Hakutulokset

  1. K

    Äidit joilla lapset suht pienellä ikäerolla!

    No itse olin se koti-isä, joten kommentoin vaikken äiti olekaan :) Meillä esikoisen ja keskimmäisen ikäero on 1,5 v ja keskimmäisen ja kuopuksen 2 v. Mun mielestä ihan hyvä ikäväli, koska vaikka noita uhmaikiä jne tuleekin nyt jatkuvalla syötöllä, pojista on seuraa toisilleen. Eli vauvaikä...
  2. K

    Kaksivuotias teki ihanan havainnon äsken!

    Tulee pakostakin mieleen Mr. Garrisonin lause: "I personally don't trust anything that bleeds for five days and still refuses to die". (En luota mihinkään, joka vuotaa verta viisi päivää, eikä siltikään kuole) - Kez.
  3. K

    Tämän palstan miehet

    Vain yhdeltä on tullut yv:tä.. tosin sen kanssa olen ollut yhteyksissä muillakin kanavilla. (ah juu, ja sinkku olen.. eronnut kohta 2 vuotta sitten). - Kez.
  4. K

    Ja missäs kaikki taas ovat?

    Itsekin pitkästä aikaa täällä, kun sain joku aika sitten kuulla kunniani siitä, etten ole :) (Tosin töitä pitäis paahtaa.. mieletön kasa pitää olla valmiina maanantaina, toinen mokoma tiistaina eikä keskiviikkonakaan helpota... jos vaikka viikonloppuna saisi kivaa seuraa :) ) - Kez.
  5. K

    Meerille toinen nimi pitäis keksiä?

    Minttu Alisa Elina Hanna Sannamari onhan noita :) - Kez.
  6. K

    Tyttöjen ja poikien jutut

    Kyllä se tulee kaveripiiristäkin. Muistin, kuinka päiväkodissa kaikki pojat oli aitaa vasten katsomassa, kun traktori kaiveli toisella puolella kaapelille aukkoa ja tytöt leikki hiekkalaatikolla jne. Ja onhan tuota omakohtaistakin kokemusta.. 8-vuotiaana sain kolme tikkiä päähän, kun piti...
  7. K

    Kuuliainen vaimo

    *hymy* Entäs jos asiantuntija vastais ;) Tosin kokemusta moisesta ei (vielä) ole, mutta asiaa on tullut pähkäiltyä. Kuuliainen vaimo todellakin haluaa miellyttää miestään, ajattelee miehensä etua/hyvinvointia/onnellisuutta ennen omaansa. Jos päätöksenteossa on kaksi vaihtoehtoa, mennään aina...
  8. K

    MIKSI burana ei auta hammassärkyyn?

    Kokeilepa puhkaista ien hammastikulla hampaan läheltä... Se on itsellä aikoinaan auttanut. Sulla on sitä särkyä jo kuitenkin jonikin aikaa ollut, joten voisi olla ihan aiheellista käydä näyttämässä arvauskeskuksessakin. - Kez.
  9. K

    Kumpi on dorka, minä vai mieheni...?

    Sanoisin, ettei kumpikaan. Kummallakin tarve on vain eri, eivätkä ne kohtaa... ja jos jompikumpi kompromissi pitäisi tehdä (sinä lähdet mukaan tai miehesi jää), se on liian suuri "myönnytys". Uskoisin, ettei ongelmaa ole.. ja juu 500 km sujahtaa nopeasti. Nimim. kaksi omaa poikaa mummin...
  10. K

    Top 3 kävijämäärältään Suomen suurinta huvipuistoa?

    Itse veikkaisin kolmanneksi Puuhamaata tai PowerParkia (Wasalandia ei ainakaan ex-E-Pohjalaisena houkuta, PowerPark on likempänä ja mukavan suuri) - Kez.
  11. K

    Hautajaisiin 3v. kanssa

    Hjup. Itselläkin vastaavia kokemuksia. Omanm isäni ja isoisäni hautajaiset olivat parin kuukauden välein, ja kaikki kolme poikaani (silloin 4, 3 ja 1 v.) olivat mukana. Enemmänkin ongelmana oli pitää lapset hiljaa ja rauhallisina tilaisuuden ajan kuin huolestua siitä, että tulee traumoja...
  12. K

    Miten mä saan miehen sänkyyn, pitkä vi-tutus...

    Niinhän ne sanoo, että potkupallokisojen aikana on TV-vastaanotinten ja dildojen myynti huipussaan. Itsellä tuo ei ole ongelma... harvempi urheilu on niin tärkeää, että jättäisin pesän käyttämättä ;) SuperBowlin aikaan ehkä ei kärsi häiritä. Kannattanee mennä itse hyvissä ajoin nukkumaan...
  13. K

    Mitä tekisit?

    Toki. Jos se ei ole jo liian myöhäistä, fyysisesti. - Kez.
  14. K

    Mitä tekisit?

    Ja jos se ei sitä huomiota saa...? Anna sitä huomiota. Se on kuitenkin jonkinsortin hätähuuto, jos ei ihan suoranainen avunpyyntö. - Kez.
  15. K

    mitä nää näppylät on???

    Itsellä oli syyhyä.. tuli ilmeisesti kissojen mukana (tai tästä käytetystä tuolista). Alkoi ensin pakaroiden seudulta, ja loppuvaiheessa sormiin tuli pieniä vesikelloja, peukalonhangan iho kuivui ihan täysin. Kannattanee kokeilla syyhyhoitoa ihan varoiksi, ennen kuin leviää muihinkin...

Yhteistyössä