*Esikoisesta Haaveilevat*

voi ei asty :( :hug:
vilma vielä on toivoa :) mulla eka testi oli roskis haamu.. odottele vaik sunnuntaille ja jos tätiä ei kuulu niin testaile sit uudestaan.

).(
mulla etusormessa rasitusvamma tosta hiiren klikkailusta ja se on tosi kipee.. vaik kuin yritän miettii et nyt en mee parii päivää koneelle et jos vähän parantuis.. mut ei tää on niin koukuttava palsta. pitäs varmaan kohta alkaa tekee aamupalaa ja nousta täält sängystä kun anoppi tulee puol kolmelt hakee..

tein tänää testin kaks tuntii sitten ja muistin sen vast nyt (ajattelin et testaan nyt negan et jos vaik sattuis et silloin 17pvä meen sinne verikokeeseen et jos siel ilmeneekin et olisin raskaana nii voisin sanoo et oon nega testin silloin tehny et olis sit helpompi määrittää raskauden kesto) no enpä sit tehny hyvin haalee viiva näky olleen siinä. mut ei kyl voi merkitä mitään muuta kun et mussa on viel sitä rskaushormoonia kun ekan kerran keskenmenon jälkeen harrastettiin seksiä viikko sitten.
 
Heippa taas. Kävin aamulla apteekissa ja vuodatin farmaseutille koko tarinan :LOL: Se sanoi, että kuulostaa veikeälle, mutta ei tavattomalle. Sanoi, että Prediktor on kaikista luotettavin raskaustesti ja ostin niitä muutaman. Käski testailla ja odotella rauhassa. Jos täti ei saavu ja testit negaa niin sitten verikokeisiin, koska plussiakin on kuitenkin tullut. Helpotti, vaikka vieläkin keljuttaa. Miksi en voinut uskoa ekaa testiä, silloin olisin autuaan tietämätön negoista ja jaksaisin luottaa siihen, että mahassa todella kasvaa joku. Ne plussat niin kummittelee mielessä :heart: Kiitos kaikille viesteistä :heart:
 
JenPen
Mä en oo aktiiveissa enkä listassa :ashamed: Mulle vois laittaa tänään kp25/28 ja yk5. Piti oikein tarkistaa tuolta vanhasta listasta, että onko niitä yrityskertoja tosiaan jo noin paljon... Mutta siis, aktiivi mielestäni olen kun melkein joka päivä tulee kirjoteltua. Ja ton tjottailua merkkaavan T:n voi myös ottaa nimen perästä pois, enhän mä mihinkään tjottailuun pysty ku ihan hysteerisesti lasken kiertopäiviä, teen testejä ja bongailen ovista...

 
JenPen
vilmav2 Sua piti onnitella, eiköhän se plussa siitä vahvistu!! :flower: :heart: Ja seuraavaks ku saat plussan, ni et tee enää uusia testejä vaan tyydyt siihen et vauva siellä on aluillaan! :D

Täällä menny kierto ihan hujauksessa, kohta saa jo odotella tätiä tänne! :eek: Ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen, huonoa oloa ollu varmaan viikon verran ellei kauemminkin, mut ei tietystikään aamuisin. Kauhea nälkä myös koko ajan. Tänään aamulla oli musta aika selviä menkkakipuja selän puolella, saa nähdä tuleeko täti etuajassa.
 
Oh, hoh.
Katselin noita YK:ja. Alan olla aika korkealla.. Pelottavaa... Vaikka kuitenkin tuntuu, että ei siitä nyt niin kauan aikaa ole kun aloitettiin yrittämään. Meneepä aika pelottavan nopeasti....
Toivottavasti tässä kierrossa nappais. Olis aika ihana lahja. Ja toi niblerin plussa luo uskoa, että kyllä vielä meillekkin se tuhiseva murmelinpoikanen suodaan. :heart:

Ja peukkuja vilmav2:lle Oletko laittanut kuvan plussasta tänne palstalle? Ja kyllä se vahvistuu. Mä en ole koskaan saanut edes haamua, kerran luulin, että olis roskis haamu.. mieskin näki mutta saman iltana alko menkat. Taisi vain veri värjätä viivaa.. :ashamed:
Tai no olenhan mä saanut haamuja.. ovulaatiotesteihin :LOL: Ei ollu hauska juttu.. i know...
 
Nyt tuli itsellä hirveä taistelutahto päälle ja aloin miettiä kaikkia niitä poppakonsteja ja kikka kolmosia millä sitä itse voisi vaikuttaa raskautumiseen.
Tässä vinkkilinkki, jonka moni on taatusti lukenut, mutta muistin virkistys ei koskaan ole pahasta, kai :heart:

http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php
 
vilmav en oo kyl ikinä kuullu, et joku ois saanu mitää viivaa siihe Apteekin omaan jos ei oo ollu raskaana! ja mä oon aika perusteellisesti näitä sivuja..:D peukut on sulle pystyssä!

ihana asenne päällä Louvre :) niin sitä pitää!
 
Moikka,

reissu rakkaaseen länsi naapuriimme on ohi ja nyt alkaa joulun laitto meidänkin kotiin. Huomasin ilmoittaneeni kiertoni vähän väärin eli se on 30 päivää ilmoitetun 32 sijaan. Nyt siis kp 27/30. Jänskättää ihan hirmuisesti miten käy. Plussaako vai jatkuuko yritys....
 
vilmav2 Niin onko sulla nyt sitte 27 vai? Ku eile ilmotit et on 25 nii tänää ois 26 sit :)

Nyt on listat sitte taas ajantasalla. Mies kehtas tulla pussailee ja houkuttelee syömää, mut enhän mä voinu ku piti silmät ristissä kattoo mitä pitää lisätä jne jne :D

Kiitos taas. Noi kysymysmerkit oli sen takia et jos kirjottaa sulkuihin tyttö nii siihe perää tulee se tyhmä hymiö ;) Mut pistin välin siihe nii ei oo :)

Jospa nyt vois mennä syömää :D
 
oi onnea vilmav! :flower: =)
ihan ekana sun pitää mennä tuonne odotuspuolelle ilmoittautumaan meijän pinoon! niin etten oo ainoo uus siellä :D

mä soitin neuvolaan vasta eilen, en aikasemmin uskaltanu. sillä ei oo mitään kiirusta kun ne ei kait tavallisesti anna aikaa enneku rv 8 aikasintaan. ainaki niin mulle sanottiin. :)

Nibbler ja Bart 4+3
 

Yhteistyössä