Miten mä saan miehen sänkyyn, pitkä vi-tutus...

  • Viestiketjun aloittaja Perkele sentään
  • Ensimmäinen viesti
Perkele sentään
Nyt nuo hemmetin jalkapallot ja kaikki urheilut tulee just illalla kun muksut nukkumassa niin ei voi edes ajatella että saisi munaa.
Ukko kattoo telkkua vaan..

Tosin tää selibaatti on alkanut jo jokin aika sitten ja nyt viime kerrasta on 2kk mutta aina tuntuu olevan jotain.
joko ite nukahdan, tai mies nukahtaa, jompikumpi kattoo telkkua yms.

Mä en kestä enään tätä , kaamee debis.....
 
vieras
Mee makkariin ja huuda miestäs tuomaan sulle lasin vettä mainostauolla. Makaa sängyllä sexyt alusvaatteet päällä ja koskettele ittees. Ei varmana palaa urheilun pariin!
 
AAPEE
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
tai meet vaan sen syliin kesken pelin ja otat sen! :whistle:
Suuttuis vaan. Tai aika moni mies suuttuis, en tiedä miten just ap:n tapauksessa.


Totta turiset, suuttuisi.
Ensinnäkin nuo urheiluohjelmat on sille todella tärkeitä, varsinkin jalsi matsit.
 
AAPEE
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:
Tuumaat sille, että "mä aion harrastaa seksiä tänään klo 22, olet paikalla tai et" ;)

:)

Tää voisi tepsiä mutta pelkään pahaa sillä mulla että ukolla lakaa olee suorituspaineita jo kun ei olla sekstailtu pitkään aikaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja AAPEE:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
tai meet vaan sen syliin kesken pelin ja otat sen! :whistle:
Suuttuis vaan. Tai aika moni mies suuttuis, en tiedä miten just ap:n tapauksessa.


Totta turiset, suuttuisi.
Ensinnäkin nuo urheiluohjelmat on sille todella tärkeitä, varsinkin jalsi matsit.
kyl toi munkin mies niitä seuraa mut jos olis kivat hepinet päällä ja menisin siihen sen syliin istuu niin taatusti saisin sillon..
mut joo ..
saisitko ennen peliä? =)
 
Niinhän ne sanoo, että potkupallokisojen aikana on TV-vastaanotinten ja dildojen myynti huipussaan.
Itsellä tuo ei ole ongelma... harvempi urheilu on niin tärkeää, että jättäisin pesän käyttämättä ;) SuperBowlin aikaan ehkä ei kärsi häiritä.

Kannattanee mennä itse hyvissä ajoin nukkumaan, katsoa, mihin aikaan se ottelu suunnilleen päättyy ja panna herätys soimaan sitä ennen. Mene vain kainaloon ja viereen olemaan lähellä ottelun loppuhetkien ajan, ja sitten pyydä vienosti, saisiko puolisokin huomiota... Kaytä naisellisia avujasi ;)

- Kez.
 

Yhteistyössä