Hakutulokset

  1. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    minni234 Mäkin oon jo miettiny lastenvaunuja ja ajattelin kans noita emmajungia:)ja sisustusta pitäs kanssa pian katsoa tapetointia yks seinä jotain kuvaa ja sit muut ajattelin maalata...voi kun tekis jo kans mieli ostaa mun pörriäiselle jotain vaatetta. :heart: :heart: Mukavaa viikkoa kaikille...
  2. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei taas kaikille:)Pahoittelut onnellinenx5:(ens vkolla ois eka neuvola..kun en malttanu odottaa kävin jo yksityisellä katsomas omaa vaavia ultras sielä se pörräs..ja kaikki oli hyvin..kivaa tänään töitä ja sitten ois loppuviikko vapaata ja kohti lappia..Mukavaa viikonjatkua kaikille :wave: pian...
  3. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Kiitos sartsa83 tiedosta :hug: täytyy seurailla miltä vaikuttaa.
  4. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Kävin yksityisellä lääkärillä varhaisultrassa rv 7+5 silloin kaikki oli aikakin tosi hyvin..sydän pikkuinen siellä löi kovasti:) :heart: Nyt sitten seuraavaksi tilailla aika neuvolaan ja kertoa ikävät tunteet tuota vuotoa koskien..toivottavasti en menetä tätä pikkuista :'(
  5. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Eilen kun tulin kaupasta ja menin vessaan oli tullut verta vähän pikkareihin..nyt ei enää ole mutta kun ruskeaa pyyhkiessä..vatsa ei ole kipeä ja menkat oikeasti pitäisi olla tähän aikaan..onko kellää ollu vastaavaa??Olen niin peloissani täytyykö lähteä neuvolaan:(rv 8+4
  6. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Kiitos,liityn mielellään jakamaan kokemuksia muiden odottavien kanssa.Itselläni on muuten ollut todella hyvä olo, mutta kova väsymys ja aamupäivästä on välillä kovaakin pahoinvointia..tietyt hajut oksettavat. :x Mies aina joskus ihmettelee mun tarkkoja hajuaisteja :D Ihanaa ensi viikolla oisi...
  7. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Täällä yksi lisää elokuun odottajiin olen 23 ja La on 22.8 esikoinen tulossa =)

Yhteistyössä