PeePee :hug: :hug:
Mä alotan kans kakkajutulla
Pienoista ummetusta täälläkin havaittu. Vaihtelee päivittäin. Välillä saa pyöriä ja keinutella pöntöllä oikein tosissaan, että saa puserrettua jotain ulos. Mutta pahaksi ei ole vielä päässyt, mutta paremminkin voisi tosiaan toimia. Normaalisti suoli toimii mulla todella tehokkaasti usemman kerran päivässä, mutta nyt ei päästä kyllä lähellekään sitä. Kunnon suolihuuhtelu tekis nyt terää, hyi kauhia sitä tavaran määrää
Harmi ettei sitä voi nyt vaan toteuttaa. Enkä tiedä tuntuisiko se edes hyvältä kun takamukseen työnnetään letku, hyi. Pari kertaa olen joutunut jo turvautumaan bepantheniin kun "paikat" meinaa mennä ruvelle. Auttaa muuten heti, suosittelen.
Mulle taas maistuu kaikki ruoka yhtä hyvin kuin ennenkin. Nyt kun nää olot siis tasaantuneet. Tosin salaattia menee kilokaupalla tässä perheessä nykyään. Ja jos käydään ulkona syömässä niin käytän kyllä salaattipöydän antimet tehokkaasti hyväksi. Mä olen huomannut etten jaksa syödä enää iltaisin niin tuhtisti kuin alkuviikoilla. Johtuu varmasti siitä, että masu on jo niin iso, varsinkin iltaisin, että tuntuu ettei sinne kertakaikkiaan mahdu isoa ruokamäärää. Ja on helpompi olla kun syö iltaisin kevyemmin. Aamuisin onkin sitten jo sudennälkä.
Ihana tuo Gerin masu, mahtava pömppis :heart: Mun masu on varmaan jo ainakin tuollainen kun Gerin toiseksi viiminen kuva. Jollei jopa vähän isompi. Mies sanoikin (huumorilla), että hän hommaa meille jonkinlaisen nostolaitteen jolla voi mua sitten loppuvaiheessa siirrellä jos masu kasvaa samaan tahtiin
Ja jos makaan sellälläni meidän aika upottavalla sohvalla niin on siitä jo vähän punnertaminen, että pääsee ylös. Ja varmaan sitä on jotenkin ylivarovainen joten en uskalla käyttää vatsalihaksia hyväkseni ylös noustessa täydellä teholla. Tai en minä tiedä onko niitä vatsalihaksia enää kun olen ollut viimeksi jumpassa helmikuussa
Mun tekisi mieli mennä bodybalanceen jo nyt mutten taida vielä uskaltaa.
Onko teillä muuten nimet jo mietitty lapsille valmiiksi? Meillä on ollut jo vuosia ne tiedossa, jotain pientä hienosäätöä oli vielä äskettäin.
Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa teille ihanaiset naiset!
Me lähtään kohta isukin ja vaavin kanssa katsomaan pesismatsia =)