Hakutulokset

  1. K

    Miten ekaluokkalainen pärjää kotona yksin lomien aikaan?

    Kyllähän mä itsekin muistelen olleeni aika paljon yksikseni.. jopa ennen sitä 7:ttä ikävuottakin. Etenkin, kun asui vieraskielisessä maassa, oli leikkikaveritkin vähissä. Ainoana lapsena ei ollut edes sisaruksia kiusattavana. Nyt kun näkee noita omia poikia (esikoinen toisella, keskimmäinen...
  2. K

    G: Monta kaveria mesessäsi on? :)

    54, joista aika moni on jo "kuolleita" tunnuksia.. tarttis kai siivota. - Kez.
  3. K

    Pienten koululaisten siunaaminen koulutielle kirkossa...

    Juu, se ei ole ongelma.. meillä esikoinen oli siunattavana vuosi sitten ja keskimmäinen viime maanantaina. Koko kolmen lapsen pesue oli mukana kummallakin kerralla (tosin meitä oli kaksi vanhempaa ja mun äitikin paikalla, joten löytyi vahtija.. etenkin kun kuopus päätti, ettei jaksa enä istua...
  4. K

    Ruusa jättää hyvästit. (haikeana, mutta pakosta)

    Hjup. No, me pelattiin "varman päälle", ja tehtiin sopimus aina kalenterivuodeksi kerrallaankin. Nykyiset tapaamisajat on kummallekin ok, mutta ruokot on turhan kovat.. en vain hennonut tapella kovemmin vastaan. Joten viime vuonna loppuvuodesta meni kaikki viimeisetkin säästöt niihin, ja nyt...
  5. K

    Harrastuksista

    Erilaisia pelejä... lautapeleistä jenkkifutikseen (tosin en enää pelaajana, mutta edelleen kentän puolella). Kitaraa tulee joskus näppäiltyä omiksi lämpimikseen (uusia kappaleita en ole opetellut yli viiteen vuoteen). Lukemista ja pikku-ukkojen maalailua (tosin liittyy peliin sekin, ja viime...
  6. K

    Tuli tuosta suudelma-aloituksesta mieleen, muita joille seksi ei (välttämättä) merkitse sen kummempia?

    Kyllä siinä pitää jotain virikettä olla... tosin on tässä viimeisen puolen vuoden aikana muutama kokemus jossa alkuperäinen ajatus oli "No, kyllä se oman käden voittaa" ja homman jälkeen "eipäs voittaunutkaan... plääh" - Kez.
  7. K

    Merkitseekö suudelma teille joatin vakavampaakin?

    Mulla oli tapana (ja edelleenkin on, jos seurassa oleva henkilö ei ota asiasta herneitä nenään) suudella tuttavanaisia. Ei sillä sinänsä mulle suurempi merkitys ole.. kiva tavallaan ottaa selville, ketkä antavat suudella ja ketkä ei, sekin kertoo jotain :) Mutjuu.. jäänyt viime aikoina...
  8. K

    Mitä huutiksessa tarkoittaa tuo uusi omalle sivulle ilmestynyt teksti

    Vosikohan se olla uloskirjautumisen tyylinen juttu? Silloin jollain julkisella (esim. kirjaston) koneella oleva tyyppi voi kirjautua ulos, eikä seuraava käyttäjä pääse riehumaan... (ja tää on ihan mutu, kun en ole edes moista havainnut saatika kokeillut) - Kez.
  9. K

    No voihan. Nyt en sitten halua avata sähköpostia, kun pelottaa, että olen saanut kutsun työhaastatteluun. Tai, etten ole saanut.

    Juuh.. viikinki meni mullakin penkin alle. Täysi lappu (=10 riviä) ja jopa 7 osumaa... yhdessä rivissä jopa kaksi kappaletta! *jiihaa* Ei noilla osumilla velkoja maksella.. tai edes vuokraa. - Kez
  10. K

    Huomenna olis sitten näytön paikka mulle*turhaa alkoholista*

    Mulla on hiukan samaa vikaa... vieläkin korkkaamatta n. 5-8 vuotta sitten ostettu Finlandia-pullo baarikaapissa. Vuodenvaihteessa ostettu viski tosin on jo yli puolessavälissä, tequilaa mennyt jonkin verran, ja jääkapissakin on aika monta olusta jäljellä. Yksin en suostu juomaan, eikä oikein...
  11. K

    oletko käynyt lukiota?

    Enkku L, ja ruotsi lähti L:nä, tuli takas M:nä. Ei erityisempiä tekniikoita.. kielipäähän vain tarttuu kuunnellessa. Nykyäänkin työskentelen kielten parissa, tosin erikoistunut englantiin, joten ruotsi ja saksa ovat nyt jo enemmän passiivisella puolella. - Kez.
  12. K

    No voihan. Nyt en sitten halua avata sähköpostia, kun pelottaa, että olen saanut kutsun työhaastatteluun. Tai, etten ole saanut.

    *hymy* no jos mulla tärppää lauantaina, pääset mulle töihin. Ilman haastatteluakin :) Sitten kun on työpaikka jo hallussa, on helpompi hakea uutta ja on neuvotteluvaraa "Nokun, mä saan nykytöissä palkkaa xxx euroa, eikä mun tartte edes tehdä juuri mitään, niin pitää teidän nyt enemmän tarjota."...
  13. K

    Jäähallissa Helsingissä käyneet apuja kiitos!

    Jos jaksaa kävellä n. 500 m, Kisahallin edessä on 24 h ilmainen parkkipaikka.
  14. K

    Miettiikö teillä miehet esim lasten haalari tai kenkähankintoja

    *hymy* Ei mieti. ex-vaimo halus yksinhuoltajuuden, ja onnistui vielä mankumaan aika isot ruokotkin, joten en sitten mieti moisia asioita. - Kez.
  15. K

    kuka sinä oikein olet?

    Mää olen väsynyt, pitkästynyt ja stressaantunut. - Kez.
  16. K

    G: kolme viimeksi lukemasi kirjaa

    Hmmm.. viimeisin oli Tycoon mediaruhtinas (hirveästi panokohtauksia, mutta joukossa muutama omiinkin mieltymyksiin liittyvä) ja sitä ennen Phillip Pullmanin Subtle Knife (unohdin jo sen suomenkielisen nimen, vaikka suomeksi sen luinkin) ja Maaginen kaukoputki (eli kultaisen kompassin toinen ja...
  17. K

    joko ekaluokkalaisten reput on pakattu?

    Ai pirhana.. pitää tuokin vielä laskea mukaan... Menee siis osa muutenkin kiireisestä tiistaista, kun käy saattamassa keskimmäisen pojan ekalle luokalle. - Kez.
  18. K

    Painon pudotus muka hankalaa?

    ööö.. ei? ohra, maissi yms ovat viljoja.. eivät kasviksia. Jos kasvista haluaa syödä, pitää mennä ostamaan makkaraa. - Kez.
  19. K

    Kun lapsille on valmiina pino pannareita, saa äiti...

    Mullekin... Pahus, pitänee poikien kanssa väsätä keskejä, jotta pääsee makeanhimostaan. - Kez.
  20. K

    Juotteko lasten nähden itsenne känniin?

    Noup. MUistan lapsuudessa ukista lähinnä sen, että se oli aina uunin vieressä kännissä örisemässä itselleen jotain (joi sodan päättymisestä asti 80-90-luvun vaihteeseen, kunnes sitten vain päätti lopettaa)... ja oma isä sitten "peri" sen ominaisuuden. Työnarkomaani, joka osasi rentoutua vain...

Yhteistyössä