Hakutulokset

  1. N

    Huhti-Hiput 2008

    Vielä vuodosta... Jostain luin, että jos vuotoa tulee siteellinen (ja mistäs sen tietää jos ei ole sidettä just sillä hetkellä ja sitä vuotoa tulee esim. vessassa käydessä??) niin kannattaa hakeutua lääkäriin. Jos vaan tiputtelee eikä ole kipuja niin pitää vaan tarkkailla tilannetta... Onpas...
  2. N

    Huhti-Hiput 2008

    Olen vähän taustaillut...Tuntuu että näitten juttujen lukeminen vain lisää mun vainoharhoja. Olenpa siis yrittänyt hiukan pysyä pois palstalta. Mimulille pahoittelut ja voimia surun läpi tarpomiseen. :hug: Äitipeikko tuossa kyseli tiputtelusta ja minullakin sitä muutama päivä sitten oli...
  3. N

    Huhti-Hiput 2008

    Voi hiisi, kirjotin äsken pitkät pätkät ja se hävis... :$ Enkä nyt tietenkään jaksa samoja juttuja kirjottaa. Mytölle ainakin piti sanoa, että en usko da capo-karkeissa olevan alkoholia. Luulisin että niissä käytetään rommiaromia tms. Ja meillä tosiaan on samat rv:t, jos mä nyt olen omani...
  4. N

    Huhti-Hiput 2008

    Mahtuisko tänne mukaan? Toista odotan ja laskettu aika olis ilmeisesti 13.4. Esikoinen on nyt 9 kk. Niin ja mulla itsellä on ikää 23 vuotta. Siinähän nuo tärkeimmmät. Nyt ei tän kummempia kerkee kirjottelemaan. NewMoon rv 4+6

Yhteistyössä