Hakutulokset

  1. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Mie vuan savost: Kiva kuulla, että sait pienet kyytiläiset matkaan, nyt peukut ja varpaat pystyyn, että pienet pysyy kyydissä 9kk :) :) Tosi hyvin saitte pakkaseenkin huuru-ukkoja/akkoja =) Mulla edelleen "tuhtiolo" mahassa ja tänään ollu jotenkin hirveen huono olo. Perjantaina olis sit ultra...
  2. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Vautsi minkä saaliin olit saanut mie vuan savost :flower: :flower: Kiitoksia Anuski vastauksesta. Kävin tänään ultrassa ja kai siellä on kaikki ollut ok, kun hoitaja soittaa vain jos jotain vialla.. Olo on kuin norsulla, kipeällä sellaisella. Maha on tosi täysi ja turvoksissa. Sattuu ja...
  3. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Voi ei Kaijukka :'( Pahoittelut munkin puolesta ja voimia :hug: Toi on kyllä tosi p.a.s.k.a.m.a.i.s.t.a, kun toiveet on kuitenkin tosi korkeella hoidon alussa. Toivottavasti seuraava hoito menee loppuun asti hyvin. Anuski: Mulla vähän samanlainen olo, kuin sulla. Alavatsa on tosi "täyden"...
  4. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Huomenta!! Toivottavasti Kaijukalle alkaa muniksia tulemaan ja pääsette punktioon. Pidän peukut pystyssä! Anuskille zemppiä piikitykseen ja toivotaan, ettei sulle tule hyperiä ja, että kaikki menis hyvin ihan loppun asti :) Mie vuan savosta sulle kans zemppiä ja koeta kestää punktioon saakka...
  5. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Tänään kävin lääkärissä ja huomenna alkaa gonal-f. Saas nähdä millainen tulos saadaan tällä kertaa, kun annosta nostettiin pikkaisen. Edelleen toivon hartaasti, että pakkaseen saataisiin edes muutama alkio. Muo on monta päivää huipannu ihan hirveesti. Lääkäri oli sitä mieltä, että...
  6. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Heippa! Kiitän ja kumarran nöyrästi Kaijukkaa, nimittäin tädin viskely tännepäin tepsi:) Voi, että ihminen osaa olla onnellinen kuukautisista:) Zemppiä sulle ensimmäiseen pistelyyn =) Hyvin se menee! Me ollaan sun henkisenä tukena =) =) Mulle tuli tänään kelasta jotain lappusia eli mun...
  7. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka moi! Mukavaa, että mie vuan savostakin on jo päässyt hoidoissa kunnolla alkuun:) Sinulla on tosi suuri Gonalin annostus. Nyt mulla vuorollaanon jännät paikat, kun menkkoja ei kuulu ei näy. Ikinä ennen ollu myöhässä!! Maanantaina pitäis olla lääkäri ja siihen mennessä olis paree olla...
  8. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moi! Anuski kyseli lapsettomuuden syytä. Meillä tosiaan on miehellä huonohkot simpat ja mulla on PCO:hon viittaavat munasarjat. Suoranaista syytä ei ole, mutta nämä varmaan molemmat vaikuttavat sen verran, ettei tärppi ole käynnyt kylässä. No toivottavasti tämä toinen IVF-hoito toisi kauan...
  9. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Ei voi olla totta :laugh: :laugh: :laugh: Lukikirjoitusvirhe :headwall: Pitäis aina oikolukea ennen, kuin lähettää..

Yhteistyössä