Kaksivuotias teki ihanan havainnon äsken!

  • Viestiketjun aloittaja Äitikkä
  • Ensimmäinen viesti
Äitikkä


Olin vessassa virtasella ja terveysside näkyi. Minulla on mendellosit päällä siis. Poika osoitti sormellaan sidettä ja sanoi " ÄITI PIPI".

Niin, onhan se pipi, kun verta pukkaa :)!

Kyllä hymyilytti:)!
 
Tulee pakostakin mieleen Mr. Garrisonin lause:
"I personally don't trust anything that bleeds for five days and still refuses to die".
(En luota mihinkään, joka vuotaa verta viisi päivää, eikä siltikään kuole)

- Kez.
 
vieras
Meillä esikoinen aikoinaan teki saman havainnon, mutta ilmoitti vaan että äitillä on kakka vaipassa. No ei siinä mitään, mutta kun vein seuraavana päivänä poikaa päiväkotiin, tämä kailotti heti eteisessä kovalla äänellä että "mun äitillä on vaipat kun se kakkaa housuun"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä esikoinen aikoinaan teki saman havainnon, mutta ilmoitti vaan että äitillä on kakka vaipassa. No ei siinä mitään, mutta kun vein seuraavana päivänä poikaa päiväkotiin, tämä kailotti heti eteisessä kovalla äänellä että "mun äitillä on vaipat kun se kakkaa housuun"...

Siis eikä...
:whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitikkä:
Olin vessassa virtasella ja terveysside näkyi. Minulla on mendellosit päällä siis. Poika osoitti sormellaan sidettä ja sanoi " ÄITI PIPI".

Niin, onhan se pipi, kun verta pukkaa :)!

Kyllä hymyilytti:)!

Meillä ne on äidin vaippoja, tosin tyttö kerran halusi kans välttämättä kokeilla. Oli paljon "hienompi" kuin oma vaippansa.
 

Yhteistyössä