Hakutulokset

  1. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Lauantai 13.11.2010************** MUKANA: Kristiina81...............poika 11/08................. kp 53/36 *yk 2 waaka....................esikoinen 09/08............ kp 50/30-40 *yk 8 Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 41/27-28 *yk 13 Marsu-82...
  2. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Toivottavasti päivitin oikein. Matilda laitoin sinut nyt taustailijoihin, jos kerran vasta "harjoittelette" :D , mutta tietysti pääset pinoonkin, jos haluat. Onpa täällä hiljaista. Onko kaikilla muilla jotain kivaa viikonloppuohjelmaa?
  3. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    **********Perjantai 12.11.2010************** MUKANA: Kristiina81...............poika 11/08................. kp 52/36 *yk 2 waaka....................esikoinen 09/08............ kp 49/30-40 *yk 8 Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 40/27-28 *yk 13...
  4. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tyty eipä näitä kaikkia juttuja voi muistaa. Itsekin muistelin, että pms-oireet johtuvat keltarauhasen surkastumisesta, mutta nehän johtuu juurikin siitä keltarauhashormonista ja helpottavat, kun täti saapuu estrogeenin kera.
  5. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa uudet :wave: Vouhikselle tsemppiä! Onneksi menee lääkkeillä ohi ja koko jutun voi unohtaa. Kyllä sukupuolitauteja on ihan tavallisilla ihmisilläkin, huonoa tuuria se lähinnä on, ei merkki holtittomasta seksielämästä. Tunnen ihmisen joka on saanut herpeksen alapäähän miehen huulesta...
  6. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa uudet! :wave: Vouhiksen tilanne on aika kurja. Toivotaan parasta! Danoneko kysyi tikuttamisen aloittamisesta? Itse aloitan kp12, koska sen lyhyempää kiertoa (eli 26 päivää) minulla ei mielestäni ole ollut. Onhan se vähän riski, koska voihan se ovis tulla aiemminkin ja kierto...
  7. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Varovaiset onnittelut majjlle :flower: Onnenkipuna kiitos, ehkä kokeilen FF:iä seuraavassa kierrossa, jos en nyt plussaa. Mites muuten mm. waaka ja Tinker? Mitä kuuluu, onko plussaa näkynyt? Onko kukaan teistä kytännyt kohdunsuutaan? Siitä on kirjoitettu eri paikoissa aika...
  8. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tulipa muuten mieleen, että onhan minulla voinut olla LH-piikki jo ennen kuin aloitin tikuttamisen. Vähän kyllä epäilen sitä, koska kiertoni ei ole koskaan ollut niin lyhyt ja haamut haalistuvat todella nopeasti piikin jälkeen. Nyt olisi ollut kolmena päivänä haamu. Ilmeisesti kastoin tikun...
  9. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Salaisiahaaveita: Sylkitestiä taitaa olla kahta eri merkkiä. Itselläni on Julia, valitsin sen koska siihen voi vaihtaa patterin. Mutta muita eroavaisuuksia niissä ei kai ole? Ajattelin jatkossa käyttää vain sylkitestiä, vaikkakin se ei tunnu yhtä tarkalta kuin pissatestit. Kyllä syljessä...
  10. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    JiiMii :hug: Leuka pystyssä uuteen kiertoon! Onnenkipuna Oletko kokeillut kuukuppia? Olen käyttänyt sitä nyt pari vuotta, eikä ole enää paluuta tamponeihin. Moni ystävänikin on samaa mieltä. Ei se tietysti kaikille sovi, mutta suosittelen kokeilemaan. Tyty Ymmärrän turhautumisesi. Meillä...
  11. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tässä kuva ovistesteistäni: Kp13 A on se jonka sössin. Lähdin kiireessä kotona enkä jäänyt katsomaan tulosta, vaan katsoin sen vasta illalla. Väri on noussut jotenkin epätasaisesti ja molemmat viivat ovat jääneet vähän haaleiksi, mutta itse sanoisin viivan olevan melko vahva...
  12. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onpa tullut taas tekstiä. Olen tarkoituksella pitänyt itseni kiireisenä, etten stressaisi vauva-asioita. Jospa tärppäisi paremmin? Aloin siis tikuttaa ovista tiistaina ja sain jo heti silloin vahvan haamun. Ajattelin, että plussa pärähtää keskiviikkona, viimeistään torstaina. No sain kuin...
  13. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Terve taas tytöt! :wave: Juuri kun kehuin käyväni vähintäänkin lukemassa joka päivä, en olekaan kerennyt moneen päivään edes lukea. Nytkään en kerkeä kaikkea lukea, tulin vain moikkaamaan. Elossa ollaan ja huomenna alan tikuttaa ovista. Ilmeisesti synnytyskokemuksia on yhtä paljon kuin...
  14. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Toivottasti en kuulosta vihaiselta ja tuomitsevalta :ashamed: en tarkoita olla sellainen. Ja ihan omasta kokemuksesta puhun, en siis ole mikään asiantuntija ;) Päin p**settä ne voi tehdä vaikka tekemällä aamupissasta, vaikka ohjeessa sanotaan muuta. Tai liian laimeasta pissasta, ainakin Davidin...
  15. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    En haluaisi niuhon leimaa otsaani, mutta vähän pakko ottaa kantaa testikeskusteluun. Nyt esim. on avattu ketju, jossa etsitään huonointa raskaustestiä. Jokainen varmaan tietää, että raskauksista suurin osa päättyy jo alkuunsa ennen kuin nainen itse edes tietää olevansa raskaana eli ovat...
  16. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa uudet! :wave: Minäkin käyn joka päivä, useammankin kerran, lukemassa, mutta aina ei ole aikaa kirjoittaa eikä aina mitään kirjoitettavaakaan. Mutta mukana siis ollaan päivittäin, vaikka välillä vähän hiljaisempana! Ensi viikolla alan tikuttaa ovista maanantaina tai tiistaina...
  17. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heinäkuu :wave: Heidi lukeeko ovistestipaketissa kuinka herkkiä ne testit ovat? Ajattelin ostaa samoja, mutta nyt huomasin Davideja olevan riittävästi tähän kiertoon. Voi olla etten osta jatkossa testejä enää ollenkaan, ja onhan minulle sylkitestikin. Kerro kuitenkin miten onnistut niillä...
  18. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Esikoinen tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta, eikä ehditty vehdatakaan otolliseen aikaan kuin pari kertaa. Siihen verrattuna tämä yrittäminen tuntuu ikuisuudelta.
  19. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Sieltähän se täti kurvasi paikalle, kuten ounastelinkin. Taas samat ajatukset eli mikä on vikana? Onko stressiä ja murhetta todella liikaa vai onko joku elimellinen syy? Pelko kuristaa kurkkua, entä jos me ei saadakaan enempää lapsia. Haluaisin tietää sen nyt heti, mutta julkiselle puolelle...
  20. D

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    danone81 jos olen ymmärtänyt oikein, ovistestiä ei kannata tehdä ensimmäisestä aamupissasta, toisin kuin raskaustesti. Olenkin tehnyt testit lähinnä päivän toisesta pissasta, iltapäivä/iltapissa antoi vaihtelevia tuloksia. Varmaan aika yksilöllistä miten paljon lutenisoivaa hormonia erittyy...

Yhteistyössä