Hakutulokset

  1. N

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Äh, mulla ei taida olla enää mitään päällepantavaa... :/ Äippävaatteet on ihan liian isoja vielä ja perusvaatteet (ne mitkä vielä menee päälle) kiristää julmetusti. Varsinkin istuessa tekee tosi pahaa jos on farkut jalassa. Ja muutenkin pitää kaikki vaatteet valita niin ettei maha näy koska...
  2. N

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Pikaisesti neuvolakuulumisia... Eli tänään oli vihdoin eka neuvola, rv 9+6. Käytiin läpi perusjutskat ja täytettiin lippusia ja lappusia. Lopuksi terkka kysyi haluanko, että yritetään jo kuunnella sydänääniä ja tietysti halusin. Terkka sanoi kohdun tuntuvan tosi hyvin jo ja sieltähän se...
  3. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Meillä on kone ollut tosi jumissa viime aikoina ja ilmeisesti nämät sivutkin vielä tökkiny jonkin verran, niin en ole oikeen jaksanut lueskella näitä juttuja... Yhen sivun latautuminen kestää tosi kauan, mut nyt tuntuis aika hyvin toimivan. Monta sivua piti kahlata juttuja läpi, eikä ihan kaikki...
  4. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Olipas paljon mukavia ultrakuulumisia. =) Vuodoista: Mulla oli esikoista odottaessa tiputteluvuotoa rv 4 ja 6, toista odottaessa joskus viikoilla 6-7 pariin otteeseen. Joka kerta säikytti ja oli varma että menee kesken, mutta jotain harmitonta se oli kuitenkin. Tässä raskaudessa ei ole ollut...
  5. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Kirjottelettepas ahkeraan... =) Minäkään en aio mennä varhaisultraan. En ole käynyt aiemmissakaan raskauksissa. Esikoista odottaessa kävin vain rakenneultrassa. Toista odottaessa raskauden seurantaan kuului myös np-ultra. Näissä kahdessa aion käydä nytkin. Niin ja molemmissa aiemmissa...
  6. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Sainpas tänään aikaiseksi soittaa neuvolaan. Aattelin, että neuvolantäti ei varmaan nimestä tunnista mut heti ku sanoin kuka soittaa, niin äänensävy muuttui ja hyvä ettei käynyt kiljumaan kun kerroin asiani. Onnitteli sitten ja kysyi, moneskos tämä nyt sitten on, neljäs? :laugh: No ei ihan...
  7. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille... :'( Ei oikein löydy sanoja täältä, tunne on varmasti musertava. Voimia ja onnea tulevaisuuteen. Mä en vieläkään ole soittanut neuvolaan. Pitäis varmaan, kun viikonloppuna tulee jo rv 6 täyteen. Jos siellä on ruuhkaa niin voi mennä tovi ennen kuin saan...
  8. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    En oo vieläkään saanut aikaseks soittaa neuvolaan... Jospa huomenna... Mä olen ollut neljä vuotta lasten kanssa kotona. Keväällä hain amk:hon ja pääsin. :o Kahden viikon päästä alkais koulu... Ei siis ehkä otollisin aika olla raskaana, mutta näillä mennään. :D Onneksi eka vuosi taitaa olla...
  9. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Testailusta: Minä testasin haaleaakin haaleamman plussan jo kp 24/28. En pystynyt vastustamaan kaapissa lojuvaa liuskatestiä ja tein sen, vieläpä keskellä päivää. Noh, ensinhän siinä ei näkynyt mitään, mutta viiden minuutin jälkeen aloin tihrustaa, että: "Onko tuo VIIVA? Ei se voi olla viiva. No...
  10. N

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Kuulunpa vissiin tänne. Kolmatta lasta odotellaan alkumetreillä, LA taitaa olla 2.4. Tämä raskaus oli aika iso ylläri, mutta vauva on kyllä silti toivottu ja olen tosi onnellinen. Toivotaan että kaikki menisi hyvin... :)
  11. N

    Huhti-Hiput 2008

    Heippa! Meillä on esikoisella vakuutus, jota ei tosin olla kertaakaan tarvittu. Kertaakaan ei pikkunen (onneksi) ole ollut niin kipeänä, että olisi lekuriin tarvinnut mennä. Lähinnä otettiin se just jonkun isomman sairauden takia, tai esim. korvatulehduskierteen pelossa. Miehen perheessä...
  12. N

    Huhti-Hiput 2008

    Täällä on ihan tyttöolo. =) Esikoinen on tyttö ja en voi kuvitellakaan että tämä toinen olisi poika. Ja olo on tullut nyt raskaana ollessa todella vahvana. Ihan samanlainen olo on kuin ekassa raskaudessa, mutta lähinnä intuition pohjalta veikkaan tyttöä. Kohta kun kerrotaan anopille, niin...
  13. N

    Huhti-Hiput 2008

    Pakko oli tulla kommentoimaan tohon masujuttuun, vaikka greyn anatomia kuulu jo alkavan. (en ole koukussa en...) Niin siis asken kuvailin itekin jo masuani, teidän jutuista innostuneena. En nyt tänne laita kuvia siitä, mutta hurjasti se on kasvanut.. Eikä voi olla pelkkää turvotusta kun...
  14. N

    Huhti-Hiput 2008

    En nyt saanut kaikkia teidän kuulumisia luettua, kun kone jumittaa. Hienoja ultrakuvia olette ainakin laittaneet! Minä kävin rakenneultrassa esikoisesta rv 18+5 ja saatiin suht hyvät kuvat. Sanoin jo silloin että otsa on ainakin isiltä peritty ja niinhän totesivat muutkin kun vauva syntyi...
  15. N

    Huhti-Hiput 2008

    En ole jaksanut kirjotella, kun on ollut veto niin pois... Väsymys on ihan lamauttavaa. Väkisin joutuu noita pakollisia kotihommia tekemään. Helpottais jo... Täällä ei ole vuotoja ollut pariin viikkoon. Nyt alkaa jo enemmän uskoa, että tämä raskaus voikin sujua ihan hyvin. Lääkärissä/ultrassa...
  16. N

    Huhti-Hiput 2008

    Moi! :wave: Vitsit että väsyttää...Ei meinaa mistään tulla mitään. Menis jo ohi tämä alkuraskaus. Helpottais tämä väsymys ja huoli siitä, pysyykö pikkunen matkassa. Sais vaan esitellä ihanaa isoa masua ja tuntea potkuja ja kaikkea... Mulla oli tänään aamulla ihan sellanen olo etten...
  17. N

    Huhti-Hiput 2008

    Nopeesti vaan tulin piipahtamaan...Pitäis olla nukkumassa jo. aamulla sitten taas ihmetellään kun väsyttää. Vaikka mua kyllä väsyttää vaikka nukkuisin 12 tuntia. :laugh: Juu mutta asiaan... Vuotoa ei ole tullut sitten eilisen, eli säikähdykselläkö (huh mikä sana!) taas selvittiin. On tää...
  18. N

    Huhti-Hiput 2008

    Mä vuodan taas... :'( Just kun alko uskomaan että kaikki on hyvin niin taas sama juttu kun viikko sitten; eka verta pikkasen ja sitten ruskeeta tuhrua...Ja nyt sitten paniikissa odotellaan että jatkuuko tämä vai ei. Mitään kummempia kipuja ei ole, samoja mitä nyt on ollut koko alkuraskauden...
  19. N

    Huhti-Hiput 2008

    Koko ajan tulee uusia, kivaa. =) Miten selvästi te muut jo tunnette kohdun kasvun? Mä oon iltasin tuntenut jo jonkin aikaa että alamasu on ihan kova ja etenkin kyljellä tai selällään maatessa tuntuu semmonen möykky... en vaan muista että ekassa raskaudessa ois näin ajoissa tuntunut...
  20. N

    Huhti-Hiput 2008

    Äitipeikko: Toivottavasti vuoto pysyykin poissa... Täällä yks joka edelleen hyppii seinille, kun vähänkin tuntuu että vuotaa jotain. On valkovuoto sen verran runsasta, että tuntuu ettei pikkuhousunsuojat kohta enää riitä pitämään sitä aisoissa. :ashamed: Mulla on nyt uusi ongelma...

Yhteistyössä