Mä olin ihan yllättynyt Stephen Kingin kirjoista.

no niitä on eri tasoisia, jotkut menee jo niin fantasian puolelle (esim. musta torni-sarja), ettei mulla enää jaksa kiinnostaa. Ja jotkut on kertakaikkisen huonoja, niinkuin se yks (en muista nimee), jossa oli ne paskanäädät. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Yliveto on se minkä nimeä en muista :headwall: Se missä nainen jää käsiraudoilla kiinni sänkyyn jossain korpimökissä :whistle:
Julma leikki :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Dean Koontz on se toinen tunnettu horroristi. Silläkin on parempia ja huonompia, mutta Kingiä ja Koontzia on eniten tullut luettua.
Kiitos. Pitää testata :flower:
Koontz on ainakin minulle antanut paremmat sävärit. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain. :D
Oletko lukenut Dean R Koontzia? Musta ne on parempia kuin Kingin kirjat..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain. :D
Oletko lukenut Dean R Koontzia? Musta ne on parempia kuin Kingin kirjat..
Hupsista! Joku muu ehtikin ensin =)
 
Kingin kirjat on kyllä hyvin ja tykkäisin muutenkin lukea kauhukirjoja, mutta kun pelkään muutenkin öisin :ashamed: Joskus pelottaa vaikka mies olisi vieressä, mutta silloin harvoin, kun mies on pois kotoa en nuku juuri ollenkaan, kaikki lapset pidän vieressäni ja valoja pitkin kämppää :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mä diggaan Kingin tuotantoa.
Yliveto on se minkä nimeä en muista :headwall: Se missä nainen jää käsiraudoilla kiinni sänkyyn jossain korpimökissä :whistle:
Olen joskus alusta lukenut uinu uinu lemmikkini ja kesken jäi. Siinä mun kokemus ko kirjailijasta. Niin ja jotain sellasta kirjaa jossa liikuntakyvytön mies jää hullun sairaanhoitajan armoille...MIkähän sekin oli, mutta kesken jäi sekin.

Tää alko kiinnostaa, vaikka kesken taitaisi jäädä. Mutta siis, kertooko se kirja pelkästään sen naisen tuntemuksista, vai liittyykö siihen jotain yliluonnollista tai muita henkilöitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Eddingsin kirjoittama Reginan laulu kannattaa kans lukea ;)

Mulla hyllyt pursuaa noita Knoozin kirjoja, ja ne on kyllä hyviä, toki muutama susikin mahtuu joukkoon..
Joo, meiltä löytyy kanssa aika paljon Kingiä ja Koontzia. Ja löytyypä tuo Reginan laulukin ja se on kyllä täysin poikkeava totutusta Eddingsistä.
Tosin, me ollaan vähän jääty jälkeenkin Koontzin tuotannosta.

:ashamed:
 

Yhteistyössä