Merkitseekö suudelma teille joatin vakavampaakin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli jos oisit vapailla markkinoilla ja ravintolaillan jälkeen mies joka saattaisi sinua vähän matkaa ja lopuksi suutelisi sinua kunnolla,oikein kielisuudelman.
Merkitsiskö se sinulle jotain?
 
Mulle suudelma on tärkeä juttu, siksi en suutele vieraita ihmisiä enkä muitakaan, joita kohtaan mulla ei ole tunteita. :) Siksi en ole ensisuudelmaanikaan vielä kokenut (en laske tähän huulille annettuja pusuja).

Lisään vielä, että käännän päätäni, jos joku tuntematon esim. baarissa yrittää suudella. :xmas: Teinkin aiheesta kerran aloituksen. :D
 
Toisin päin on käynyt l. mun mies suudellut jonkun naisen kanssa. Ei se ainakaan mulle mitään merkinnyt.

Jos joku mies tekisi mulle tuon, niin saattaisin olla ihan mielissäni, mutta sanoisin, että vaatteet ei lähe päältä!
 
Mulla oli tapana (ja edelleenkin on, jos seurassa oleva henkilö ei ota asiasta herneitä nenään) suudella tuttavanaisia. Ei sillä sinänsä mulle suurempi merkitys ole.. kiva tavallaan ottaa selville, ketkä antavat suudella ja ketkä ei, sekin kertoo jotain :)

Mutjuu.. jäänyt viime aikoina vähemmälle, kun ei ole tullut käytyä bileissä herran aikaan.

- Kez.
 

Yhteistyössä