Hakutulokset

  1. P

    Pino odottajille, joiden lapsille ikäeroa alle 1,5 vuotta

    Moikka! Meillä todellakin tulee ikäeroa vajaa vuosi. Nuorimmainen syntyi 22.12.07 ja nyt la 10.12.08. tai voihan tuo ikäero kasvaa, jos menee paljon yli. Vanhimmainen meillä 7-vuotta. Yritimme esikoisen jälkeen heti pikku kakkosta, mutta luonto ei sitä meille suonnut, kuin vasta kuuden...
  2. P

    Raskausdiabetes ja käynnistys.

    jos jollain jotain kokemusta/tietoa. Kiitos
  3. P

    Raskausdiabetes ja käynnistys.

    Yritin tuolta mitäs nyt palstan puolelta kopioida aihetta tänne, mutta kappas vain enhän mä sitä osannut;) Mutta kuulisin mielelläni, jos jollain asiasta jotain tietoa. Itselläni kolmas raskaus menossa ja kahdessa ensimmäisessä ollut myös rd, mutta ruokavaliolla pärjätty hyvin. Nyt...
  4. P

    Raskausdiabetes ja käynnistys?

    :flower:
  5. P

    Raskausdiabetes ja käynnistys?

    ja itselleni ajankohtaista aihetta. Mulla rd ja insuliinihoidolla mennään. Kolmas raskaus ja kahdessa ensimmäisessä selvitty pelkällä ruokavaliolla ja nyt se ei ole enään auttanut, joten jouduin aloittamaan insuliinihoidon. Aamupalaa, lounasta, päivällistä ja iltapalaa ennen pistän...
  6. P

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    up :attn: :attn: :attn: :attn:
  7. P

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    Syntykö meidän vauva etuajassa, yli LA:n?? LA 10.12.. Kiitos Paljon:)
  8. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    viestejänne kunnolla ja nyt vasta huomasin et mie vuan savosta piinailee. Oikein paljon plussa onnea ja tule kertomaan miten kävi :heart: Kaijukalle myös paljon toivoa seuraavaan hoitoon, kyllä ne lääkärit varmasti keksii jonkin keinon vielä. Toivon hartaasti niin :hug: Tässä vielä paljon...
  9. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    En ole käynyt täällä piiiiiiiitkäääään aikaan ja minulla on ihan mukavia uutisia :) Eli silloin keväällä sain sen keskemenon ja sen jälkeen mulla ei koskaan alkanut menkat. Olen nyt rv 24+1 :heart: :) Kaikki on mennyt tähän saakka ihan hyvin, alku oli kyllä ihan kamalan stressaavaa aikaaa...
  10. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Kiitos kaikille pahoitteluista, nyt on jo parempi mieli :) Voi Nalle, sä oot kokenut kyllä suuren surun :'( Miten noin voi edes käydä?? Ihan kamalaa. Halaisin suo ihan oikeesti, mut nyt näin virtuaalisesti :hug: :hug: Toivon sulle tosi paljon voimia ja zemppiä jaksaa jatkaa eteenpäin. Tuli...
  11. P

    PAS/IVF vko8?

    Pahoittelut minunkin puolestani Vesseli :hug: Maailma romahtaa kyllä sillä hetkellä, kun negan testaa. Sen olen itse kokenut monta kertaa. Pidän peukut pystyssä seuraavaa hoitoasi varten, että plussan saisitte :) Pulmu
  12. P

    PAS/IVF vko8?

    Iituliinille suuronnittelut :) :) :) :flower: :flower: :flower: Tosi kiva kuulla plussista =) Toivotaan, että tulee kunnon plussa suma tästä pinosta ;) Pulmu, joka ei pysty kirjautumaan koneen temppuillessa....
  13. P

    PAS/IVF vko8?

    Kiitoksi vielä Maleenalle (meniköhän nikki oikein?) Olen kyllä SUPERONNELLINEN =) Testasin pp12 ja tänään soitin klinikalle ja vasta neljän viikon päästä on ultra :'( Miten sinne asti jaksaa/malttaa odottaa,että onko kaikki kunnossa. No tietysti on ;) Joo meillä on 01 syntynyt tytär, joka on...
  14. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Voi kiitos Anuski ja Kaijukka onnitteluista =) Vieläkin on pää ihan pyörryksissä, mutta on tää ihanaa. Toivon sydämeni pohjasta, että teillekin tärppi kävisi =) =) Pulmu onnensa kukkuloilla :)
  15. P

    PAS/IVF vko8?

    Kiitos kovasti Vesseli onnitteluista. On tää tosi mahtavaa =) =) =) =) =) Oireita mulla ei ole kummenpia ollu. Välillä kyllä nippaillu oikeelta puolelta. Mitään menkka oireita ei ole kertaakaan ollut. Tissitkään ei ole ollut kipeet ja lämmöt on ollu ihan normaalit eli tosi normaali olo...
  16. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka!! Täällä tehty tänään PLUSSA testi. IHANAA MÄ OON IHAN SEKASIN =) =) =) En pysty muuta kirjottelemaan, oon ihan sekasin.. Pulmu
  17. P

    PAS/IVF vko8?

    Moikka!!!!! Perjantaina mulla tuli pari kertaa vessassa käydessä tuhrua paperiin, mutta siteeseen ei yhtään. Tänään aamulla ajattelin, et ompa outoa ei ne menkat sieltä alkanutkaan. Mulla ei ollu raskaustestiä kotona oli pelkkä ovulaatiotesti ja ajattelimpa huvikseni sillä testata, kun olen...
  18. P

    PAS/IVF vko8?

    Moikka kaikille ja kiva, että uusia on myös ilmaantunut tähän pinoon :) Toivottavasti Vesselin vatsatauti kaikkoaisi kauaspois ja paranisit pian :) Onko teille ilmaantunut jonkinmoisia oireita jo?? Mulla ei mitään. Kertoisko joku miten nopeasti pakastealkion siirrosta alkio kiinnittyy...
  19. P

    PAS/IVF vko8?

    Vielä oli pakko tulla kurkkaamaan ennen nukkumaanmenoa :) Meinaatteko mennä klinikalle veritestiin vai testailetteko itse? Mä ajattelin tälläkertaa testailla itse jo pp12. Onkohan tuo liian aikainen testaus päivä?? Se olisi vain niin hyvä, kun on sunnuntai päivä ja voi vollottaa ihan rauhassa...

Yhteistyössä