Hakutulokset

  1. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Uih! Oikein pahaa tekee ajatella edes mitä sä tuikku oletkaan joutunu sietämään. Mä vihaan yli kaiken väkivaltasia miehiä! Ketään ei saa alistaa pelolla saati kivulla missään tilanteessa. :hug: Sartsa minullakaan ei oikeilta tuntuvia sanoja millä voisin lohduttaa. :( Mutta :hug...
  2. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Onnittelut minunkin puolestani rakenneultrasta ihania uutisia saaneille! :heart:
  3. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Nyt on meilläkin rakenneultra koettu. Pikkasella on kaikki hyvin, ja koonkin puolesta ollaan normaaleissa luvuissa, nyt 348g. =) Ja vaikuttaisi olevan tytön tyllerö joka masussa kasvaa. :heart: Meillä neuvolasta piti olla lähete ensin labrassa ennen kun itse voi sinne varata aikaa...
  4. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Mulla tulee väsymys helpommin kun ennen raskautta. Vaikka vaan teen viikkosiivouksen niin tulee rättiväsynyt olo urakan jälkeen. Unta tarvitsin alkuraskauden aikana normaalia enemmän (9h), mutta nyt unta ei enää välttämättä tartte niin hirvittävästi. Illasta jaksan kukkua lähes poikkeuksetta klo...
  5. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Mä sain ekan erän vauvanvaatteita. Harvinaisen mukavaa puuhaa tutkia mitä kaikkea laatikosta löytyykään. :p Eilen investoin yhteen uuteen tunikkapaitaan, missä mahtuu olemaan pitemmänkin aikaa. Kannatti ottaa vaihteeks jotain värikästä, turkoosia. :) Meillä viikonloppu menee miehen 7v...
  6. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Minni234 Minä oon kanssa huoletta käyny parturissa ja värjyyttäny tukkaani 2 väriseksi raskaudesta huolimatta. Liika vöyhötys on turhaa. Elämä jatkuu oli raskaana tai ei. Meillä on nyt sitten laitettu varaushakemus sisään tapiolaan. Käytiin kaikkia vakuutusasioita samalla läpi...
  7. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Onnittelut vauvahaaveita =)
  8. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Mä oon vertaillu kovastikin noita lapsivakuutuksia. Ja minun lapselle paras vaihtoehto on toi tapiolan vakuutus, makso mitä makso. Ehdoissa on suuret erot vakuutusyhtiöitten välillä, kun pikkupränttiä tarkemmin lukee. Meilläkin kaikki vakuutukset Pohjolassa, mutta kotivakuutus siirtyy tapiolaan...
  9. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Moi piiiitkästä aikaa! Hengissä ollaan vielä molemmat Pikkasen kanssa. =) Valtava määrä lukemista sitten viime käynnin. Ja ihan ekaksi voimahali ja osanotto rakkaan vauvansa menettäneille. :flower: Mä tässä kovasti jo lasken viikkoja lomalle pääsyyn. Tarkotus olis päästä toukokuun...
  10. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pahoittelut minunkin puolestani Onnellinen x5 :hug:
  11. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Meillä on muutto edessä helmikuun lopussa "korpeen". Toisaalta ootan sitä kovasti. Päästään omaan rauhaan maalle. Pääsee vähän sisustamaan pitkästä aikaa. Ja mahtuu perhe varmasti kasvamaan isossa omakotitalossa. :) Farkku-Volvo meillä jo entuudestaan olemassa ison koiruuden takia. Nyt on...
  12. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    melina84 :hug:
  13. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Neuvolan tätin laskujen mukaan nyt ollaan rv 7:llä menossa. Alkaa pikkuhiljaa elämä voittaa. Jogurttia, jäätelöä ja tuoremehuja voi nauttia ilman että olo muuttuu kaameaksi. =) Pari pv sitten erehdyin maistamaan mieheltä sipsejä. Se oli paha virhe. Maistuvat tooosi hyvältä, mutta ei olon...
  14. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heips, Täällä olisi vielä yksi tuleva äiti. Tuohon sanaan pitää vielä totutella. :p Tiia.............26v...........esikoinen.................26.8.2010...............K-S KS Itse olen odottanu raskautta jo pidemmän aikaa. Mies on jo jonkun aikaa jarrutellut minua. Meillä on...
  15. T

    Raskauden ensioireet?

    Tässä on jo pari kk toivottu raskautta pillereitten pois jättämisen jälkeen. Minäkin menin halpaan tunnustelemalla liikaa tuntemuksia heti pillereitten jätön jälkeen. Sillon heti menkkojen jälkeen oli rinnat älyttömän kipeet. Oli pidettävä rintsikat päällä kokoajan ettei sattunu. Nyt pari kk...

Yhteistyössä