Hakutulokset

  1. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Tervetuloa vaan kaikki uudet mukaan joukkoon minunkin puolestani. Laitoin teille yksityisviestiä tuosta kerhohommasta. :)
  2. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Tervetuloa takaisin poika04, vaikka ei tää kiva pino olekaan.
  3. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Laitoin sulle yksityisviestiä asiasta. :)
  4. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Kirjottele Paapu ihmeessä omia tuntemuksia, jos et tänne niin ainakin kerhopuolelle. Vaikka valoa tunnelin päässä jo mulla näkyykin, niin silti tämä pino tultuu siltä omalta vielä tässä vaiheessa. Toivon mukaan saadaan paljon jutustelua aikaseks, jos ei täällä niin ainakin kerhon puolella. :)
  5. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Nauti KP lomasta. B) Meillä ois muuten kerhon puolelle tulossa uus jäsen, odottaa vaan sun hyväksymistä. :)
  6. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Laitoin sulle yksityisviestiä asiasta. :)
  7. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    KP, hyvä että menkat tulee ajallaan. Tai tietysti kaikkein paras jos eivät tulis ollenkaan. Mutta tuo varmasti toiseks paras vaihtoehto. :) seamrog, kuulostaa siltä että mies on aika pian käännytetty teillä. :whistle:
  8. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    seamrog, juu mietit valmiiks niin hyvät perustelut, ettei mies voi kieltäytyä. Tosin mitä ne perustelut sit olis niin siihen en osaa sanoa. Noitten miesten ajatusmaailma kun kulkee ihan omia ratojaan.
  9. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    Tervetuloa mukaan seamrog. :) Rohkeasti vaan tartut härkää sarvista ja puhut miehelle. Tietäisit sit ainakin että missä mennään. Epätietoisuus on kaikista pahinta.
  10. H

    Toivottomat Haaveilijat kesää aloittelemassa ja viettämässä!!

    poika04, juu tuosta lupauksesta pidetään kiinni kynsin ja hampain. Tarvittaessa otetaan kovat aseet käyttöön. :D kp, älä nyt kokonaan meitä hylkää kuitenkaan, vaikka taukoa lähtisitkin pitämään. Tule edes joskus kertomaan kuulumisia. :) Mä olen panostanut nyt energiaani työntekoon ja...

Yhteistyössä