät normaaleiltä viikkoihin nähden. Kohtu oli kans suurentunut ja kuulemma istukka tulee olemaan mulla vatsan etureunassa. Kaikki oli siis just sitä, mitä pitikin, joten nyt lopetan stressaamisen. Ai niin, kuulemma tässä vaiheessa on enää noin +/- 5 % todennäköisyys kesken menemiselle. Se lohduttaa.
 
Namille ONNEA :flower:

Raitiksella on hyvännäköiset vaunut, ja varsinkin kyytiläinen :) Onko ne minkä merkkiset? Ja paljon maksoi?

Neuvolakuulumisia: Reipas pikku ipana tulossa, syke huiteli 160 :heart: Siellä ei ultraa joten en nähnyt vaavia. Paino jo 66.5, huh! Lähtöpaino 62 joten se voisi/saisi olla enemmänkin. Tuntuu vaan hurjalta kun paino lähenee pian 70kg! Hemoglopiini oli 121, vähän alhainen siis. Lääkäri kysyi pystynkö syömään verilettuja. Sanoin etten tiedä, ehkä reilulla puolukkahillolla :) Ei ne letut silti löytäny tietään ostoskärryyn...

Reilu viikko kesälomaan, sen kun vielä jaksaisi..

Marica 14+2
 
Tännekin vielä Katille onnittelut ultrakuulumisista! sekä Maricalle vaavin sydänäänistä.
Risto, mulla luget ja Zumenonit jatkuu vielä ens viikolle,eli 12.vkolla vasta loppuvat. Kovin on tosiaan eri tapoja niiden jatkamisen kanssa.
Meilläkin oli tänään ultra, jossa kaikki hyvin ja hematoomakin näyttäisi kadonneen kudoksiin. :)
 
Onpa mukavia ultra- ja neuvolakuulumisia!! Tässä me epätoivoiset vaan porskutetaan eteenpäin!

Onko teiltä otettu hb joka kerta neuvolassa?

Multa otettu vaan sillon ekalla kertaa, jolloin oli 129. Vähän jo ehkä kaipaisin uuttakin arvoa.

Marica: Ne on Teutonian mistral S:t. Hintaa niillä on 780e mutta haettiin Vauvatalo Johannasta kun oli erä Teutonian vaunuja -30%, joten hinnaksi jäi 546euroa. =)
Tykätään kyllä kovasti. Kun vaan pääsis jo lykkimään sellaista yksilöä, joka nauttii siitä kyydistä ja jonka kanssa kehtais mennä pihallekin ilman, että naapurit soittaa valkotakkiset paikalle! :LOL:
 
Heipä hei taas kaikille.

Kivoja ultrakuulumisia ollut ja itsekkin tänään kävin ultrassa ja sielähän se pötkö sätki vinhasti ja sydään läpätti niinkun pitääkin. Oli taas helpotus nähdä että se oikeesti kasvaa sielä mahassa. Mulla on ihan järjetön turvotus mahassa nyt, ihan kun olis jo viidennellä kuulla. Ahdistaa kumartua ja hengästyy todella helposti. On kuulemma normaalia tässä vaiheessa, turvotuksen pitäisi laskea parin viikon sisään. Toivotaan niin. Mulla paino on noussu raskauden alusta 3kg eli oikesti olen saanut kiloja hoitojen aloittamisesta 11kg. Ihan järkyttävää. toivottavasti kilot vähän laskee tässä kun tuo turvotus laskee ja maha alkais toimimaan normaalisti.
Hemo mitattiin kans taas tänään ja huiteli 153 neuvottiin käymään luovuttaan verta :p
Sen vanhvempaa se ei sais oikeen olla.

Mut nyt on taas hieno olo kun on nähnyt että pienokaisella kaikki tähän asti ok ja on oikeissa mitoissaan.
Ei kun työn pariin taas....mieluummin menis takas nukkumaan |O
tiltalitti 9+3
 
Onpa kaikilla ollut hyviä ultrakuulumisia - onnea kovasti :heart: Pienet erävoitot ja viikkojen eteneminen on meille kaikille ansaittua onnea pitkän odottelun ja taistelun jälkeen. Meillä seuraava etappi on äitiyspolin virallinen alkuraskauden ultraäänitutkimus 9.6. - myös niskapoimut tsekataan siinä.
Tiltaltti, tuo turvotus on aika epämukavaa. Ihan selkeästi aamulla olo on siedettävä, mutta päivän aikana ja iltaa kohden ilmapalloefekti voimistuu.. Ja ihan naurettavaa, miten onnettomasti vatsa toimii. En tiedä missä se kaikki ruoka oikein varastoituu, kun ulos tulee joka toinen päivä muutama papana.. joo, taas meni tähän, sori!!!

Onko muilla öisin univaikeuksia? Nukahdan siinä kasin maissa illalla ja ravaan pissalla n. 3 kertaa ennen kahtatoista. Saan nopeasti nukahdettua kyllä, mutta siinä 2-3 maissa alan pyöriä ja monesti valvonkin pari tuntia ennen kuin taas nukahdan juuri ennen kun taas pitää nousta ylös. Aika uuvuttavaa. Tänään jäin kotiin "sairaslomalle" sen vuoksi. Pulssi oli unettomuuden vuoksi aika korkea aamulla ja olin ihan tööt. Ei siinä töihin voi lähteä, lepo on niin hirmu tärkeää. Nyt sitten menossa ottamaan kunnon päikkäreitä.. |O

Ostin muuten ekat mammafarkut ja vitsit, miten mukavat päällä!! Ne on tosi makeet muutenkin, eikä mitenkään huomaa olevan mammamallistoa.

Nyt varhainen lounas ja unta palloon!
 
Mirun kakat ja unet kuulostaa ihan meikäläiseltä! :D

Tiltalitti: Raskaana olevat ei vaan saa luovuttaa.. Copyna veripalvelun sivuilta..

"Raskaus, synnytys ja imetys: Raskauden aikana ei saa luovuttaa verta. Synnytyksen jälkeen on pidettävä vähintään 12 kuukauden tauko ennen verenluovutusta. Jos vielä tämän jälkeen imettää, ei voi luovuttaa verta. Imetyksen lopettamisen jälkeen verenluovutus on jälleen mahdollista. Sääntö johtuu siitä, että raskaus, synnytys ja imetys verottavat äidin rautavarastoja, minkä vuoksi verenluovutus voi altistaa äidin raudan puutteelle ja jopa anemialle. Jos luovuttajalla suunnittelee raskautta, tulisi verenluovutuksesta pidättäytyä."

Ja kohtahan sä tosiaan tarvit sitä hemoglobiinia itsekin. :)
 
Heippa. Uskaltaisinkohan minäkin jo pikkuhiljaa tulla tänne kurkkimaan? :wave: En tosin ole lukenut tätä pinoa kuin ihan sieltä täältä. Niin hienoa, että täällä meitä on jo näin monta. Hoidot tuottavat tulosta, kuka olisi ikinä uskonut - ainakaan minä omalla kohdallani. =)
Sahranamin mallin mukaan aion alkaa nyt kohta NAUTTIA tästä (keskiviikon ultran jälkeen ... pitäkää peukkuja, että kaikki siellä hyvin) !

Inari 6+4 (1. IVF:stä) =)
 
Moikka Inari! Kiva nähdä sinuakin täällä - tervetuloa! :heart: Ihan oikein, nauti!
Ja kiitos muille, ystävät, itse saamistani toivotuksista. Raitis, juu, sama tyyppi olen Pömppiksistä. ;)

Istuskelen täällä yön tunteina ja odottelen, että panadol ja lämpötyyny alkaa vaikuttaa. Mitään muita oireita ei ole ollut, menkkojen puuttumisen lisäksi, kuin julmettu särky ympäri lantion seutua etenkin yöllä. Itse asiassa päivällä ei tänään tuntunut juuri mitään, mutta autas kun pääsee vaakatasoon... :eek: Mies mutisi tossa noustessani (taas kerran) jotain tyyliin "sähän halusit, että tuntus jotain..." :LOL:

Hölmö kysymys: onko muilla ollut tosi kovaa yövatsakipua alkuvaiheessa? Missä vaiheessa helpottaa? Itselläni osasyyllinen on ehkä myös laparoskopia, jossa olin juuri edellisessä kierrossa, ja jossa leikeltiin endoa pois pitkin poikin tuolta.

Yhdyn Inarin sanoihin - upeeta, että tänne puolelle on siirtynyt paljon väkeä! Kivisen tien päässä on monella kaikesta huolimatta se kukkaketo. :flower:
 
Tervetuloa Inari!! Mahtavaa, että tulit tänne! =)

Nami: Mulla oli KOVAT mahakivut pp6-14. Oon siitä monesti jo kertonutkin mutta siis kävelin vaan kotona käytävää päästä päähän kun en voinut nukkua. Tosin ne kivut oli viimeisen kerran plussaamista edeltävänä yönä. Ja päivisin en ollut siis yhtään kipeä.

Täällä Oy Vauva Ab rakentaa nyt jotain tuonne ylöspäin.. Tai siis alhaallahan Pikkukaveri pöyrii mutta venymistuntemuksia on pallean kohdalla ja tissien "takana".. :)
 
Onnea plussasta Sahranami ja Inari ja tervetuloa mukaan kirjoittelemaan! :flower:

Mullakin oli yövatsakipuja piinapäivien aikaan. Plussasta alkaen on ollut sitten ympärivuorokautisia kipuja :| mutta mulla olikin jättiläis munasarjat ja sitten kohdusta löytyi ylimääräistä verta.

Minua on vaivannut väsymys ja laiskuus enkä ole jaksanut viime aikoina kirjoitella. Olin viime viikon töissä 9 viikon tauon jälkeen. Maha on edelleen kipeä. Yleensä kivut alkaa puolen päivän maissa, kipu ei ole jatkuvaa vaan helpottaa välillä. Inhottavaa kun ei tiedä mistä kivut johtuu ja onko ne vaarallisia! Ajattelin että ensi viikolla soitan äitipolille ja kyselen mitä kannattaisi tehdä. En oikein tiedä onko järkevää sittenkään olla vielä töissä. Olen taas ihan pihalla ja huolissani näiden kipujen kanssa. :(

-Tiiti 12+5
 



Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

NIMI*********** HOITO ************ SYNNÄRI

LASKETTUAIKA

SYYSKUU

25.9
Habanero..........Puregon+Pregnyl...........

30.9
Marimilla................1.IVF/ICSI:n 1. Pas............

LOKAKUU

7.10
Miikkis .....................1. IVF.................. PHKS

8.10
mari75..................... 1. ICSI ...............TAYS

19.10
heidh....................1.PAS....................TYKS

20.10
geri.......................... 1. IVF................. EKKS

22.10
Bea..............................3. IVF ...................NKL

23.10
Amelia.............. 2. ICSI, 3.PAS.......Kaksoset................TYKS

Kulti.............................1.IVF............................KSKS

26.10
Ulpulummukka......... 2. IVF/ICSI...........Kaksoset / SeKs

27.10
Elämänperhonen.....Luomu......2.IVF.................

31.10
Raitapaitainen..........1.IVF..................TAYS


MARRASKUU


4.11
löllykkä...................1. ICSI...............OYS

8.11
kuunkulta..............1.IVF/ICSI.........

17.11
Marica.................1. IVF......................KOKS


JOULUKUU


1.12
Tiiti-......................1.IVF.....................OYS

15.12
Annuli81.....................1. PAS.................NKL

Kati231.................1.Pas...........................JS

22.12
Miruliini...................1. IVF...Kaksoset...........PHKS

24.12
tiltalitti.....................2. IVF............................TAYS

26.12
Maria83......................Clomit..................EKKS

30.12
risto...........................1. PAS............................OYS


Ilman laskettua aikaa

Adette...................luomuihme IVF:n jälkeen.......

Marli..........................Kaksoset..........................

Maija-mamma...............3. IVF......................

Kipatsu........................1. IVF:n 1.PAS...................

SaanaS.........................1. ICSI:n 1. PAS.......Ultra 27.5

Inari..............................1. IVF.............................

Sahranami...............Luomuihme hoitojen jälkeen........

[/quote]

 

Yhteistyössä