mitä tehdä ihmiselle joka jatkuvasti aiheuttaa sinulle tuskaa ja kärsimystä?

  • Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti
vuh
aiheuttanut tätä jo parikymmentä vuotta. miten oikoa asiat?

sinulla on tästä ikuiset pahat traumat etkä pysty elämään normaalisti, koska pelkäät ja kenties olet itsetuhoinen tai ajattelet niin.
 
Et todennäköisesti saa häntä käsittämään yhtikäs mitään.

Mutta halutessasi voit katkaista häneen välit ihan kokonaan. Ja jatkaa sitten omaa elämääsi hieman...noh, rauhallisimmissa merkeissä.
 
"vieras"
Miksi miksi miksi aina tää sama juttu! Tietoa pitää muka lypsää ja vastaajia johdetaan (tahallaan) harhaan.

Eikö voisi suoraan kertoa mistä on kyse, ettei tarvitse kuluttaa aikaansa kommentoimalla asiaan joka onkin sit lopulta aivan toisin kuin aloittaja/harhaanjohtaja antaa ymmätää?
 
[QUOTE="vieras";26735771]Miksi miksi miksi aina tää sama juttu! Tietoa pitää muka lypsää ja vastaajia johdetaan (tahallaan) harhaan.

Eikö voisi suoraan kertoa mistä on kyse, ettei tarvitse kuluttaa aikaansa kommentoimalla asiaan joka onkin sit lopulta aivan toisin kuin aloittaja/harhaanjohtaja antaa ymmätää?[/QUOTE]

Jos ap olisi kertonut IHAN KOKO TARINAN, moniko olisi jaksanut sen lukea? En mä ainakaan jaksa mitään pitkiä stooreja alkaa vatvomaan.

Enkä tiedä sinusta tai kenestäkään muusta, mutta mä ajattelin automaattisesti että toinen vanhemmista on se henkilö, joka on ap:lle pahaa tehnyt. Näin siksi, että se aika oli niin pitkä. Ja olen vastaavaa itsekin kokenut, joten siksikin varmaan se tuli ekana mieleen.

Mutta niikseen tai näikseen, niin en kokenut, että ap olisi ketään johtanut millään muotoa harhaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä