Ivf/icsi vkolla 51???

moikka!

Tarrasukkia Anuskille ja pidän peukut pystyssä, että huurunenä pysyy loppuun saakka kyydisä :)

Toivon myös hartaasti Kaijukan puolesta, että rakkulat pysyisi punktioon saakka ja pääsisitte sinne :)

Itse kävin maanantaina klinikalla ja seuraavasta kierrosta lääkkeetön passi eli sitä täällä odotellessa..

Pulmu
 
kaijukka
Hei!
Anuskille paljoooon tarrasukkia et kaveri pysyis matkassa!

Mites kukan punktiossa kävi? Tuliko paljon soluja? Minäkin muuten täytän kohtapuoleen 38 v....

Itse kävin eilen punktiossa ja munasoluja saatiin kolme kappaletta. Miehen sperman kanssa joutuivat tekemään töitä, että saivat noihin kaikkiin siitiöt löydettyä eli siittiötilanne on taas huonontunut.

Oikealta puolelta löytyi kuudesta rakkulasta kaksi munasolua. Ne kaksi isoa "rakkulaa" olikin kystia!!!
Vasemmalla puolella olisi ollut 3 rakkulaa ( maanantaina paikallisessa keskusairaalassa sanoivat ettei vasen puoli ole reagoinut ollenkaan hoitoihin!!!), mutta noista kolmesta saatiin vain yksi punktioitua, koska munasarja kohdun päällä piilossa ja niin kaukana ettei lääkäri uskaltanut yrittää toista kertaa, kun ei tiennyt mitä kaikkea siinä välissä ( suolia) olisi. Oikean puolen punktio sujui suht. kivuttomasti, mutta vasenta munasarjaa hoitaja joutui painamaan lähes koko painollaan joten se teki vähän kipeää. Onneksi tuosta yhdestä vasemmalta saadusta rakkulasta löytyi sitten munasolu niin ei mennyt kipu aivan hukkaan.

Sanoivat, että jos joudun uudestaan punktioon, niin tehdään nukutuksessa. Tuohon paikalliseen lääkärikantaa meni vähän usko, kun välillä sanoivat että rakkuloita on ja taas seuraavassa ultrassa niitä ei näkynytkään. Itselläni hiipii mieleen epäilys, että ekassakin hoitoyrityksessä olisi ollut rakkuloita, mutta sarjat piilossa kohdun takana.

No tänä aamuna sitten ilmoittivat että kolmesta munasolusta on hedelmöittynyt kaksi kappaletta! Jos molemmat jakaantuvat normaalisti niin ne siirretään huomenna, siis molemmat!
Mies ei ole aivan innoissaan kaksosmahdollisuudesta, mutta sanoivat että on suuremmat mahdollisuudet onnistua, kun siirretään kaksi alkiota. Meillä kun noita munasoluja tuli vähän ja miehenkään siittiötilanne ei ole hyvä niin siirretään kaksi alkiota ( olettaen et molemmat jakautuu) jotta olisi suurempi mahdollisuus onnistua eikä tarvitsisi enää aloittaa hoitoja alusta.

Ei muuta tytöt, kun piinistelemään!
 
Kukka67
Terve Kaikki kanssasisaret täällä pyry Suamessa!!

Kaijukka kyselikin mitenkä punktio meni.
Oikealta 3 tyhjää rakkulaa ja vasemmalta 5 rakkulaa,joista kaikista löytyi solut ja sitä riemua,oli voittaja fiilis,että vielä mulla on soluja..mutta sitten hedelmöittyikin vain 2,yksi oli raaka,yksi ei reagoinut ja yksi hedelmöittyi,mutta ei sitten lähtenyt jatkamaan.Siirtopäivänä,eli eilen selvisi että siirtokelpoisia on ainoastaan yksi 2soluinen.Pakkaseen ei siis mitään jäänyt.

Onhan tässä nyt aika epätodellinen fiilis,että siellä se nyt köllöttää,mutta jakautuuko se sitten enempää onkin epäselvää.
Punktio oli yllättävän helppo ja kivuton,mutta kyllä vieläkin vasemman munasarjan paikkeilla tuntuu aristusta,että olen todella iloinen,että saa olla vielä saikulla.

Nyt vaan Kaijukka piinaillaan niin peevelisti vai mitä??Ja iloisella mielellä.
Terveisin Kukka67 pp1
 
kaijukka
Hei!
Mulle siirrettiin sit eilen kaksi kolme-soluista alkiota! Toivottvasti ymmärtäisivät lähteä kasvamaan ja kiinnittyisivät.
Olihan sekin reissu 2,5 h linja-autossa, 1h Kyssissä ja taas 2,5 h linja-autossa. Tulipahan tehtyä pikareissu Kuopioon...
Testauspäivä olisi sit 9.2.

kaijukka pp1
 
mie vuan savosta
moe!
Täällähän on täys tohina päällä, tarkoitan siis teillä. Mun leikkaus meni hyvin , hengissä selvisin. Nyt olen pari vikkoa köpytellyt kepeillä ja pikku hiljaa täytys jättä ne kepit nurkkaan. On ollut vähän yksinäistä ku poika on päivät hoidossa. Mut torstaina sit poika jää vähäksi aikaa kotiin koko päiväisesti. Täytyy täs yrittää kovasti kuntoutua et hirvii sit lähtee huuru neniä tervehtii. Huonoa olis jos polvi pettäisi sit raskaus aikana,siihenhän sitä pyritään,eikö!?!!!!!! :LOL: Tarkoitan raskautta. Mut kaikille zemppiä yrityksissä,plussa pino sit seuraavaksi,eiks jee!!!
 
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa =)

Mitä teille kuuluu, jotka piinailette? Joko on hyviä uutisia kerrottavana. Jännittää teidän puolesta ja pidän peukut pystyssä teille kaikille plussan toivossa =) =)

Mie vaan savost kiva kuull, että leikkaus meni hyvin ja paraneminenkin siitä on jo hyvää vauhtia käynnissä :)

Mulla 12.2 maanantaina vihdoin lääkäri ja sit varmaan vkolla 8 siirto. Toivottavasti sulatus menee hyvin ja päästäisiin siirtoon asti.

Terv: Pulmu
 
kaijukka
Hei!

Tästähän piti tulla plussapino ja huonosti jo alkaa... Lohtuhalit!!!
Perjantaina vasta testipäivä, mutta pientä tuhrua jo tullut joten eiköhän se vuoto sieltä ala, et se siitä sitten... Saas nähdä miten seuraavan hoidon kanssa käy, kun näihinkin kolmeen munasoluun oli kuulema vaikea löytää siittiöitä.
 
Voi p.s.a!!! Tuntuu tosi pahalta Anuskin puolesta :'( :hug: :hug: Jaksamisia ja haleja..

Kaijukka älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Tiedän kyllä tunteen, mutta ennen negan testaamista voit olla vielä raskaana ;) Eli pidän vielä peukkuja pystyssä


=) Pulmu
 
kaijukka
Heips!

Kyllä tässä tulee ihan sekopäiseksi... vielä vuorokausi odotettava tuomiota! Tuhruvuoto kyllä onneksi loppui ja toivottavasti pysyisi testiin asti pois, että olisi edes toivoa. Vessassa käynnit on yhtä painajaista, kun joka paperi on tutkittava lähes suurennuslasilla.
 
Hei!

Tänään myös negatiivinen tulos joten jätin luget pois ja jään odottelemaan kuukautisia. Klinikalle soitin ja lääkäri jää miettimään seuraavaa hoitoa, että miten edetään. Toivottavasti pääsis nopeasti jatkamaan.. En jaksaisi enää yhtään odottelua.. :(
Toivottavasti teille toisille testi toisi plussan, tsemppiä!

 
kukka67
Täälläkin päättyi pp 14 vuodoton,tuhruilumaton pistelevä piina negaan.VOi #&%?$!*.
Oli eka ivf tämä. :(
Ei 2soluinen lähtenyt jakutumaan,ei :eek: .Oli pientä lämmön nousua,palelua ja muita raskautumisoireita,mutta olivatkin lugeista sitten ne.
Lopetin luget eiliseen ja näenkin jo tuhrun saapuvan.
Päätäkin särkee ja kenkuttaa.
Eli vko 4.porukka on tosi negaa ny.
No jaksamisiin.
Kukka 67 :/
 
Haleja lähetän täältä kaikille, voi harmi ettei yhtään plussaa tähän pinoon vieläkään saatu, mutta uskoa ei saa menettää vaan täytyy jaksaa uskoa siihen että vielä meidät kaikki palkitaan tästä kaikesta loppujen lopuksi lapsella.
 
kaijukka
Heips!
No mitenkäs tytöt ootte alkaneet toipua negoista? Itse oottelen vuodon alkamista ja ei mitenkään kauhean masentunut olo, kun ei kerran onnistunut niin ei onnistunut, eihän sille itse mitään mahda!

Vähän pelottaa että oli meidän ensimmäinen ja samalla viimeinen yritys, kun mieheltä ei tahtonut löytyä sitä kolmeakaan siittiötä ( tai siis kolmea ei epämuodostunutta siittiötä), mutta katsotaan lääkärien loman jälkeen mitä sanovat. Toivottavasti voitaisiin vielä yrittää. On ajateltu niin, että tänä vuonna tehdään kaikki mitä suostuvat kyssissä tekemään ja sitten riittää. Onhan meillä kuitenkin tuo yksi luomuihme, joka aloittaa syksyllä eskarin.

Lähinnä emme surekaan suuresti sitä, että emme voi saada toista lasta vaan sitä että tyttömme ei voi saada sisaruksia!

No ei muuta kun eteenpäin vain! Kyllähän tähänkin pinoon on ihan tilastollisesti ajateltuna tultava vielä se plussakin!
 
mie vuan savost
no voi änkeröinen.iso pino :hug: :hug: kaikille!!!! Tulin taas pitkästä aikaa katsomaan josko tuota olis päästy hurraamaan jollekkin,mut..... Ei menetetä toivoa siskot, tämä vuosi on toivoa täynnä. Nyt vaan pihalle pinkomaan parempi mieli ja tuulettamaan tubeet. Meillä menee huhtikuulle ennenkuin menemme kysissä käymään. Ollaan oltu tosi kipeitä ja ajattelin kuntouttaa itseni päästä varpaisiin asti et jaksaa mielen ja kielen sit. Mut huomenna nauttikaamme ystävänpäivästä , sen jokainen on ansainnut :heart: :flower:
 
kaijukka
Heips taas!
Joko Pulmulla on siirto ollut? Toivon ja rukoilen plussaa vaikka olen uskoni Jumalaan aikaa sitten jo menettänyt! Ja mites muut, onko tietoa jatkosta? Meille "lupailivat" toista ( kolmatta, lasketaanko keskeytynyt hoito)) hoitoa Kyssistä, mutta mieli on suurimman osaksi maassa ja siellä pysyneen (mulla on niin paljon negatiivisia kokemuksia elämästä ) onneksi ei ollut turhia luuloja tästäkää, mutta..... ja yritän kuitenkin iloita muiden hoidoilla saamista plussista.Mutta teille kaikille , ja varsinkin niille jotka toivovat ensimmäistään ( voin kyllä sanoa ( uskokaan tai älkää) että lähes yhä lähes yhtä kauheaa on toivoa sitä toista ( huom! lähes). Étte te sitä nyt usko, mutta ...kun on jos se yksin, suret, ettei hänelle tule sisaruksia jne,. Éi lapsettomuus koskaan ole helppo asia ja toivon että meidät kaikki armahdettaisiin tältä piinalta.
 
Moikkelis!

Mulla oli siirto tiistaina ja siirtoon pääsi yksi kuusi soluinen huurunenä:)
Mulla on tosi epäuskonen olo tän hoidon suhteen. Mulle kans on tullut elämän aikana enemmän ja vähemmän pettymyksiä ja välillä ajattelee, että miks tää on tarkotettu näin, ehkä sitä on niin pirun kova "jätkä" ulkoolta ja sisältä et aina kuitenkin pettymyksien yli on päästy.... Tiedähäntä?!!! Toivon myös sydämeni pohjasta, että täällä jokainen saa sen pienen oman nyytin, mutta nyt vaan pelkkää positiivista energiaa kaikille =) =) =) =) =) =) =)


Pulmukka ;)
 
kaijukka
Jes jes jess!

Alkoihan se plussa pino vihdoinkin! Paljon onnea Pulmulle!

Toivottavasti me muut tullaan perässä. Meillä mahdollinen hoito touko-kesäkuussa, kunhan nyt tulis ekat "luomumenkat".
 
kaijukka
Ei voi olla totta!!!
En tiedä miten voisin Pulmua lohduttaa, mutta tosi iso hali!!!
Miten voi olla mahdollista, että kaikkien hoitojen ja murheiden jälkeen raskaus alkaa ja on onnensa kukkuloilla ja seuraavassa hetkessä taas lyödään ja kovaa. Kyllä tämä maailma on epäreilu sanokoot muut mitä tahansa.
Koita vaan pulmu, kerätä voimasi ja nousta taas suosta ylös!

Itse odottelen ensimmäisiä negan jälkeisiä menkkoja, jotta pääsisin soittamaan Kyssiin ja kysymään jatkosta. Välillä tuntuu, että kannattako jatkaa, kun on niin monta mahdollisuutta "epäonnistua", kuten on jo nähty. Edes plussasta ei uskaltaisi oikeasti nauttia..

Mutta ei muuta kun nokka kohti kevät tuulia ja uskotaan, että joskus sen on vielä pakko onnistua!!!
 
mie vuan savosta
:hug: pulmulle.
Mä luin juttua ihan kyynel silmässä eka ilosta sit surusta. Mulle kävi ennen joulua samalla tavalla.Soitin kysiin ja ilmoittivat positiivisesta ja iltapäivällä tuli möykky sit pihalle. Ihan kolme tuntia kerkesin iloita asiasta.

Mutta nyt on kevät ja linnut jo laulaa. Soitin äsken kysiin et haluaisin hormooni kokeet . Menkkojen väli 34-36 päivää. Vähän turhan pitkä. Nyt sit odottelen et mihin tulokseen päätyvät. Lupasivat huomenna ilmoitella asiasta. Polvikin alkaisi olla sen verran kunnossa et vois ajatella raskautta.
Kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa, uskokaa siihen jos ei jumalaan.
:flower:
 

Yhteistyössä