*Esikoisesta Haaveilevat*

kaz
Kyllä täällä vielä toivossa eletään.:saint: Lähes joka päivä käyn lukemassa pinoa, vaikka en keskusteluihin niin hirveästi ole osallistunutkaan... :ashamed: Täällä kp 27/26-29 ja Yk 5.
 
Minä voisin tulla myös mukaan. Kp25/? ja yk1. Plussa tuli äsken kahteen testiin, saa nähdä kuinka käy... kolmas testi jonka hätäpäissäni tein oli sitten nega.. Että semmosta.. Rytinällä tullaan ala, tiedän sen ja siksi en uskalla toivoa mitään. :'(
 
Tämäkin haluaa pysyä porukassa vielä mukana, vaikka ei joka päivä ehdikään kirjoittamaan. :wave:

Olis tänään kp 17/28-32 ja yk3.

vilmav2, kyllä mä sun tapauksessa uskoisin niihin kahteen testiin, jotka plussaa näyttää. Jos lyhyen ajan sisään teit noi, niin kai se pissa aika laimeeta jo viimesen testin kohdalla ollut. Varovaiset onnittelut. :flower: B)
 
Hippotalamus, en uskalla edes kiittää, mutta :heart: :heart: kuitenkin. Jos vaan millään malttaisin olla aamulla testaamatta ja odottelisin muutaman päivän. Jos tämä kaikki nyt päättyy pettymykseen niin tahtoisin kovasti tietää mistä nuo kaksi plussaa tulivat? :eek: Kemiallinen raskaus?
 
vilmav2 sinuna kyllä aamulla testaisin aamu pissasta silloin eniten sitä raskaushormoonia siinä! ja voithan aina mennä terveyskeskukseen testaamaan niin saat kunnon varmuuden ja se on ilmaista! :) kyllä mä jo uskailtaisin sua niiden kahden plussan perusteella jo onnitella :flower:

eikös talviccin kannattais alkaa happyfeetin kanssa yhdessä alkaa päivittelemään kun molemmilla sitä intoa riittää? :) kaksin aina parempi :heart:

).(hyi kauheeta mun pahatapa tuli taas takas. siis tuo tupakan poltto. tosin oon vaan sen yhden päivässä polttanut mut silti. ja eniten hävettää se et en oo siipalle sanonu et ostin pienen askin tupakkia eli oon periaatteessa "salaa" polttanu. vaik varmasti kyl haistaa. pakko kyllä päästä taas eroon ennen kun kunnolla aloitan edes.
 
Iltaa arvon neidit,

Kiitos Happyfeet hienosta uudesta pinosta! :flower:

Täällä ihmetellään vaan maailmanmenoa, töissä on meininki ihan pyllystä ja oon niin väsyny aina kun tuun kotiin, että meinaa järki lähteä.
Koiralla on kauhee halipula, se on hassu kun on isompi kun minä, ja yrittää tulla syliin.. :D
Hän myöskin osaa tassutella mun käsiä siten, että yhden lauseen kirjoittaminen kestää viikon.

Tulis jo täti...
 
vilmav jos vaikka laittaisit kuvan niin me kyllä kerrotaan onko se plussa vai ei? =) Loppuu sunkin pähkäily. :D JA Jos raskaana et oo niin siihen tikkuun ei tuu mitää värillistä viivaa... Ainakaa me olla koskaa saatu jotka on pittempää jo yrittäny. :)
 
nimenhuutoon osallistun minä! Eli täällä painellaan yk 5 loppua (yk 6 tavallaan ,mutta täällä aloitin kuumeilun vasta kuukautta myöhemmin joten yk 6 voi laittaa sulkuihin. :))

Kiitos uudesta pinosta ja pitäjälle etukätee onnee plussasta! :D Kohta se tulee :LOL: :flower:
 
baby butterfly, kaksi ekaa testiä oli selvät plussat, vaikkakin hailakampia, mutta se lienee johtuu aikaisesta ajankohdasta. Kolmas testi aivan puhdas nega. Ei haamun haamua. Että siinä mielessä ei ole epäselvää, mutta se mistä tuo nega tuli niin on ??? :headwall:
 
Haluaisin mukaan tähän pinoon, vaikka en kovin aktiivisesti ole kirjoitellut. Lukemassa olen pyrkinyt käymään melkein joka päivä. Tällä hetkellä ei ole mitään erityisiä tuntemuksia. Taitaa olla kuviteltu tuo vasemmalla alavatsalla tuntuva "outo" tunne. Menkat taitaa olla tuloillaan.

Happyfeet: Kiitti hienosta uudesta pinosta.

Vilma: Toivottavasti saat vahvan plussan testiin. :heart:
 

Yhteistyössä