Ivf/icsi vkolla 51???

Heissan!

Älähän Pulmu masentele etukäteen. Minä tulin tänään töihin kun tuntuu että pari päivää on vain syönyt ja syönyt.. Minulla rinnat on olleet viime perjantaista asti kipeet, mutta muuten ei ole oireita ollut. Pitkä aika odottaa testipäivään asti.. Toivottavasti saataisiin kaikki kauan odotetut plussat! Siihen täytyy jaksaa uskoa, eiks niin? Jouluterveisin, Anuski
 
mie vuan savosta
:'( :'( :'( En kehdannut tulla kirjoittelee jouluna kuulumisia . Menkat alkoi lauantai aamuna ja joulu meni sit itkiessä. Tänään kävin verikokeissa ja tuloksen kuulen vasta tiistaina 2.1.Mut kyl tää on jo varma etten odota. Viime viikolla olo oli ihana,rintoja nipisteli yms... mut keskiviikkona olo oli tosi kärtyinen ja arvasin jo silloin et ei taaskaan onnistuttu. No nyt tulee sit pitkä väli .Polvileikkaus odottaa 15.1 ja siitä menee ilmeisesti huhtikuulle ennekuin päästään taas tänne saralle. KOVIA ONNEN POTKUJA JÄNNITTÄJILLE JA KAIKILLE TEILLE IHANILLE IHMISILLE :hug: . Käyn kyl katselemassa teitä välillä, et kuinka pärjäilette. JA SIT KAIKILLE " AINA PAREMPAA UUTTA VUOTTA". Ei menetetä toivoa !!!!!
 
Voi ei. Tuntuu aina tosi pahalta, kun hoito epäonnistuu :'( Oikein paljon voimia ja zemppiä seuraavaan hoitoon ja jalkaleikkaukseen :hug:

Muo pelottaa ihan hirveästi, että tulee nega. Se ahdistaa jo valmiiksi ja ajattelen kokoajan seuraavaa hoitoa, joka meillä olisi PAS. Tuntuu siltä, ettei uskalla uskoa raskauteen, koska ensimmäisessä IVF:ssä olin tosi toiveikas ja oireita oli muka kamalasti ja sitten tiputtiin korkealta ja kovaa :'( Toisaalta mulla on alkanut ilmaantua oireita, mutta keksin äkkiä niille hyvän selityksen, etten vain uskoisi raskausoireeksi. Kuulostaa varmaan pikkasen omituiselta, mutta Hullu mikä hullu :) Onneksi oli joulu ja uutta vuotta odotellaan niin on edes jotain muuta ajteltavaa.

Anuskile kans zemppiä ja voimia piinis päiville =)

Pulmu ja pp 8
 
Huomenta!

Täällähän oli ikäviä uutisia, voimia ja :hug:

On tämä epätietoisuus kyllä kauhea tunne, tottakai sitä plussaa odottaa, mutta minä olen kauhean huono odottamaan ylipäätänsä mitään. Vielä testiin niin monen monta päivää.. Mun mies oli eilen illalla jo ihan kypsänä kun mietiskelin koko ajan että onko oireita raskaudesta vai menkoista.. Päivät sentään töissä menee paremmin kun on muuta ajateltavaa.

Tänään saan taas siskon lapset yökylään ja neljävuotias aina kuuntelee mun mahaa että onkos Harry Potter siellä jo kasvamassa =) Saa minut aina hyvälle tuulelle hassuilla jutuillaan.. aurinkoisia ajatuksia muillekin!

love, A
 
Heippa!!

Tänään on paljon parempi päivä :) Kauhean rauhallinen olo, vaikkakin oireita taas kuuntelen liiankin tarkkaan ;) Alkaa jännittämään ihan kamalasti ens keskiviikko ja testipäivä. IIK!!! Jotenkin haluis, että siihen olis vielä enemmän aikaa, kun ei vastausta uskalla kuulla.

Anuski meinaatko testata aikasemmin, kuin testipäivä olisi?? Teetkö itse testin vai meetkö verikokeisiin? Mä tosiaan ajattelin mennä vasta verikokeisiin.

Pulmu ja nyt se pp8;)
 
Hei Pulmu!

Eiks meillä ollut sekä punktio että siirto samoina päivinä, silti eri testipäivät..? Mulle sanoivat klinikalta että vasta kuudestoista päivä siirron jälkeen kannattaa testata. Tosin ajattelin joka tapauksessa käydä veritestissä vaikka tekis kotitestinkin.. Kyllä tuolla vessan kaapissa testi olisi mutta täytyy nyt vähän vielä malttaa odotella. Taitaa olla melko vaihtelevaa tulosta jos aikaisemmin testaa kotona vai?
 
Moikka Anuski!

Kyllä meillä oli samana päivänä punktio ja siirto, mutta klinikoilla vain eri testipäivät. Mulla ei ole kotona testiä. En ole uskaltanut ostaa, koska sitten se polttelisi muo ihan kamalasti.

Mulla on tosi oireeton olo. Välillä nipistelee mahasta, mutta ihan erillailla, kuin kuukautisten aikana. Ja välillä juilii samanlailla, kun menkkojen aikaan. Rinnat ei ole yhtään kipeät, jota ajattelen olevan huono juttu raskautumisen kannalta. Yleensä aina kaikilla rinnat tosi kipeät raskauden alussa. No tietysti kaikilla erillaisia oireita, mutta... tiedä häntä. Toisaalta tekis hirveesti mieli käydä ostamassa testi ja testata kotona niin ei tipu sitten korkealta ja kovaa, mutta toisaalta haluaisin sinnitellä veritestiin.. Mulla on pikkusen huono tapa jahkailla asioita ;)

Hyvää viikonlopua :)

Pulmu pp10
 
Moikka!

Mulla alkoi eilen menkat ja mieli oli maassa. Nyt jo parempi olo!

Nyt jo tilastoiden mukaan sun on pakko onnistua :) Oon ihan varma, että plussaat. Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä ja uskon sun plussaavan :) :) Tulen kurkkimaan joka päivä sun kuulumisia.

Terv: Pulmu kp 2
 
mie vuan savosta
:hug: Pulmulle ja Peukkuja Anuskille!!!!!!
Eilen soittelin kysille varmistaakseni tuloksen ja puhdas nega siellä oli.Mutta sitten yllätys :D , heti ku mu vointi antaa periksi leikkauksen jälkeen, pääsen pakaste alkio siirtoon. Eli hyvällä tuurilla jo tämän kuun menkoista sit lähdetään liikenteeseen.JIPIIIIIII!!!!!!!!! Nyt sit rakkat siskot iso :hug: .
Ja sit yks hemmetin tärkeä juttu. Kuka keksii millä ihmeen ilveellä saataisiin päättäjille tieto et emme me tarvitse tietää luovuttajien henkilöllisyyksiä. Lääkärini kertoi et päättäjät yrittävät saada saman tyylin ku ruotsissa, eli lapsi saisi tietää elämänsä jossain vaiheessa kuka on hänen biologinen isä tai äiti.Nykyään sitä ei vielä saa tietää . Siitä seuraa LUOVUTTAJA KATO!!!! JA EPÄTOIVOISIA VANHEMPIA JA LAPSETTOMIA VANHEMPIA.
Mut sit näin lopuksi , en toivota hyvää uutta vuotta vaan PAREMPAA!!!! ;)
 
kaijukka
Hei!

Lohtuhalit teille kaikille! Olipas meillä epäonninen pino, kun ei tullut plussan plussaa....

No ei muuta kun leuka ylös ja uutta matoa koukkuun tytöt! Seuraavissa hoidoissa kaikille plussat eiks niin?

Itsekin olen taas toiveekkaalla mielellä vaikka eka hoito keskeytyikiin heti alkuunsa. Uusien piikitysten pitäisi alkaa jo maanantaina, jos menkat vaan suostuvat alkamaan. Saan kuulema jonkin luveris-nimisen lääkkeen sairaalasta ( maksaisi apteekissa 50 euroa/kpl eikä oo korvattava..) jospa sen avulla niitä rakkuloita kasvaisi.

Uskokaa pois, että sieltä suosta vielä noustaan ja päivä paistaa risukasaankin. Itkut on vain ensin itkettävä loppuun ja sitten ei muuta kun eteenpäin sanoi mumo lumessa.
 
mie vuan savosta
ISO :hug: ANUSKILLE!!!
Olin jo varma et päästään hurramaan edes yhdälle. No kyl me hurrataan viel jossain vaiheessa ja kovaa,eiks jee!!!!!!!Menee jotenkin sanattomaksi tässä, palakin nousi kurkkuun. :ashamed:
Siivotkaamme joulun pölyt nurkista ja tehdään tilaa kevään auringolle, siinä se mielikin piristyy ku ajattelee punaisia tulppaneja ja keltaisia narsisseja joihin aurinko paistaa.
Oli vähän lattea mut yritys hyvä kymmene. :flower:
 
Voi ei Anuski :'( :hug: Miten meillä oli kaikilla näin huono tuuri. Olin sata varma, että edes yksi plussa tulee. Meidän täytyy tehdä uus pino, jossa kaikki saamme plussat =)

Meillä pas luultavammin ens kuussa. Mulla lääkäri 22.1, joten sitten tiedän taas enemmän =)

Mukaa viikonloppua kaikille. Rentoutukaa :heart:

Pulmu
 
mie vuan savosta
Kuinkas on emännillä sujunut? Kuinkas Kaijukka, joko olet piikille päässyt. Mua hermostutta maanantaina tehtävä polvi leikkaus. Toisaalta toivon et olisin jo siellä , sitä nopeammin pääsisin odottamaan seuraavia menkkoja et päästäs taas "hommiin"! Eilen katsoin discoveryn dokumentin alkoista syntymään ja vauva kuume senkuin kasvoi entisestään. :p

Meinattiin lähteä mökille viikonloppuna. Sais ajatukset jonnekkin muualle ku tuntuu et on jäänyt vanha levy päälle.Jos sais miksattua sitä uudelle aatteelle. \|O mut nyt nukkumaan, huomenna vielä ahkeroimaan töihin ja perjantaina saa työkaveri potkia sit #&%?$!*. Adios amigo :D
 
Huomenta!

Töitä niin paljon että vauva-ajatukset on jääneet vähemmälle huomiolle..
Minulla on ens maanantaina ultra ja toivottavasti sitten seuraavalla viikolla pas luonnolliseen kiertoon ilman muita lääkkeitä kuin luget.. Meillä ei ole pakkasessa kuin yksi alkio, joten täytyy vain toivoa että se kestää sulatuksen ,jotta siirtoon päästään.. muutenhan tämä kuukausi siis menee ohi ja sitten täytyy aloittaa ivf jälleen kerran kokonaan alusta :(

Tsemppiä leikkaukseen!

Terkkuja kaikille!
 
kaijukka
Hei!
Eilen pistin ekan puregon-piikiin massuun (400 yksikköä) ja ensi maanantaina ois ultra. Toivottavasti munarakkuloita nyt kasvaisi. Sain reseptit ja lääkkeet viime vuoden puolella, kun maksukatto oli täynnä, mut jos annostus jatkuu koko hoidon ajan samana niin eihän ne mihinkään riitä vaan taas pitää jostain keksiä maksukaton verran rahaa lääkkeisiin...
Jos rakkuloita kasvaa niin meillähän on anuskin kanssa taas suht. sama aikataulu!
Ei muuta kuin plussa pino pystyyn!!
 
kaijukka
Heips!

Mites Anuski, kävitkö jo ultrassa?

Entäs mie vuan savosta? Toivottavasti leikkaus sujui hyvin ja pääset pian uuteen yritykseen!

Mulla oli maanantaina ultra ja rakkuloita oli kasvanut toiselle puolelle 4 kpl ja toisella oli vain 1 kpl, mutta on sekin tyhjää parempi! Perjantaina ois sit toinen ultra ja toivottavasti rakkulat eivät vain karkaa mihinkään ja ensi viikolla päästäis punktioon.
Joudun tällä hetkellä pistämään itseäni 3 kertaa päivässä, et ainakin pistäminen tulee tutuksi. Laskeskelin et yhden päivän pistokset maksaa lähes 200 euroa, mut onneksi on olemassa maksukatto ja saan yhden lääkkeen ilmaiseksi sairaalasta.
 
Hei!

Tsemppiä Kaijukka!

Minulla tilannetta seurataan useilla ultrilla kun pas tehdään luonnolliseen kiertoon, taas huomenna katsellaan tilannetta ja alan tekemään ovulaatiotestejä kotona viikonloppuna.. Jos kaikki menee hyvin niin siirron pitäisi olla about ensi keskiviikkona?

 
Moikka vain kaikille =)

Mukava kuulla teidän kuulumisia.
Kaijukalle paljon zemppiä piikitykseen :)
Anuskille pidän myös peukut pystyssä, et ens viikolla pääset siirtoon :)
Mie vaan savost mites sun leikkaus meni??

Omasta tilanteesta sen verran, että ens maanantaina on ultra ja sitten tietää enemmän. Toivottavasti pääsisi nopeasti siirtoon :)

Mites muuten Anuski se siirto menee?? Siis tehdäänkö ovulaation aikoihin vai miten?? Oon ihan pihalla koko PASsista.. Minä kierron päivänä sulla siirto??

Pulmu, jolla hirmuinen hinku päästä pian siirtoon :)
 
Heissan!

Minä kävin taas tänään ultrassa ja tilanne on nyt sellainen että minun luonnollinen kierto on niin hyvä että minulle tehdään siirto (siis jos se ainoa pakastealkio kestää sulatuksen) ensi tiistaina ja se olisi kierron päivä 17, normaalisti kai tehdään ovulaatiotestausta kotona ja pistetään irroituslääkepiikki pari päivää ennen siirtoa, sekä aloitetaan luget muutamaa päivää ennen siirtoa. Minä aloitan luget lauantaina ja soitan sitten tiistai aamuna onko alkio kunnossa ja pääsenkö siirtoon.. Nyt ei sitten auta muuta kuin toivoa parasta.
 
kaijukka
Hei!
Kävin tänään taas ultrassa ja rakkuloita löytyi 8 kpl, mutta koko oli vain 10 - 14 mm. Ei sit selvinnyt et olivatko uusia vai eikö vanhat vaan ole kasvaneet! Maanantaina ois taas ultra ja mahdollinen punktio keskiviikkona. Munasarjat oli karanneet tosi korkealle, joten niitä oli aika vaikea nähdä. Jos eivät laskeudu niin punktiostakin tullee vaikea!
 
Kukka67
No hei Kaijukka!

Sinullahan on mennyt tosi hyvin tuo rakkula kehitys että 1+4stä tuli yhteensä 8,onnittelut!!

Itselläni tänään ultrassa oli juuri ne 1+4 ja tiistaina punktio_Olen 39vuotias,myöhäisherännyt vauvoille......se tuttu tarina.Koholla oleva fsh-taso(hiipuvat munasarja tuotannot) 1hoitojakso takana ivf,joka muutui inssiksi,kun follikkeleja ei kehittynyt 2enempää (nega).Nyt Puregon annosta nostettiin heti alussa 350iu (oli 250iu ekassa) ja jopa alkoi Lyyti kirjoottaa,kokonaista 5 follikkelia,heheehehehehehehehheheheheheh.

Suurin oli 20mm,2*15mm ja 1*12mm.Kovin epätasaista.Mutta parempi vaste nyt ollut kuitenkin Puregonille,verikokeidenkin mukaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 
kaijukka
Hei taas!
Tänään oli taas ultra ja toiselta puolelta oli kaikki rakkulat hävinneet, mutta toisella puolella oli 2*30 mm ja 4*20 mm rakkuloita. Nuo isommat saattavat tosin vielä hävitä ( jarru ei kai riittävä), mutta jos nyt keskiviikkona olis vielä edes neljä puntioitavaksi! Nyt sit vaan odotellaan puntiota...
 
Hei!

Tulin juuri klinikalta ja nyt masussa matkustaa pieni pakkasukko =) toivottavasti tarttuisikin oikein kunnolla koska pakkaseen ei jäänyt mitään ja uusi hoito tarvitsisi siis aloittaa kokonaan alusta.
 

Yhteistyössä