Ovulaatiotestit!

On siellä täällä erilaista tietoa, joten laitanpa ihan oman aiheen.

Eli siis suosittele / hauku jotain ovulaatiotesti merkkiä; mikä on luotettava ja helppo, mikä antaa epämääräisiä tuloksia jne...

Tilaus alkaa olla ajankohtainen, joten haluaisin vähän tietää mihin rahansa kannattaa laittaa.
 
Omasta kokemuksesta:

Parhaat:
1.Clearblue digi (käytän varmistamiseen, eli jos liuska näyttää "suunnilleen" positiivista, niin teen digin)
2. Pregchek:in liuskat, Citymarketeista ja Prismoista 10 kpl 9,90€
3. Wondfo:n liuskat. Nämä näyttää aika tummaa testiviivaa mulla muutenkin, mutta positiivinen lh nousu tuli erittäin nopeasti ja tummasti esiin.

Huonoin:
One step ja David, todella hailakat viivat, en tykänny yhtään
 
Olen käyttänyt nyt kahdessa kierrossa Davidin liuskatestejä hyvällä menestyksellä. Saattoi kyllä antaa selkeän negan iltapäivän/illan pissasta, vaikka aamulla oli tullut haamu.
Itse en luottaisi digitestin tulokseen, vaan avaisin kuoren, jotta näkisin omin silmin miltä viiva näyttää. Makunsa siis kullakin. Lisäksi niistä tulee mieletön määrä roskaa. Taitavat olla ongelmajätettäkin?
Seuraavaksi taidan minäkin kokeilla noita Pregcheckejä. Miten herkkiä ne ovat? Davidit on 10mIU/mL, mieluiten jatkaisin yhtä herkillä.
 
Ei tosta digidtä sen enempää roskaa tule. Paketissa on liuskat jotka työnnetään laitteseen ja vain liuskat menevät roskiin. Liuskasta näkee viivat, mutta ne osoittaa vain testin toimivuuden, testi mittaa hormoonin itse pissasta eikä katso viivoja.
 

Yhteistyössä