Mä olin ihan yllättynyt Stephen Kingin kirjoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Eddingsin kirjoittama Reginan laulu kannattaa kans lukea ;)

Mulla hyllyt pursuaa noita Knoozin kirjoja, ja ne on kyllä hyviä, toki muutama susikin mahtuu joukkoon..
Joo, meiltä löytyy kanssa aika paljon Kingiä ja Koontzia. Ja löytyypä tuo Reginan laulukin ja se on kyllä täysin poikkeava totutusta Eddingsistä.
Tosin, me ollaan vähän jääty jälkeenkin Koontzin tuotannosta.

:ashamed:

juu, mä kans vähän ihmettelin tuota Reginan laulua, mut tykkäsin siitä kyllä..mut kyllä mä ennemmin muuta Eddingsin tuotantoa luen
:whistle:

mulla on jääny lukeminen taas useammaks vuodeks, en oo ehtiny lukea ku yhden kirjan :ashamed: mut sit ku se lukukärpänen taas iskee, en mä muuta teekkään :D

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No onko mitään Kingiä "pahempaa" kirjailijaa jota voisitte suositella? Tykkäisin lukea kaikkea psykologisia jännäreitä jne.. Saa olla sellaisia miten selittäisin, ihmismielen sairaita tarinoita tai jotain. :D
Cornwellin Scarpetta-kirjat... Anopilta aikoinaan sain ekan ja vähän katsoin, että jaa tällainen, höh. Mutta siitäpä innoistuin ja hankin kaikki Scarpetat itelleni. Iljettäviä rikoksia, kuvottavia ja älykkäitä rikollisia ja yksityiskohtaisia kuvauksia ruumiinavauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Cornwellin Scarpetta-kirjat... Anopilta aikoinaan sain ekan ja vähän katsoin, että jaa tällainen, höh. Mutta siitäpä innoistuin ja hankin kaikki Scarpetat itelleni. Iljettäviä rikoksia, kuvottavia ja älykkäitä rikollisia ja yksityiskohtaisia kuvauksia ruumiinavauksesta.
Joo, scarpettat on ihan parhaita! Ei mitään kauhua kylläkään, mutta rikostrillereitä. Ja todella hyviä.

pelottava
Mun mielestä Uinu uinu lemmikkini oli niin pelottava, etten yöllä uskaltanut nousta sängystä sammuttamaan valoja... ja lopussa oikeasti yhtä kohtaa säikähdin! Huh, ihan kuin olisi katsonut kauhuleffaa ja säikähtänyt jotain... Hyvä kirja!!

Yhteistyössä