Mammaksi David O-testit/Kokemuksia?

Eli kaipailisin kokemuksia kyseisistä testeistä. Mulla kierto ollut nyt e-pillereiden jälkeen 35-37 päivää ja testasin tänään huvikseni kp 10 iltapäivällä. Sain siihen testiin näkyviin hailakan viivan (viivan paikka?). Tuleeko siihen aina se hailakka viiva ja sitten kun ovulaatio on oikeasti kyseessä, niin tumma/ selkeä/yhtä vahva viiva?
Ja mulla siis käytössä ne puikko-malliset testit.

samaa miettii hän...testasin huvikseen kp7 ja sain viivan mut haaleemman ku testiviiva,selvästi kuite punainen ja nyt ku oletettu ovis alkais olla,ei mitään...ihmettelen...!!!ja noissa ohjeissa kyl lukee että haalee/ei viivaa on nega...no pitääpäs huomenna viel testailla ku on kp 15,mikä on oletettu ovispv...mites Annisofia sulla,onko nyt tullu mitää vai oletko ees testaillu?
mulla on käytös noi david merkkiset mitä on haukuttukin.... =/

Viimeksi muokattu:
Mulla oli nuo viime kierrossa käytössä,en tykännyt yhtään...en saanut kunnollista viivaa ollenkaan. Onneksi oli toisia testejä pari,joilla sain plussan näkyviin. Nämä david testit antoi vain haamuja....:|

Minulla ollut käytössä kaksi kiertoa ja toiminut todella hyvin. Tässä kierrossa sain haamuja ennen ovisplussaa, mutta sen jälkeen ihan selkeitä negoja eli toista viivaa ei tullut ollenkaan näkyviin. Edellisessä kierrossa sain ovisplussan heti ensimmäisestä testistä. Huomasin ettei kyseiset testit toimi minulla hyvin muuten kuin aamupäivällä eli päivän toisesta pissasta. Iltapäivisin/iltaisin saattoi antaa selkeän negan, vaikka aamulla oli haamu.

ihan vaan tulin kertoon et mie plussasin noilla testeillä nyt kp16/30 eli ihan oikeaan ovis aikaan (12-14pv ennen seuraavia kuukautisia) tuota ennen siis tullu välil negaa ja välil haamua mut tän aamuinen oli ihan selkee samanvahvuinen kuin testiviiva ainaki melkee.ja taisin olla hieman hätäinen ku testailin liian ajois...:whistle: oviskivut ollu kyllä jo seurana parikolme pv,joten sillä ihmettelin ku plussaa ei näy...

Kokemuksia lisää...
Eli olen käyttänyt david ovulaatiotestejä sekä ennen ensimmäistä raskauttani että nyt kakkosta yrittäessä ja olen ollut pääsääntöisesti tyytyväinen..

MUTTA jo pidempään kakkosta yrittäneenä päätin kokeilla rinnakkain david testien kanssa apteekissa myytävää Clinicin ovulaatiotestiä, joka onkin todella hintava (n.26 euroa/viisi testiä). Yllätyksekseni huomasin, että Clinic näytti positiivista aikaisemmin. Kun Clinicilla tuli todella vahva plussa, David näytti vain noin 1/2 vahvuutta kontrolliviivasta, jota en olisi tulkinnut vielä plussaksi.

Kysymys herää siis, mihin testiin luottaa? Tämä vain pienenä lisätietona siitä syystä, että aina nuo testit ei välttämättä bongaa ovista tarpeeksi ajoissa. Davidilla sain plussan vasta sinä päivänä jolloin Clinicin mukaan oli jo ovulaatio ja Davidin ohjeiden mukaan kuitenkin plussasta otollisin aika yhdynnälle on vasta 24-36 h testiplussan jälkeen, jolloin olisi jo Clinicin mukaan lähes myöhäistä. Toki asiaa auttaa se, että pupuilee keskikierrossa tasaisesti koko ajan ja miksei koko kierron ajan ;)

Eli Davidin kohdalla kannattaa jo kiinnittää huomiota haaleampaankin viivaan kuin kontrolliviiva. Hailakkoja viivoja tosin tulee pitkin kiertoa, mutta kyllä sen huomaa kun selkeä muutos tulee vahvempaan.

Itse käytän jatkossa tod.näköisesti apteekin testejä, jotenkin meni luottamus halpistesteihin.

P.S ja testaukset oli aina samasta näytteestä.. ja minulla näkyy LH-huippu testissä yleensä kaksi päivää putkeen..

Viimeksi muokattu:
Davidin ohjeiden mukaan kuitenkin plussasta otollisin aika yhdynnälle on vasta 24-36 h testiplussan jälkeen, jolloin olisi jo Clinicin mukaan lähes myöhäistä.
:O Ikinä en ole yhdestäkään testistä lukenut, että yhdyntä pitäisi ajoittaa 24-36 päähän ovistestistä. Vaan että tuolloin ovulaatio tapahtuu lh-noususta. Ja silloinhan olisi hyvä olla jo siittiöitä sisällä odottamassa, koska munasolu ei elä kuin 12-24h ovulaatiosta.

Olen käsittänyt, että kun saa ovistestillä plussan, niin yhdyntä olisi hyvä tapahtua mahdollisimman pian (noin 12h kuluessa), koska siittiöillä kestää aikaa matkata munanjohtimiin, jossa tapaaminen munasolun kanssa tapahtuu. Jos yhdyntä tapahtuu 36h päässä ovisplussasta, voipi olla aikas lailla liian myöhäistä.... : /

Niin ja ap:n kysymykseen David:in testeistä.... Mä en tykännyt Davidin testeistä, koska viivat ovat aina jotenkin valjut. Nyt ostin niitä taas (kun halvalla sain), mutta on mulla Wondfo:n liuskoja, sekä First Signal:in kasettiovistestejä että Clearbluen digejä lipastossa odottamassa :D Testeistä se ei siis ole kiinni vaan ihan jostain muista vehkeistä näemmä :LOL:

Yhteistyössä