Hakutulokset

  1. T

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Patience Me ei saatu sairaalasta ollenkaan sitä Liberon laukkua. Just soitin osastolle ja sanovat että loppuviikosta pitäs tulla seuraava isompi kuorma laukkuja. Kuulemma nyt just riittää osastolla oleville laukut ja ettei tänään kannata lähteä hakemaan omaansa sieltä. Eivätkä postita laukkuja...
  2. T

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Onnittelut vauvahaaveita! :) Meillä oli tänään 2kk lääkärikäynti Moonalla. Neuvolan täti sano ettei neiti ole oikein kasvanu kun paino oli noussu nyt 3 viikossa vaan 170g (pituutta oli kuitenki venytty hyvin, 6,5cm 2 kk:ssa). Lääkäriltä kun kysyin niin kuulemma Moona kasvaa täysin normaalisti...
  3. T

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    TiiaRiitta.....27v.....esikoinen (tyttö)....31.8.2010....K-S KS Aika kuluu hirvittävää vauhtia. Neiti Nöppönen on jo 1,5kk ja saa virallisen nimensä lauantaina. :) Meillä oli synnytyksessä myös oma jännitysmomenttinsa. Synnytys eteni normaalisti ja nopeasti, olin 10 tunnissa 9cm auki. Tyttö...
  4. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Nyt iski vähän hätä! Millon te ootte toimittanu KELAan äitiyspäiväraha ja vanhempainpvraha-hakemukset? Jos oikein käsitin niin osa teistä on saanu ainaki jo päätöksetkin! Minulle ei ole tullu yhtään mitään tietoa edes siitä äippäpvrahasta jota piti alkaa tulla jo 24.7.10 lähtien se 105pv. Kävin...
  5. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hmm...tänään tuli kutsukirje kokoarvioon. Se on vasta 11.8. eli kahen viikon päästä. Sillon ollaan Pikkasen kanssa jo viikolla 38 menossa. Ihme touhua kun ensin sanovat puhelimessa että se pitää tehdä viikolla 36. Noh, jospa sittenki vielä ehtii toimenpiteisiin jos osottautuuki ettei Pikkanen...
  6. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    minni Mulla on matkaa sairaalaan about 30kilsaa. Ei siis mikään paha vielä. Pitää melkein sitte käydä näyttäytymässä sairaalassa ja tulla takas kotiin jos hitaasti homma lähtee käyntiin. Kotona kuitenkin paras paikka olla synnytyksen alkusupistusten ajan. Uskon vahvasti että ympäristö vaikuttaa...
  7. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Ja minäki sain itselleni neuvolasta lähetteen äippäpolille kokoarvioon, kun viimeks neuvolassa oli minun painon nousu aivan tajuttomassa vauhdissa. Onneks nyt alkanu tasaantua, nyt tullu kuitenki jo 13kg lähtöpainoon lisää. Lisäks sain tietää että miehen äiti ei ole synnyttäny yhtään neljästä...
  8. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Pahottelut ihan ensin etten ole täällä taas niin pitkään aikaan käyny. Tuntuu kun olis teitä laiminlyöny. Anteeksi siis! Viimeisimmät kuulumiset neuvolasta (sulkeissa aiempi neuvolakäynti): rv34+4 (32+2) Painomuutos +263g (+856g) turvotus+ rr 108/76 (109/74) U-prot. - (-) b-hb 120...
  9. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Oikein rentouttavaa ja aurinkoista juhannusta teille kaikille! =) Kirjottelen enemmän arjen taas saapuessa.
  10. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Toivotaan aurinkoista lomasäätä teille kesälomalaisille. =) Mulla oli tänään neuvolalääkäri. Tässä kuulumiset 8.6.10 (6.5.10) Rv 28+3 (23+5) Hb 116 (116) Prot. - (-) V.pain. 115/77 (113/69) Paino +742g/vko (+637g/vko) Turv. + (-) Sf 26 (20) Syke +145 (+147) Liike ++ (++)...
  11. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Rinsessapa mulle sanottiin neuvolassa siitä kasvukäyrästä ettei ole merkitystä missä kohtaa käyrällä mennään lapsosen kanssa kunhan kasvusuunta pysyy ylöspäin eikä siihen tule hirveitä piikkejä ylös eikä alas. Vähä oudolta kuulostaa toi teidä neuvolatätin sepustus. :o Eihän siitä nyt tartte...
  12. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Elkku Mulla on korjattu matkan varrella tuota laskettua aikaa ja se on äippäkortissa 28.8. Äippälomalle päätin mennä vasta 30pv ennen laskettua aikaa. Jösses! Piti ihan tarkistaa kortista viikot, laskuvirhe tullu minulle. Nyt tosiaan ollaan vasta 27+2 menossa. Ups! :ashamed: Ihan kun mulla...
  13. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Tervetuloa minunkin puolesta uudet tulevat äidit! minni jos yhtään lohduttaa niin meillä on samankaltasta vauvan liikkumisen suhteen. Tosin en ole vielä käyny koittamassa töissä oloa, mutta kun päivän touhuilee jotain pientäkin, niin helposti jää huomaamatta toisen liikkeet ellei sitten...
  14. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Tuo jos mikä on tosi huonoa asiakaspalvelua. Minä varmaan peruisin koko kaupan ja ottasin rahani takasin, kun tuolla tavalla sössitään liikkeessä, missä niihin myyjiin pitäs pystyä luottamaankin. Grr...
  15. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Minulla alkaa jo mahassa näkyä vaaleina juovina arpia, ne varmasti muuttuu vielä kunnon arviksi. Muualla niitä ei ole...ainakaan vielä. Valkovuotoa on ollu koko raskauden ajan ja vähän se on kellertävää. Samaten minulla on pikkuhousunsuojat käytössä jatkuvasti ja aion koko raskauden ajan...
  16. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hmm...sivusto tahtoo temppuilla taasen. :headwall: Kiitos koira-neuvoista! :) Ens kuussa pääsen ostelemaan jo tavaroita vauvalle. Sit on rahaa paremmin ja mieskin jo innostumassa hyvää vauhtia. Hää nimittäin tunsi toissa iltana ekan kerran kädellään vaavin kovat potkut, kun pötköteltiin...
  17. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Huh hellettä! Loma on osunu kerrankin oikeaan aikaan minulla. Vielä olisi 3 viikkoa jäljellä. :p Minullakin on alkanu viime päivinä olla etenkin aamusin koiran pissilenkillä tuntua ihan kipua alavatsassa. Ite olettanu että se on jotain repeilyä taas. Kun pitkään aikaan ei ole kuitenkaan ollu...
  18. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Noi MissyMom:n vaatteet on aivan mahtavia! Okei, ne on aikasta kalliita, mutta omasta mielestä sen rahan väärtejä. Ei niitä hirveetä määrää henno ostaa mut jos muutaman paidan ja vaik yhet housut tilais. Ja mikä parasta ne on ns. uniikkeja vaatteita. :p Mun juttu on erottua muista. *virn*...
  19. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hmm...aika pienet erot loppujen lopuks viime vuoden pakkaukseen. Rehellisyyden nimissä aivan sama kumman pakkauksen tulen saamaan. Kovasti hymyilyttää jo katsoa pelkkiä kuvia vauvanvaatteista saati päästä hiplaamaan niitä itse. :D
  20. T

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Taas aikaa vierähtäny sitten viime kerran. :) Enää olis 7 työpäivän verran kesäloman alkuun. Hitto ei tahtois enää millään jaksaa istuksia töissä...mut ei auta. Mulla vasta maha alkanu kasvaa ulospäin. Seuraava neuvola 6.5. Sillon mittaavat kuulemma ekan kerran vatsan kokoa. Ja tod. äp:sta...

Yhteistyössä