joko ekaluokkalaisten reput on pakattu?

Meidän tuleva ekaluokkalainen on niin innoissaan että on pakannut jopa jumpavaatteet koulua valmiiksi. Hän ei malttaisi odottaa kouluun pääsyä.Isoveljet ovat samassa koulussa nin ei edes poikaa pelota, hän haluaa olla jo iso mies.
Iltapäiväkerhoon mennään tutustumaan huomenna, sitäkin hän odottaa jo innolla.
 
Hitto, mä olen unohtanut sen iltapäiväkerhon kokonaan... mulle kyl eskarista sillon sanottiinki et kysytte sitten sieltä koululta sitä, mutta oisko sitä pitäny kysyä jo ajat sitte ?!?

Niin ja ei oo reppua pakattu ku se on viel kaupassa, mutta tänään tai huomenna käydään ostamassa ja laitetaan aiemmin hankittu penaali sinne :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Hitto, mä olen unohtanut sen iltapäiväkerhon kokonaan... mulle kyl eskarista sillon sanottiinki et kysytte sitten sieltä koululta sitä, mutta oisko sitä pitäny kysyä jo ajat sitte ?!?

Niin ja ei oo reppua pakattu ku se on viel kaupassa, mutta tänään tai huomenna käydään ostamassa ja laitetaan aiemmin hankittu penaali sinne :)
me ostetiin reppu eilen, finnlaukusta, tehtaanmyymälästä ja se maksoi 5e, ei kallis ostos siis. Penaali on isoveljen vanha, halusi itse sen. Kynät on pakattu myös, vaikka saavat toki koulusta kynän,kumin ja viivottimen.
iltikseen voi ilmoitautua myöhemminkin, silloin kun on tutustuminen se myös .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kezerk:
Ai pirhana.. pitää tuokin vielä laskea mukaan... Menee siis osa muutenkin kiireisestä tiistaista, kun käy saattamassa keskimmäisen pojan ekalle luokalle.

- Kez.
Laita asiat tärkeysjärjestykseen. Vaikuttaa et olisi vaiva saattaa poika eka päivänä kouluun. Ole ylpeä pojastasi!
 

Yhteistyössä