Hakutulokset

  1. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moi! Mä oon nyt huomenna viikon sumutellut ja ei mitään normaalista poikkeavaa tuntemuksia/ oireita. Mä oon vaan ihan hillittömässä flunssassa jälleen ja on aika inhottava sumuttaa, kun niistämällä ei nenää tyhjäksi saa.. Nyt muo on alkanut jännittää tää kaikki jotenkin, siis ihan mukavalla...
  2. P

    Mikäs pp mulla on menossa,

    Mulla on PCO ja miehellä heikohkot simpat. Periaatteessa ei kai ihan suoranaista syytä ole, mutta miehen näyte ei kuitenkaan mikään huippukaan ole! Mä ovuloin joka kuukausi ja sitä rataa.. Huonoa tuuria ehkäpä. Meillä on yksi lapsi, joka tullut ihan luomusti muutaman vuoden yrityksen jälkeen...
  3. P

    Mikäs pp mulla on menossa,

    Voi suo! Muistan tosi hyvin omat piina päivät ja ne oli kyllä ihan kamalia. Mulla takana kaks inssiä ja yks IVF:ä. Yritä vaan kestää ja keksiä hirveesti kaikkea tekemistä, ettei asia olis kokoajan mielessä. Tietysti helpommin sanottu, kuin tehty! :hug:
  4. P

    Mikäs pp mulla on menossa,

    Moikka! Sulla menossa pp 4. Perjantai oli pp 0. Plussa näkyy varmasti jo pp 13 tai 14. Sitä aikaisemminkin moni on testannut plussan, mutta myös moni on voinnut pp 13 testata negan, vaikka olisivat loppupelissa plussannutkin. Ti :) Toivon sulle paljon plussa säteitä ja toivottavasta saat ne...
  5. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    No kylläpäs meni loppu teksti sekavaks. Koneen vika ei käyttäjän :)
  6. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Mulle kans apteekista sanoivat, että kelasta tulee tiedote mistä näkee, että lääkekatto täyttynyt. Voiskohan olla vielä joissakin kaupungeissa/kunnissa eritavalla tuo joutuuko ensin maksamaan itse vai ei, koska mulle sanottiin et on tullut uudet "säännöt" ja enään ei suoraan apteekista...
  7. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikkelis moi! Anuski: Niin se vain on, että lääkkeellisesti välillä joudutaan menkat aluille laittaa. Itselläni kyllä ovat aina tulleet ajallaa. Niin mitenköhän sitten, jos olisit raskaana ja menkat väkisin laitetaan käyntiin???? Siihen en osaa kyllä vastata. Tää on kyllä kamalaa odottelua...
  8. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka kaikille! Onpas täällä hiljaista. Itsekkään en ole kerennyt millään käymään, kun on ollut sitä sun tätä. Fiilikset rientää laidasta laitaan. Huomenna mulla on lääkäri ja saan reseptit ja tarkan päivän jolloin aloitan sumut. Toisaalta mä en millään jaksais aloittaa tätä hoitorumbaa...
  9. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Sorry Kaijukka Sähän olitkin jo kertonut, että teillä suoraan ICSI! Tulin just terveys ja kauneus messuita ja oon ihan kuitti.. Nyt ruuan valmistukseen. TERV: Pulmu
  10. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka vain kaikille ja tervetuloa uudet tänne pinkkaan :) Mukava, kun saatiin uusia. Kaijukka: Mukava, että pääsit aloittelemaan sumut ja kerran "sumukuurin" käynneenä voin yhtyä kanssasi samaan mielipiteeseen, että synarela maistuu ihan kamalalta :x Minkäslaiset fiilikset sulla on nyt, kun...
  11. P

    vko50 keräys

    Moikka! Tule tuonne ivf/icsi vko 51. Siellä on Kaijukkakin, jolla vkolla 50 punktio ja alkionsiirto. Tervetuloa =) Meitä luultavasti on aika vähän näillä viikolla olevia, niin mennään kakki samaan pinoon. terv: Pulmu79
  12. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Moikka! Kaijukka: Sulla alkaa sumut huomenna, eikö vain? Mitäs muuta kuuluu? Mä oon ollu kipee ja en oo yhtään käynny täällä lukemassa. Mulla on ens perjantaina lääkäri ja saan reseptit. Mä oon ollu tosi väsyny ja tuntuu, että aika matelee. Haluis äkkiä tän hoitorumban käyntiin. Kerrohan...
  13. P

    Onko tietoa..?

    Ompas outo juttu! Myös minä mielellään kuulisin viisaampien tietoa asiasta, mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna ei saa rakastella ilman ehkäisyä! Esim: Jos kaikissa follikkeleissa olisi munasolu ja sattuisi hedelmöittymään, niin mitäs sitten:) Mä en kyllä kans oo ikinä kuullut moisesta, että...
  14. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Tuo on hyvin tuttua, että klinikalla kaikki tuntuu todella selvältä, mutta kun kotiin pääsee, niin ei olekaan sitten enään ollenkaan varma mistään;) Mulla alkoi Synarela just tuollein, että molempiin sieraimiin suihke aamuin ja illoin. Gonalin aloituksesta vähentyi yhteen suihkaukseen (toiseen...
  15. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Älä suotta punktiota liikaa jännitä! kyllä siinä saa tosi hyvät lääkkeet suoraan suoneen. Diapamia ja kipulääkettä.. Mulla itselläni on vas. munatorvi, jotenkin "väärässä" paikassa ja sitä joudutaan jo ultratessakin sörkkiä aikalailla. Pelkäsin, että punktio olisi ihan kamala, mutta suht hyvin...
  16. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Lumista tiistai iltaa Kaijukka: Minkäslaisella fiiliksellä lähdet ensimmäiseen hoitoonne? Itse lähden positiivisella mielellä ja toivottavasti saisimme paljon huuruneniä pakkaseen saakka. onneksi on tuo lääketiede keksitty, tarkoitan vain kun pystytään nykypäivänä auttamaan melkeinpä kaikkia...
  17. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Heippa vain Kaijukka (meniköhän nikki oikein?). Onpas kiva, että on joku joka suht samalla aikataululla menossa. Onko tämä teidän ensimmäinen hoitonne?? Oletteko yksityisellä vai kunnallisella puolella? Me olemme ostopalvelun kautta väestöliitossa. Saanko kysyä, että menikö teillä...
  18. P

    Ivf/icsi vkolla 51???

    Heippa vain kaikille!! Onko liian aikaista huhuilla jo joulukuun punktioon/siirtoon menijöitä?? Itselläni takana kaksi inseminaatiota, joista molemmista negat. Yksi IVF-hoito, josta puhdas nega ja pakkaseenkaan ei saatu huuruneniä yhtään:( Kuukautiset pitäisi alkaa näinä päivinä ja sitten...

Yhteistyössä