Ristolle: Mä lopetin luget heti plussaviikolla mutta kyseessä tuoresiirto. Jos sulla on PAS niin ohjeistus voi olla ihan erilainen. Ja tuosta toisesta lääkkeestä en tiedä mitään.
Tervetuloa
Sahranami ja onneksi olkoon!!!
Oletko siis vanha Sahrami? Olen sitä miettinyt kun olen pömppiksiä taustaillut..
Jee, oikea asenne!! Ilo irti siitä plussan ihanuudesta heti samantien. "Pidemmän päälle pessimisti saattaa olla oikeassa mutta siihen asti optimistilla on ollut paljon hauskempaa.."
Mä juhlin tätä nyt kun kerran se on totta!! Me ollaan ostettu jo vaunut, eilen haettiin pinnasänky ja nyt sinne pinnasänkyyn on kasattu "kaikkea pientä" vaatetta ja tavaraa mitä on matkan varrella käsiin tarttunut.. ööh.. Miten se pinnis on jo laitojaan myöten täynnä??
Hoitolaukun huusin huutonetistä kun ne on liikkeissä ihan sikahintaisia!! Nyt lähti Espritin kovareunainen hoitolaukku alle kolmellakympillä.
Ai niin.. Tässä toinen kuva meidän kärsivästä vauvankorvikkeesta.. Vähän se oli muuten ihmeissään kun kannettiin pinnasänky sisään.
Saanalle kestämistä ensi viikkoon. Kyllä se syke sieltä silloin jo näkyy. Varustaudu nenäliinalla..
Neuvolasta terveisiä.. Siellä se Neiti Juna puksutti kohdussa menemään! Itku pääsi kun sen kuuli. Itkin ilosta ja helpotuksesta mutta samalla olon valtasi pahamieli PeePeen puolesta. Toisten, varsinkin tuttujen, epäonni seuraa kyllä koko ajan ajatuksissa mukana. Sitä miettii, että miksi minä onnistuisin jos joku muukaan ei onnistu? Ja samalla toivoo, että pysyyhän tämä mukana vaikka toinen hiipui.. Vieläkin huomaan, että on ikävä toista vauvaa. Eikä se ikävä omaa syntymätöntä lasta kohtaan varmaan koskaan täysin poistu.
Mutta siis.. Neuvolan täti laittoi lähetteen Taysin äitiyspolille kun mulla kuitenkin on tuo beetasalpaajalääkitys niin heidän ohjeistuksensa mukaan mulla on silloin verenpainetauti ja kuulun siihen porukkaan jotka käy vähintään kerran äitiyspolilla sisätautilääkärin juttusilla. Toisaalta ihan hyvä koska on noita rytmihäiriöitäkin. Ja se on ihan mun työpaikan vieressä, joten eipä tuo kovasti haittaa. Vauvan hyväksihän kaikki on.
Saako antaa pienen vinkin niille, joita neuvolan puntari ahdistaa...? Älä syö edellisenä päivänä Mäkkärin tuplajuustoateriaa plussakokoisena + juustohampurilaista vielä päälle.. Voi olla vähän turpea olo aamupunnituksella.. :kieh:
Oli vähän samanlainen olo kuin siinä bensamainoksessa.. "Ja painohan pompsahti.."