Hakutulokset

  1. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Huomenta kaikille:)itse kävin eilen shoppaamas mama alushousut kun tuntui varsinkin iltasin kun turvotusta että vähän on epämukava olo.Nyt ois taas työpäivä...flunssa jotenkin selätetty olihan 6pvää vapaata ja ihanaa oli.:)ostin h&Mltä eilen ihana paidan miikä käy tytölle sekä pojalle siinä...
  2. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    siili H:Joo löytyi mies nauroikin että ostit sitten muutamat siemenet...ajattelin nyt kuitenkin kokeilla..toivottavasti ei kuole. :laugh: ja flunssa jatkuu kokoajan saa aivastaa ja nenä vuotaa ja vuotaa...eilen oli vähän kuumetta nyt ei enää...tosin hain kylläkin sairaslomaa ja nyt saan olla...
  3. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    hellouu taas kaverit:)No niin onneksi mulla on tänään ja huomenna vapaapäivä nimittäin mulle iski nyt sitten kova flunssa..:(Kyllä muakin viimeksi jännitti piikittäminen kun en kauheasti ole piikkien ystävä onneksi neuvolatäti sanoi että on hyvät suonet ja sai otettua näytteet.Nyt tekis...
  4. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    heippa kaikille:)Kaikki oli tosi hyvin ultras mulla oli joku naisharjoittelija löysi heti pikkusen sydänäänet ja muutenkin kaikki oli mainiosti..verikokeet napattiin...nyt vaan odotusta.Itse en aio ottaa sikapiikkiä ollenkaan.Synnytys tietenkin näin esikoista oottavana jännittää kovasti.Nyt...
  5. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei kaikille pitkästä aikaa:)No niin nyt on v-loppu takana olipas rankka reissu käytiin miehen työreissulla ruottis ja aikataulu oli aika kiireinen..nyt on tullu nukuttua tosi hyvin:)huomenna ois ultra iiik..jänskättää tosi lujaa nyt pitäs jaksaa iltaan vielä töihin ja sitten huomenna heti...
  6. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Ajattelin olla lapsen kans heti 2vuotta kotona..haluan nähdä itse kaiken kun kasvaa ja kehittyy.Hyvä pitää kesälomat ennenkö mammaloma alkaa eipä tarvi olla kesällä paljon töis kun saa nautiskella kesästä&odotuksesta kotosalla :heart: ihanaa =) =)
  7. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    myöskään itse en ole kertonut töissä kellekkään..vasta kun masu alkaa näkyä niin sitten.mammaloma alkais heinäkuus niin ajattelin sitten pyytää kesälomat viä siihen ennenkö mammaloma alkaa niin koko 4viikkoo.:)
  8. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    minni234 Ekaksi kun halusin varmistaa että kaikki ok.kävin yksityisellä.Mulle kuuluu täällä meidän suunnalla kolme ultraa raskauden aikana eli varhaisultra,np,rakenne..tosin siihen np:hen en mene.Kyllä muuten on tullu öihin niin valtavasti unia keitän ruokaa joka unes :laugh: nyt kauppaan ja...
  9. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei taas:)No niin viime vkolla käytiin neuvolassa ja kaikki oli tosi hyvin..saatiin pikkuisen sydänäänet kuulumaan siellä se todellakin on..:)Seuraava ultrakin sovittiin 16.2 Mullakin iltaisin maha on jotenkin turvoksis nykyään..vähän jotkut housut jo ahistaa=D minä en lähtenyt ottamaan...
  10. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    hei kaikille loma viikonloppu takanapäin ja hyvää teki:)Nyt ois tunnin päästä eka neuvola mulla..ja vähän jänskättää=D toivottavasti kaikki on hyvin jne.. rv 10+ 4 kui teillä on masut kasvanu..mua eilee huvitti kun lähin töistä siis toppahousujen napit ei enää pysy kiinni.. :laugh: en oikein tiä...

Yhteistyössä