Hakutulokset

  1. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Perjantai 21.10.2010************** MUKANA: Collins....................tyttö 12/06................... kp 58/27 *yk2 MonalizaQ...............poika 08/09................. kp 57/28 *yk2 Annemari................tyttö 07....................... kp 47/? *yk 1...
  2. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tulis jo täti, jos on tullakseen. Tänään on sitten kuitenkin kiukuttanut ihan käsittämättömän paljon, ilmeisesti pms-oire. Nyt jos koska tekisi mieli ottaa lasi viiniä, mutta kuinka ollakaan mies joi eilen viimeiset pisarat. Se se vasta kiukuttaakin! Olo on turvonnut ja vatsaa välillä aristaa...
  3. D

    Ovulaatiotestit!

    Olen käyttänyt nyt kahdessa kierrossa Davidin liuskatestejä hyvällä menestyksellä. Saattoi kyllä antaa selkeän negan iltapäivän/illan pissasta, vaikka aamulla oli tullut haamu. Itse en luottaisi digitestin tulokseen, vaan avaisin kuoren, jotta näkisin omin silmin miltä viiva näyttää. Makunsa...
  4. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Huomenna varmaan tulee täti. Vaikka ei ole oikein mitään pms-oireita pahemmin, tissitkään eivät ole enää niin kovin kipeät, vähän aristaa vielä. Tyyntä myrskyn edellä? Sain kuulla ystävän odottavan lasta. En olisi ikinä uskonut tuntevani pistosta sydämessä, miksi minä en ole jo raskaana...
  5. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onnea Brianna! :flower: Siirränkö sinut plussanneisiin? JiiMiille onnittelut ovisplussasta! Peitot vaan heilumaan.
  6. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Torstai 20.10.2010************** MUKANA: Collins....................tyttö 12/06................... kp 57/27 *yk2 MonalizaQ...............poika 08/09................. kp 56/28 *yk2 Annemari................tyttö 07....................... kp 46/? *yk 1 teddybear82...........tyttö...
  7. D

    Mammaksi David O-testit/Kokemuksia?

    Minulla ollut käytössä kaksi kiertoa ja toiminut todella hyvin. Tässä kierrossa sain haamuja ennen ovisplussaa, mutta sen jälkeen ihan selkeitä negoja eli toista viivaa ei tullut ollenkaan näkyviin. Edellisessä kierrossa sain ovisplussan heti ensimmäisestä testistä. Huomasin ettei kyseiset...
  8. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Toivottavasti meni päivitys oikein. Kertokaa, jos pitää korjata! Ai miten niin odottelee malttamattomana päivien kulumista ja sen takia on koko ajan päivittämässä? :whistle: Jos täti on tullakseen, tulkoot mahd.pian, niin pääsee uutta ovista odottamaan. Mikäli ei ole tullakseen, niin kohta...
  9. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    ***********Tiistai 18.10.2010************** MUKANA: Collins....................tyttö 12/06................... kp 55/27 *yk2 MonalizaQ...............poika 08/09................. kp 54/28 *yk2 Annemari................tyttö 07....................... kp 44/? *yk 1...
  10. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Ninnu-liini :hug: Olen lopettanut imettämisen jo yli 2 vuotta sitten. Maitoa tuli puristaessa lopetuksen jälkeen usean kuukauden ajan. Toisinaan, aika harvoin tosin, huvikseni kokeilen tuleeko rinnoista mitään. Lähinnä kokeilen, jos rinnat tuntuvat oudoilta. En muista koska olen viimeksi...

Yhteistyössä