No voihan. Nyt en sitten halua avata sähköpostia, kun pelottaa, että olen saanut kutsun työhaastatteluun. Tai, etten ole saanut.

vieras
Täälä kans painin samojen ongelmien kans. Haluan töihin ja olen nyt käynyt parissa haastattelussakin ja tiistaine menen taas, mutta mutta mutta. Jotenkin haluaisin vielä olla kotona. Se on niin kätevää ja lasten kannalta hyvä juttu. Pelottaa koko työhomma.
 
Vieras
Avaa ihmeessä postisi. Mä en ole edes päässyt haastatteluun asti. Siivoushommista oltiin kiinnostuneita minusta, kun kyselin heiltä hommia. Mutta kun ois toi uusi kaupanalan tutkintokin...
 
*hymy* no jos mulla tärppää lauantaina, pääset mulle töihin. Ilman haastatteluakin :)
Sitten kun on työpaikka jo hallussa, on helpompi hakea uutta ja on neuvotteluvaraa "Nokun, mä saan nykytöissä palkkaa xxx euroa, eikä mun tartte edes tehdä juuri mitään, niin pitää teidän nyt enemmän tarjota."

- Kez.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kezerk:
*hymy* no jos mulla tärppää lauantaina, pääset mulle töihin. Ilman haastatteluakin :)
Sitten kun on työpaikka jo hallussa, on helpompi hakea uutta ja on neuvotteluvaraa "Nokun, mä saan nykytöissä palkkaa xxx euroa, eikä mun tartte edes tehdä juuri mitään, niin pitää teidän nyt enemmän tarjota."

- Kez.

:D

Toivottavasti sulla ei sitten ole mun tuuriani; Vikinglottolapuskassa peräti kolme oikein. Koko lapussa siis! :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Kezerk:
*hymy* no jos mulla tärppää lauantaina, pääset mulle töihin. Ilman haastatteluakin :)
Sitten kun on työpaikka jo hallussa, on helpompi hakea uutta ja on neuvotteluvaraa "Nokun, mä saan nykytöissä palkkaa xxx euroa, eikä mun tartte edes tehdä juuri mitään, niin pitää teidän nyt enemmän tarjota."

- Kez.

:D

Toivottavasti sulla ei sitten ole mun tuuriani; Vikinglottolapuskassa peräti kolme oikein. Koko lapussa siis! :snotty:
Juuh.. viikinki meni mullakin penkin alle. Täysi lappu (=10 riviä) ja jopa 7 osumaa... yhdessä rivissä jopa kaksi kappaletta! *jiihaa*
Ei noilla osumilla velkoja maksella.. tai edes vuokraa.

- Kez

 
aave
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täälä kans painin samojen ongelmien kans. Haluan töihin ja olen nyt käynyt parissa haastattelussakin ja tiistaine menen taas, mutta mutta mutta. Jotenkin haluaisin vielä olla kotona. Se on niin kätevää ja lasten kannalta hyvä juttu. Pelottaa koko työhomma.
Minkäikäiset lapset sulla on? Mulla sama juttu että töihin haluaisi, mutta välillä miettii että raaskiiko vielä.
 

Yhteistyössä