Hakutulokset

  1. P

    PAS/IVF vko8?

    Moikka myös Iituliinulle :) Vesseli kyseli elämmekö ihan normaalia elämää siirrosta huolimatta. Kyllä! Ensimmäisillä kerroilla olin tosi "arka" enkä suostunut yhdyntään enkä muutenkan rehkinyt, mutta nyt olen elänyt täysin rinnoin ;) Se helpottaa muo myös, etten kokoajan ole ajattelemassa...
  2. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikkelis! Mulla oli siirto tiistaina ja siirtoon pääsi yksi kuusi soluinen huurunenä:) Mulla on tosi epäuskonen olo tän hoidon suhteen. Mulle kans on tullut elämän aikana enemmän ja vähemmän pettymyksiä ja välillä ajattelee, että miks tää on tarkotettu näin, ehkä sitä on niin pirun kova...
  3. P

    PAS/IVF vko8?

    Hei Vesseli täällä olisi ainakin yksi PASSILAINEN :wave: Taustaa sen verran, että meillä on yksi luomu ihme 10/01 ja siitä saakka toista lasta haaveiltu. Muistaakseni -04 tammikuussa hakeuduttiin hoitoihin ja kaikki perus tutkimukset tehtiin. Mulla PCO tai siihen viittaavat munasarjat ja...
  4. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Voi p.s.a!!! Tuntuu tosi pahalta Anuskin puolesta :'( :hug: :hug: Jaksamisia ja haleja.. Kaijukka älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Tiedän kyllä tunteen, mutta ennen negan testaamista voit olla vielä raskaana ;) Eli pidän vielä peukkuja pystyssä =) Pulmu
  5. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa =) Mitä teille kuuluu, jotka piinailette? Joko on hyviä uutisia kerrottavana. Jännittää teidän puolesta ja pidän peukut pystyssä teille kaikille plussan toivossa =) =) Mie vaan savost kiva kuull, että leikkaus meni hyvin ja paraneminenkin siitä on jo...
  6. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    moikka! Tarrasukkia Anuskille ja pidän peukut pystyssä, että huurunenä pysyy loppuun saakka kyydisä :) Toivon myös hartaasti Kaijukan puolesta, että rakkulat pysyisi punktioon saakka ja pääsisitte sinne :) Itse kävin maanantaina klinikalla ja seuraavasta kierrosta lääkkeetön passi eli sitä...
  7. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka vain kaikille =) Mukava kuulla teidän kuulumisia. Kaijukalle paljon zemppiä piikitykseen :) Anuskille pidän myös peukut pystyssä, et ens viikolla pääset siirtoon :) Mie vaan savost mites sun leikkaus meni?? Omasta tilanteesta sen verran, että ens maanantaina on ultra ja sitten...
  8. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Voi ei Anuski :'( :hug: Miten meillä oli kaikilla näin huono tuuri. Olin sata varma, että edes yksi plussa tulee. Meidän täytyy tehdä uus pino, jossa kaikki saamme plussat =) Meillä pas luultavammin ens kuussa. Mulla lääkäri 22.1, joten sitten tiedän taas enemmän =) Mukaa viikonloppua...
  9. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Mulla alkoi eilen menkat ja mieli oli maassa. Nyt jo parempi olo! Nyt jo tilastoiden mukaan sun on pakko onnistua :) Oon ihan varma, että plussaat. Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä ja uskon sun plussaavan :) :) Tulen kurkkimaan joka päivä sun kuulumisia. Terv: Pulmu kp 2
  10. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka Anuski! Kyllä meillä oli samana päivänä punktio ja siirto, mutta klinikoilla vain eri testipäivät. Mulla ei ole kotona testiä. En ole uskaltanut ostaa, koska sitten se polttelisi muo ihan kamalasti. Mulla on tosi oireeton olo. Välillä nipistelee mahasta, mutta ihan erillailla, kuin...
  11. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Heippa!! Tänään on paljon parempi päivä :) Kauhean rauhallinen olo, vaikkakin oireita taas kuuntelen liiankin tarkkaan ;) Alkaa jännittämään ihan kamalasti ens keskiviikko ja testipäivä. IIK!!! Jotenkin haluis, että siihen olis vielä enemmän aikaa, kun ei vastausta uskalla kuulla. Anuski...
  12. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    [b]Voi ei. Tuntuu aina tosi pahalta, kun hoito epäonnistuu :'( Oikein paljon voimia ja zemppiä seuraavaan hoitoon ja jalkaleikkaukseen :hug: Muo pelottaa ihan hirveästi, että tulee nega. Se ahdistaa jo valmiiksi ja ajattelen kokoajan seuraavaa hoitoa, joka meillä olisi PAS. Tuntuu siltä...
  13. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Mitäs teille kuuluu näin joulun jälkeen?? Mie vuan savosta: Joko olet testaillut?? Anuski: Mitkä on sun fiilikset ja onko millasia oireita?? Mulla on tällä hetkellä kamalan pessimistinen olo ja itkettäis kokoajn :'( Oireita oon yrittäny kuunnella, mutta eipä paljon mitään. Tänään...
  14. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka!! Halusin tulla tänne toivottamaan oikein ihanaa ja rauhallista joulua :xmas: :xmas: Oireeton olo mulla, mut eikai tässä vaiheessa hirveesti mitään oireita pitäisi ollakkaan =) Palaillaa joulun jälkeen kertomaan kuulumisia. Nyt lähden nuuhkimaan kinkun tuoksua =) Pulmu
  15. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Unohdin laittaa oman testipäiväni eli se olisi "jo" 3.1!! Pulmu
  16. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Heips!! Toivottavasti Kaijukka teillä menee seuraava hoito hyvin!! Tulin just klinikalta ja pikku kaveri laitettiin kyytiin =) =) Neljä kaverusta saatiin pakkaseen ja kaikki olivat neljä soluisia ja lääkärin mielestä tosi hyviä =) Nyt alkaakin tämä rankin osuus.. Odottaminen...
  17. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Mustakin kuulostaa tosi oudolta toi lahjasolujen pakottaminen. Meille ei ole tehty kuin ivf, mutta kummallakin kerralla ollaan varauduttu siihen, että jos siittiöt huonoja niin icsi. Koskaan ei ole puhuttu lahjasiittiöistä' tai soluista. Outoa. Kysyisin sinuna muiltakin lääkäreiltä mielipidettä...
  18. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Ihan lyhyesti: Kaikki meni ok. Munarakkuloita oli 22 ja soluja saatiin 14 kpl :) Hyvä saalis kunhan ei kato kävisi... Huomenna soitan montako on hedelmöittynyt.. Mä oon aika kipee, joten painun ainakin täksi päiväksi takavasemmalle!!
  19. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Mie vuan savosta: Hyvä, että kunnon istunto helpotti oloa ;) Nauratti toi sun vertauskuva siitä, mutta näinhän se taitaa olla :) :) Anuski: Huomenna se olisi sitten menoa punktioon. Zemppiä sulle kovasti sinne ja toivottavasti saatte hyvän saaliin =) Muo henkilökohtaisesti alkoi pikkasen...
  20. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Me mennäänkin Anuskin kanssa sitten ihan samaan tahtiin =) Eli tänään kävin klinikalla ja noin 15 kpl rakkuloita oli tulossa ja ihan hyvän kokoisiakin. Tänään pistän viimeisen gonal-f:n ja lauantai aamuna viimeinen sumu huomenna illalla pregnyl ja su ei tarvitse ottaa hormonin...

Yhteistyössä