Nyt oon kohta lukenut elämäni ensimmäisen Kingin loppuun nimeltään Naisen raivo ja tuohan oli ihan luettava Onko kaikki Kingin kirjat samaa tasoa vai onko niissä jotain huippuja tai päinvastoin alituksia..?
Julma leikkiAlkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Yliveto on se minkä nimeä en muista :headwall: Se missä nainen jää käsiraudoilla kiinni sänkyyn jossain korpimökissä
Kiitos. Pitää testata :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Dean Koontz on se toinen tunnettu horroristi. Silläkin on parempia ja huonompia, mutta Kingiä ja Koontzia on eniten tullut luettua.
Koontz on ainakin minulle antanut paremmat sävärit. =)Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Kiitos. Pitää testata :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Dean Koontz on se toinen tunnettu horroristi. Silläkin on parempia ja huonompia, mutta Kingiä ja Koontzia on eniten tullut luettua.
Tää oli kans hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Julma leikkiAlkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Yliveto on se minkä nimeä en muista :headwall: Se missä nainen jää käsiraudoilla kiinni sänkyyn jossain korpimökissä
Oletko lukenut Dean R Koontzia? Musta ne on parempia kuin Kingin kirjat..Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain.
Hupsista! Joku muu ehtikin ensin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko lukenut Dean R Koontzia? Musta ne on parempia kuin Kingin kirjat..Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain.
Olen joskus alusta lukenut uinu uinu lemmikkini ja kesken jäi. Siinä mun kokemus ko kirjailijasta. Niin ja jotain sellasta kirjaa jossa liikuntakyvytön mies jää hullun sairaanhoitajan armoille...MIkähän sekin oli, mutta kesken jäi sekin.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Joo, meiltä löytyy kanssa aika paljon Kingiä ja Koontzia. Ja löytyypä tuo Reginan laulukin ja se on kyllä täysin poikkeava totutusta Eddingsistä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Eddingsin kirjoittama Reginan laulu kannattaa kans lukea
Mulla hyllyt pursuaa noita Knoozin kirjoja, ja ne on kyllä hyviä, toki muutama susikin mahtuu joukkoon..