Hakutulokset

  1. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Elkku10 joo no katoin kans että on mukavaa kun on eri kokoisia vaatteita..itelläkin aika pieniä kokoja ja ne vauvat vaan kasvaa niin nopeeta että..elokuus kunnon helteet vielä niin tuskin kovin paksuja vaatteita tarvii...sori kun mullakin vähän omaa napaa..mut on tää niin ihanaa ja jännittävää...
  2. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heippa kaikille mukavaa parjantaita:):)Eilen oli niin mukava päivä kun äitiyspakkaus oli tullu postiin 1,5vkoa kesti kun päätös tuli niin oli täällä paketti.Tykkään kovasti tosta uudesta paketista aivan valtavan ihana varsinkin se ulkoiluhaalari vaaleanharmaa missä norsu ja ne ihanat...
  3. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei taas:)No niin kelalta saapui päätös ja kahden viikon kuluessa postitse tulee äitiyspakkaus jipii:)Nyt sit vaan ootellaan..eipä tuo äitiysraha ja vanhempainraha ny nii paljoa ollut mut pärjäähän sillä...kun ei turhaa ostele:)Enää 13työpäivää:):)
  4. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Mullakin välillä tuntuu että raskaus vieny muistin oon ihan hassu..:Dhyvä pistää kaikki raskauden piikkiin;)Ne 56cm vaatteet jää aika nopsaa pieneksi..ne äp:kkauksen vaatteet kokoa 62cm oon ostanu muutaman pienen ja vähän sit jo isompaa..pitäs kans jostai viä löytää hyvä hoitolaukku,amme,ja...
  5. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hellou!Neuvolakuulumisia rv27+2 rr 118/60 sf mitta 24 syke +137 olin neuvolalääkäris ja sanoi että kaikki tosi hyvin.:):):)minni234 joo jään suoraan kesälomalta mammalomalle..ihanaa alkaa loma ja saa rauhas pestä kaikki vaatteet ja laittaa valmiiksi ja hankkia loput puuttuvat tavarat vielä...
  6. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hellou :) voi rinsessapa mullakin oli pissatulehdus ja oli niin rasittavaa..tosiaankin ei kannata millää pesuaineilla sitten pestä ärsyttää kuulemma limakalvoja.No niin tänään ois sitten vuorossa neuvolalääkäri päivällä..kerron sitten myöhemmin miten meni:)Vielä ois reilut 3vkoa töitä ja sitten...
  7. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei vaan!:)Mukavaa että olette saaneet sen viimevuoden mammapakkauksen jotka halusitte.Itse vielä nuukailen kun haluan sen uusimman pakkauksen.Joo kyllähän tuota painoa tullut mullekkin semmonen 6kg..en oo kyllä jaksanu sitä sillai ressiä..otetaan kaikki pois kun on saatu kaveri ulos niin...
  8. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heippa!Mukavaa vappua kaikille..ens vuonna meidän nyytit onkin jo touhukkaita pikku touhuajia=D tänne kuuluu hyvää nyt pitäs töihin lähteä vapaat lusittu..ti.seuraava neuvola..kuullaan rv 23+5
  9. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa mies on mua 10vuotta vanhempi täyttää 34 elokuus..just pojan syntymän aikaan..hauskaa kun pojille tulee pikkuveli..on tämä talo miesvoittoinen..nooh..mä olen sitten se johtaja ja mies+pojat hallitus :laugh: oon ollu pihalla haravoimas iavan ihana ilma ja perjantaina alkaa talviloma...
  10. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Iltaa!!:)No niin..masuasukki nukkui kovasti kun oltiin ultras ja piti tietty jalat yhes..kätilö sai sitä herätellä=D toivottavasti nukkuu sit noin tohkeissaan kun syntyy=D Eli poikahan sieltä ompi tulossa..miehellä on entisestä liitosta jo kaksi poikaa 6v ja 8v...saas nähä miten...
  11. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Hei kaikille pitkästä aikaa..Jännittää huomenna se on nimittäin rakenne ultra klo 18.00 huomenna lisää kuulumisia nyt jännittää kovastii:)
  12. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Sartsa:vähän ihana ultra kuva voi kuninka suloinen:) :heart: odotan niin omaa r-ultraa joka on 13.4 sitten saa tietoa...ois jo se päivä:)
  13. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    sartsa83 hyvää sybtymäpäivää huomiselle jo etukäteeen.ostin netistä vähän käytetyt emmaljungat nyt olen niitä täällä pessyt.ihanaa tänään ja huomenna vapaapäivä..mullakin on painoa tullu semmonen 5kg:tä mutta sitten otetaan kaikki pois kun lapsi syntyy..turha naiset niitä on ressiä..tietty...
  14. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heippa!tuikku me oltiin miehen kanssa marraskuun alus kanarialla las palmasissa ja oli kivaa lämmintä oli joka päivä +30 oli ihanaa..mentiin sillä reissulla kihloihin..voi kun pääsis taas..mutta siihen ei nyt rahaa.Ostin netistä vaunut käytetyt emmaljungat pitäs keskiviikkona lähteä tulemaan...
  15. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Moi kaikille:)Tänään oli neuvola ja siellä se pikkunen taas sydän pompotti sartsa:kuulin työkaveri väitti taas toisinpäin et jos syke pieni niin on tyttö..mut mistä noita tietää=D Ainakin aion miehen kans r-ultras selvittää sukupuolen en malta odottaa..huomenna töissä pitkä iltavuoro ja...
  16. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Heissan kaikille taas:)Mullakin tuo rakenne ultra rv 20 tuputettii jo ajat sitten mutta joudun ma.soittaa viikkoa myöhemmin kun mies firmalla yksin kun vanhemmat lomalla niin ei ehdi sieltä lähteä r-ultraan silloin.Mä odotan niin kovasti sitä ultraa ja halutaan miehen kans tietää sukupuoli...
  17. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Moikka kaikille:)ja tervetuloa pikku-evelyn:)ens vkon tiistaina ois neuvola kivaa:)sinne aina mukava mennä.:)Mulla oli se pissatulehdus onnex pian kuuri on syöty loppuun..voih sain eilen appiukolta timanttiananas puskan ja kun tulin kotiin mies oli nopsaa hakenu ennen kun tultiin yhes kotiin...
  18. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Huomenta kaikille..tässä nyt oltu melkein viime yö hereillä kun vaivaa ilmeisesti pissatulehdus...pitää pian soittaakin neuvolatädille ja mennä pissanäyte antaan.olin pari vkoa sit kipeenä ja tämä nyt jälkitauti varmaankin kyllä voi vitsit ei varmaa tänää töihin asiaa kun ei pysty paikoillaan...
  19. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    oi kun ihania masuja teillä kaikilla:) :heart: Mulla aikas samanlainen kuin piltti85:lla.Joo uskon että vauvan kanssa pärjää maalaisjärkeä käyttäen.Mun tekee nyt niin mieli hankkia pian jo uudet vaunut.Asunnosta mä muutin tähän asuntoon kun mies oli sen juuri ostanut asutaan 150m2 omakotitalos...
  20. B

    Elokuussa 2010 synnyttävät

    Oon samaa mieltä viina ei todellakaan kuulu raskauteen miksi riskeerata vauvan henki ja terveys..en ainakaan iki maailmassa halua omalle nupulle mitään pahaa.Mulle neuvolaski sanottii ettei yhtää saa alkoholia juoda.Eikä oo pienes mieleskään semmonen käynyt.Voi nyt alkasin kovasti miettiä jo...

Yhteistyössä