Hakutulokset

  1. K

    HUHUU; kunta-alan palkoista äitiyslomalle jäädessä tietävät?

    tarkoitatko sitä Kelan äitiyspäivärahan suuruutta? Sitä tulen saamaan edellisen äitiyspäivärahan verran korotettuna joillain indekseillä (siis voi käyttää sitä, jos saa 2 lasta kolmessa vuodessa), mutta en kyllä oikein usko että kaupunki palkanmaksajana tekisi samoin.. hmm, täytyy vissiin...
  2. K

    G:perheen koko ja asuntosi neliöt

    Meitä kanssa 2 aikuista, 1,5v poika ja vauva tulossa, neliöitä 70. Onhan tuota tavaraa tietty joka paikka täynnä, mutta mun mielestä kodin pitää sellainen, jossa näkee että ketä siellä asuu :)
  3. K

    HUHUU; kunta-alan palkoista äitiyslomalle jäädessä tietävät?

    Olen siis kunta-alalla töissä ja nyt osittaisella hoitovapaalla 30h/vko. Jos jään tältä suoraan uudelle äitiyslomalle, niin onko se työnantajan maksama 3kk:n palkka saman suuruinen kuin nytkin saamani? Lähinnä ajan tällä takaa sitä, että kuinkahan asian voisi junailla niin, että saisin...
  4. K

    SUURI GALLUP:Oletko joskus pettänyt parisuhteessa? (pettämisellä tarkoitan nyt seksiä)

    Kerran olen, mutta seurustelusuhde oli vähän sitä ja tätä, joten kauheaa morkkista en siitä enää tunne. Toiste en sitä kuitenkaan tee!
  5. K

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    huh, kun tätä tekstiä näyttää tulevan tänne nopsaan.. Voimahaleja sitä tarvitseville ja onnitteluja iloisia uutisia saaneille! Mun oli pakko tulla tänne kysymään, että onko kellään muulla maha silleen sekaisin, että koskee, mutta ei yökötä? Mulla on nyt kohta viikon verran koskenut mahaan...
  6. K

    Mitä olet viime aikoina löytänyt kirppikseltä-PINO

    Lotta ja Lassi -villahaalarin (tosi siistin) hintaan 1e :)
  7. K

    G: vauvan/ lapsen tyynyn käyttämisestä?

    Yhtäkkiä tuli tuommoinen mieleen :) eli minkä ikäisenä teillä on alettu nukkua tyynyn kanssa ja miten sujui?
  8. K

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Vieläkö ottaisitte yhden M. Myöhäisen mukaan joukkoon? Lähinnä taustavaikuttajaksi, kun ei ihan kauheasti ehdi tässä koneella istuskelemaan.. Jos saataisiin vaikka se sata odottajaa rikki tähän pinoon ;) Odotan nyt siis toista lasta, esikko-poika syntyi 1/07 ja nyt LA olisi 16.4. Synnyttämään...
  9. K

    Muumilautasista tietävät,apuja???!!!!

    Moi! Se kuuluu osaksi "Lastenastiasto Muumi"a, jonka muut osat ovat olleet muki ja lusikka. Valmistettu vuosina 1990-1994, kuvion suunnittelija Tove Slotte-Elevant.
  10. K

    PAINONVARTIJOIDEN PISTEYTYKSESTÄ

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t992435 Tuosta ketjusta löytyy ainakin yksi laskutapa, en kyllä tiedä onko täysin virallinen :)
  11. K

    Mä olin ihan yllättynyt Stephen Kingin kirjoista.

    mustakin tuo julma leikki on ihan ykkönen, kun se vois ihan oikeasti tapahtua.. lue ehdottomasti!
  12. K

    Meille sit tuli enkelivauva

    Surullista. Miksi elämä on niin kovaa?!? *voimahalaus*
  13. K

    Lindexin loppualesta?

    itse ainakin kävin jo viime tiistaina siellä ja oli puolet alehinnasta pois.
  14. K

    auttakeepas minnuu, kyse hää-ohjelmasta :)

    *heh, nauraa vedet silmissä* Tämä ainakin passaa, jos ei ihan sanalleen näin ollutkaan. Kiitos!!!
  15. K

    auttakeepas minnuu, kyse hää-ohjelmasta :)

    hei c'moon, eikö kukaan oikeasti osaa auttaa :o
  16. K

    auttakeepas minnuu, kyse hää-ohjelmasta :)

    Olin joskus sellaisissa häissä, jossa oli yhtenä ohjelmanumerona aivan naurettavan hauska "ohjeistus" siitä, miten voi harjoitella vauvan kanssa elämistä. Esimerkiksi jotain yöheräilyistä ja taittiin jotain vesimeloonia kannella, jotta tiedettäisiin miltä se tuntuu masussa.. Nyt olisi tarvetta...
  17. K

    virsiä ristiäisiin?

    maan korvessa kulkevi lapsosen tie, meillä pappi soitti sen huilulla :)
  18. K

    tiedättekö saako Hamaxin istuimiin ostettua pelkästään sitä kiinnitys-mötikkää?

    Paljonkohan suunnilleen on hintaa? Anttilaa ei ole kyllä ihan kauhean lähellä, joten pitänee huomioda bensan hinta (=joka on törkeä |O )..
  19. K

    tiedättekö saako Hamaxin istuimiin ostettua pelkästään sitä kiinnitys-mötikkää?

    noh, siinäpä se tulikin.. saatiin siis kaverilta vanhahko istuin, mistä puuttuu se mötikkä, jolla istuin kiinnitetään niistä metallitangoista pyörän runkoon. Ei millään viitsis ostaa uutta istuinta, kun käyttöä on kuitenkin niin satunnaisesti. Kertokaas kokeneemmat ja tietävämmät.. .. tai jos...

Yhteistyössä