Hakutulokset

  1. Angel of darkness

    Miksi ihmiset ei ymmärrä että 7 lapsen äiti ei voi olla kaunis ja laiha? :(

    Pah, ei tartte kyllä olla ees vakaumusta tuolla lapsimääräällä. :) Muuten vain hiukan sekopäinen. :D
  2. Angel of darkness

    Ampiaispesistä - pitääkö paikkansa?

    Toivottavasti vastaisuudessa säilytte moiselta määrältä maapesiä. :)
  3. Angel of darkness

    Ampiaispesistä - pitääkö paikkansa?

    :O Kamala, mä en ois tohtiny ees mennä niihin puskiin. :ashamed: Ootteko te koittanut ikinä hävittää niitä pesiä?
  4. Angel of darkness

    Ampiaispesistä - pitääkö paikkansa?

    Mä en ole ikinä törmännyt maapesään, ja varmaan hyvä niin. Ihan tuli kylmät väreet kun ajatteleekaan törmäävänsä sellaiseen, hyh. :$
  5. Angel of darkness

    Haussa kunnollinen nainen

    Nämä aloitukset ovat jo niiiiiin kuluneita.
  6. Angel of darkness

    Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

    Ei se nyt noinkaan mennyt. Lopeta jo.
  7. Angel of darkness

    Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

    Tiedätkö, nämä on juuri niitä asioita mitä ei voi käsittää. Ei edes vuosien päästä. Mutta jotenkin niiden kanssa vain oppii elämään, ei oikein ole muuta mahdollisuutta. : / Olkaa toistenne tukena niin hyvinä kuin huononakin päivinä, me ei aikoinaan osattu. Ja jos näyttää että tarve vaatii...
  8. Angel of darkness

    Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

    Koettakaa olla miettimättä että mitä pahaa olette tehneet, sillä ette saa kuin pahaa mieltä aikaiseksi. :hug:
  9. Angel of darkness

    Kateellinen vai vain ärsyyntynyt yh-vanhempien paapomisesta?

    Sanotko sä mulle että mitä "järkeä" tuossa kateudessa on? Se on niin helvetin kuluttavaa. Senkin ajan (minkä käyttää kadehtimiseen) voi käyttää paljon fiksumminkin. :) Positiivinen ajattelu on pop!
  10. Angel of darkness

    Kateellinen vai vain ärsyyntynyt yh-vanhempien paapomisesta?

    Mutta sinäkin toki noin iäkkäänä ihmisenä tajuat että luultavasti ystäväsi on melkoinen poikkeus meidän parjatuiden yh-vanhempien kategoriassa? :) Nimim. Ei tuu rahaa ja tavaraa joka tuutista, ei. :D
  11. Angel of darkness

    mitä tehdä ihmiselle joka jatkuvasti aiheuttaa sinulle tuskaa ja kärsimystä?

    Luultavasti et tule onnistumaan siinä että saisit hänet ymmärtämään tekemänsä pahan. Mutta Se ns. elämästä poistaminen onnistuu. Joko hyvällä tai pahalla.
  12. Angel of darkness

    Miksei ihmiset ymmärrä miten ihana ja rakas lapsi meillä on?!

    Miksi tarvisi olla? Mä en välitä paskaakaan suurimmasta osasta muiden lapsia, olivatpa he kuinka helppoja ja rauhallisia hyvänsä.
  13. Angel of darkness

    Itsetuhoisia ajatuksia

    Tiedän suurinpiirtin nuo hinta- ja kela-jutut. Mieinaan että mun itsenikin pitäisi aloittaa jokin psykoterapia että pääsisin elämässäni eteenpäin. (Pitkä tarina). Täällä meidän alueella on vain niin huono tilanne noista terapeuteista (yksityisistä) että voi joutua odottamaan vuosia. Onneksi...
  14. Angel of darkness

    Itsetuhoisia ajatuksia

    Koita edes hakea. Se rahallinen satsaus on loppupeleissä pieni siihen verrattuna että saisit itsellesi edes hiukan paremman olon. Halaus, mä melkein voin samaistua sun puheisiin.
  15. Angel of darkness

    Itsetuhoisia ajatuksia

    Mitäpä jos hakisit itsellesi apua?
  16. Angel of darkness

    Aiheeton ilmoitus, jälleen kerran!!

    No niin ap, otas ny ne lääkkees.
  17. Angel of darkness

    Kateellinen vai vain ärsyyntynyt yh-vanhempien paapomisesta?

    Joo saat olla ihan vapaasti mulle kateellinen. Lapset lähtee tänään "tukuperheeseen" ja mulla on koko viikonloppu vapaata.=)
  18. Angel of darkness

    1.8 se sit tapahtuu....

    Kyllä muuten näkyy muutama viimeaikainen päivityksesi. :)
  19. Angel of darkness

    Ihmiset, jotka ei kumminkaan usko, kun yrittää hyvää hyvyyttään opastaa...

    Jospa hän vielä huomaisi sen ettet ajatellut asiassa omaa etuasi. :)

Yhteistyössä