Mikäs pp mulla on menossa,

Moikka!

Sulla menossa pp 4. Perjantai oli pp 0. Plussa näkyy varmasti jo pp 13 tai 14. Sitä aikaisemminkin moni on testannut plussan, mutta myös moni on voinnut pp 13 testata negan, vaikka olisivat loppupelissa plussannutkin. Ti :) Toivon sulle paljon plussa säteitä ja toivottavasta saat ne kauan odotetut kaksi viivaa :)
 
Voi suo! Muistan tosi hyvin omat piina päivät ja ne oli kyllä ihan kamalia. Mulla takana kaks inssiä ja yks IVF:ä. Yritä vaan kestää ja keksiä hirveesti kaikkea tekemistä, ettei asia olis kokoajan mielessä. Tietysti helpommin sanottu, kuin tehty! :hug:
 
Mulla on PCO ja miehellä heikohkot simpat. Periaatteessa ei kai ihan suoranaista syytä ole, mutta miehen näyte ei kuitenkaan mikään huippukaan ole! Mä ovuloin joka kuukausi ja sitä rataa.. Huonoa tuuria ehkäpä. Meillä on yksi lapsi, joka tullut ihan luomusti muutaman vuoden yrityksen jälkeen. Toista lasta ollaan reilu neljä vuotta yritetty tuloksetta.. Tällä hetkellä menossa toinen IVF ja sumuja jo muutaman päivän sumutellut.

Zemppiä meille kaikille!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 22:28 mammu kirjoitti:
Mä luulin että perjantai olis ollut se pp1, mutta kiitos kun korjasit !!
Ei vaan millään malttaisi kato odottaa,koko ajan kaikki pyörii mielessä..
Kiitos sulle :hug:
Hih.. minäkin laskin alkuun inssipäivän pp1:ksi :) Täällä sitten kyselin /varmistelin miten se on :D
 

Yhteistyössä