Hakutulokset

  1. H

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Onnea Talvicci kihlautumisen johdosta. :flower: :heart:
  2. H

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Onnittelut Ouskalle. :flower: Pudonneille :hug: Mitä pidemmälle oma kierto taas ehtii, niin sitä enemmän alkaa taas itse kuvitella "raskausoireita". Niin kun niitä nyt tässä vaiheessa vielä edes olis. On mukamas vilu ja mahakin mukamas turvoksissa(niin kun siihen ei vaikuttais ne kaikki...
  3. H

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    baby butterfly, onnittelut. :flower: Galluppiin voin sanoa, että en tiedä mistä vauvakuume lähti liikkeelle. Olen aina tiennyt että haluan lapsia. Ammatinvalinnassa ja kaikessa muussa on aina ollut monta vaihtoehtoa, että mitä voin ottaa tai valita. Mutta tuo on ollut aina selvää, että...
  4. H

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    vilmav2, mitäs me sanottiin. :D Onnittelut! :flower:
  5. H

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Tämäkin haluaa pysyä porukassa vielä mukana, vaikka ei joka päivä ehdikään kirjoittamaan. :wave: Olis tänään kp 17/28-32 ja yk3. vilmav2, kyllä mä sun tapauksessa uskoisin niihin kahteen testiin, jotka plussaa näyttää. Jos lyhyen ajan sisään teit noi, niin kai se pissa aika laimeeta jo...
  6. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    nibblerille ja mansikkateelle oikein hirmuisesti onnea. Pikkuisille jarrusukkia, vauvaliimaa ja jeesusteippiä matkaan. B) Toivotaan että meille kaikille muillekin ois tollanen joululahja tulossa. :xmas:
  7. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Täällä on tullut taas tekstiä niin että ei meinaa perässä pysyä. :hug: kaikille pudonneille. Uudella innolla vaan uuteen kiertoon. Töissä kiirettä ja stressiä. Miettinyt jo sitäkin että mitenköhän se vaikuttaa tähän vauvaprojektiin, kun jatkuvasti pieni stressi päällä. :/ Joululomaa...
  8. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Joku pohdiskeli että pino olis hiljentynyt, mutta kyllä itestäni tuntuu että hyvä kun tahdissa pysyy mukana. Työpäivät on niin vauhdikkaita että töiden jälkeen menee helposti se pari tuntia tajuta, että vois kierroksia jo laskea, eikä enää tartte juosta. Lukemassa oon käynyt kuitenkin, että mitä...
  9. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Täti kaasutti aamulla punasella ferrarilla paikalle, joten se ois kp 1 ja lähtee yk 3. Eikä edes tuntunut kovin pahalta. Totesin vaan, että lisätäänpäs greippimehua ostoslistaan, jospa sitä sitten vaikka joululahjan sais. :xmas:
  10. H

    Kauan seurustelitte ennen kihloja?

    4,5 vuotta oltiin oltu yhdessä ennen kun kihloihin mentiin. Mä toivoin kihlautumista jo aiemmin, vaan ei tuo mies saanut aikaseks kosia. Piti sitten karkauspäivänä hoitaa homma itse. :heart:
  11. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    JenPen ja iitu- :hug: ainakin teille ja muillekin tippuneille. KP, ihana koiruus. :D nibbler, siis aivan uskomaton anoppi sulla. :o Tiiän että jos joskus päästään tuolle omalle anopille raskausuutisia kertomaan, niin se tulee repimään pelihousunsa, mutta ilosta. Se tykkää lapsista yli...
  12. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    yöperhonen, :hug: sullekin. Mä olen pyytänyt että äiti vie puolestani kynttilän haudalle. Itellä kun ois matkaa 230km yhteen suuntaan. Täytyy tyytyä vaan kotona sytyttämään kynttilä isän muistolle.
  13. H

    Millä rahoitit ajokorttisi?

    1 vaiheesta vanhemmat maksoi osan, oli samalla ylioppilaslahja mulle. :) Loput 1 vaiheesta ja 2 vaiheen maksoin ite kesätöistä ansaituilla rahoilla.
  14. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    katalin, voimia ja :hug: sulle. kaz, toivotaan ettei sun tarttis niitä tikkuja tilata, vaan tärppi tulis. :D G en oo kyllä paljoa ajatellut tuota harrastusasiaa. Varmaan mennään sillä linjalla, että lapsen oman kiinnostuksen mukaan valitaan harrastus/harrastukset. Ehtiihän tuota...
  15. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Taitaa olla enemmän sääntö kuin poikeus että pillereiden jälkeen toi kierto heittelee enemmänkin. Mä jätin pillerit pois viime joulukuussa ja koko kevät meni tohon, että kierrot oli vähän mitä sattui. Mulla teki keväällä sitä, että pahimmillaan kierron pituus oli vaan 13 päivää. Voitte vaan...
  16. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Varovaiset onnittelut uusille haamuilijoille. :flower: Toivotaan että viivat pian vahvistuu. :) nibbler, :hug: sulle. Sun sotasuunnitelma kuulosti kyllä sen verran hyvältä, että jospa teilläkin ensi vuonna päästäis isänpäivää viettämään. :) Täällä ei uutta, odotellaan että miten käy...
  17. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Tosiaan ollut melkoinen plussa-aalto täällä. Kääntäkääs sitä aaltoa sit tulemaan tähänkin suuntaan. Tollaseen aaltoon mäkin haluan. :D Onnea vaan plussanneille. Haamuilijoille toivotaan viivojen vahvistumista. :flower: B) Tarttis keksiä itelleen virikkeitä pariks viikoks, ettei ehtis...
  18. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Kuumeilijalle ja astylle ainakin :hug: Toki myös kaikille niille, ketkä kokee tarvitsevansa :hug: Tänään on taas korjattu tilanne kun eilen jäi pupuilut väliin miehen baarireissun takia. Tänään näytti tuo ovistestikin jonkinlaista haamua. Tai siis viiva on kyllä ihan selkeä, mutta ei niin...
  19. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    nibbler, noi on mammaksilta tilattuja liuskatestejä, oiskohan ollut onestep nimeltään. Greippimehun otin tähän kiertoon myös mukaan. Vaan enpä oo huomannut sillä olevan muuta vaikutusta kuin että aamulla taatusti saa silmät auki kun sitä kulauttaa kurkusta alas. :laugh: Mieskin oli tässä käynyt...

Yhteistyössä