*The Esikoisesta Haaveilevat*

Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Mansikkatee ja nibbler Onnea teille hirmusesti!!! :heart: :flower: :hug: Ihan selkeä haamu molemmilla! Ja Manssi, ei sitä voi tehdä väärin. Tai siis voi, mut koska sulla toi kontrolliviiva on siinä ni olet tehnyt sen ihan oikein ja käsittääkseni raskautta osoittava viiva ei voi siihen tulla ilman raskaushormonia vaikka olisit miten sen testin tehnyt =)

nanakuu Mun oli pakko käydä kyttäämässä tuol Irc-galleriassa noita nimimerkkejä, voi jestas sentään.... :eek: Lapsiraukat :'( Puhuivat jostain katkolle menemisestä jossain keskustelussa. Ja tollaset saavat lapsia ja ilmeisesti vielä olla niiden huoltajia!!

HappyFeet No niin, huomenna sä varmaan plussaat :D Saattaa olla et täällä tulee kilpailu päivittämisestä pian.... :whistle:
Pakko kommentoija tähän... Kävin itekki noita kattomassa :(
Voi lapsiraukat :'(
 
Tuntuu pahalle, että tuollaisille ihmisille annetaan lapsia, kun taas jotkut jotka niin kovin haluaisivat ja voisivat hyvin kodin tarjota niin jäävät ilman :'( Miksi kukaan ei puutu noiden ihmisten tekemisiin kun niiltä itseltään ei ilmeisesti löydy sairaudentuntoa yhtään. Ja taas se joka kärsii eniten on lapsi :'(
 
Mulla ei ole vieläkään menkkoja! Meinasin aamulla jo soittaa lääkärille, että josko pitäis pikku hiljaa tarkistella mistä kiikastaa, mutta jänistin. Alamahaa on vihlonut jo yli viikon ja joka ilta olen varma että menkat alkaa, mutta eipä ala ei. Suurin piirtein kaikki ne "selvästi raskausoireet" on kaikonnut, paitsi jatkuva nälkä ja huimaus. Toi nälkä on mulla kyllä menkkaoireenakin ja huimaus johtuu varmaan alhaisesta verenpaineestani. Mutta missä ne menkat on?
 
Chamorphis
nibbler oi hitsi! Oikein paljon onnea plussasta! Oot sen todellakin ansainnu kaiken sen yrittämisen jälkeen!! :flower: :hug: Nyt vaan paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!
mansikkateelle kans onnittelut! Tosi vahva plussa! Mulla oli kans sillon kun plussasin se raskausviiva paljon vahvempi ku kontrolliviiva.
asty toivotaan et viiva vahvistuu!
Nyt vaan kaikki plussanneet tonne plussanneiden puolelle. Siellä käy kohta kato, kun me möhikset ruvetaan jakautuun!!! :D :LOL:

Chamorphis ja Nasu 32+6
 
pakko tulla tänne nibbleria onnittelee, kun kuului odotuspuolelle.. onnee :hug: :hug: :heart:

ja Mansikkateellä kaunis plussa... :heart: tuolta munkin viimeinen plussatesti näytti, kun oli viikkoja jo päälle 4 kasassa... ja testiviiva tuli ennen kontrollia sillon. sama testi käytössä. onpahan vaan paljon sulla hormoonia =)

täällä käyty tänään np-ultrassa... ja kaikki oikein hyvin.. kuvaa löytyy esikko-odottajien pinosta, tai sitten galtsusta niille ketkä mun nimimerkin muistaa..

Talvis ja Hikka-Heikki 12+1 :heart:
 
MITÄ.? NIBBLER, IHAN MAHTAVAN PALJON ONNEA :hug: :hug: :flower: voi taivas, oon niin ilonen sun puolesta :)

mansikkateelle myös suuren suuret onnittelut.! :flower: :) ja asty, toivotaan, että viiva vahvistuu.!

:hug: seuraavaan kiertoon siirtyneille.!!

ON: mitä tää on.? :eek: :ashamed: tänään tullut ihan melkeempä huomaamattoman vähän veristä vuotoa... ei TODELLAKAAN mitään menkkamaista vuotoa... ei tää voi oikeesti olla totta.!!!!! eiiiiiiii :'( mä niin toivoin että nyt ois tärpänny ja nytkö se kusipää täti tulee.?!?!?!?! anteeksi kielenkäyttö, itkettää ja raivostuttaa vaan niin paljon.!!! mutku ei tää oikeesti oo kunnon vuotoa. huomen aamuna kyllä soitan lääkärille ja kysyn että mitä hittoa.... tipuinko nyt sitten.??? :eek:
 
MyPoodles kuulostaa siltä että kannattais testi tehdä. :) mulla oli hirvee nälkä kans alussa ja huimausta kauheasti luulin kans et johtuu verenpaineista tai raudanpuutteesta mut kävin kaikis testeis ja kaikki oli normaalisti :)

ja viel siit galleria hommast typerää kun tuosta ei varmaankaan voi tehdä mitään ilmoitusta kun on netistä vaan lukenu, ei varmaan ilmoituksen vastaanottajat ottais todesta. voi lapsi parat miks maailmassa pitää olla noin vastuuttomia vanhempia.. :(
 
Moikka!

Munkin mielestä mun testissä on tosi vahva plussa, voikohan se enää ton vahvempi ollakaan (plussaviiva siis kuvassa vasemmalla).
Varmaan johtuu siitä että maltoin odottaa tänään jo vko 5 plus 1.

Kiitokset kaikille onnitteluista. En vieläkään usko todeksi. Pakkohan se on.

Hyvät yöt!
 
ai mua ollaan heittämässä ulos :LOL:

joo miehelle kerroin eilen mutta reaktio ei oikeen ollu se mitä odotin :| kyllä mä tiesin että se ei tuulettais, se kun ei kuulu sen tyyliin mut ensin se väitti mun valehtelevan. "mistä sä tiedät? noin sä oot sanonu ennenki. ei tuossa mitään viivaa oo. tai on siinä mut eihän sitä nää..."

mut lopulta seki sano että oishan se kiva jos oltais raskaana, mutta ei uskalla iloita vielä kun nuo haamuviivat voi tarkottaa mitä vaan.

nyt pissin piltti purkkiin (aikasemmin siis, en parhaillani :D ) ja ootan että joku kuskaa mut hakemaan testiä niin saan tehä uudestaan :)

mut kyllä tää nyt tuntuu siltä että tää ois nyt se :) vaikka tätä on yritetty niin kauan ja niin paljon silti tää tuli ihan puskan takaa :D mä ku kerkesin ajatella että ei edes ne clomit tekis taikoja mulle. ja nyt mä en pääse edes kokeilemaan :D

nyt mä otan tuota mansikkateetä kädestä ja kävelen käsikynkkää tuonne odotuspuolelle. mutta pidän silti toista jalkaa vielä täällä, ei sitä tiiä miten pian ollaan taas takasi.

ai niin, testit on muuten kertakäyttösiä :D jos ne käyttää uudestaan niistä tulee hassun näkösiä :D

Vielä rutistus kaikille teille! ootte ollu mulle niin tärkeitä että ette uskokkaan! :hug: nähään taas pian!
 
Vivid
Ihanaa! Kyllä se muitten plussaaminen antaa itellekin voimia ja tsemppiä jatkaa eteenpäin. Äsken tajusin, kuinka oikein ahmin tätä tekstiä täältä, vaikka kohta alkaa olla kiire töihin. Onnea Nibbler ja Mansikkatee :flower:
 
Moikka!

Pikku hiljaa alkaa uskomaan todeksi. Toivotaan tosiaan että pysyy matkassa. Uskoisin kyllä että pysyy. Meinaan juoda greippimehua siihen 10 viikolle asti ainakin.

Täällä miehen reaktio oli ihan odotettava. Oli kuulemma ollut vaikeaa olla töissä hymyilemättä kun työkaverit huomaa sit heti että jotain on tapahtunut. Lähimmät työkaverit tietää että meillä on ollut yritystä. Sitten illalla kotona hymyili senkin edestä ja sanoi olevansa onnellinen. Myös helpottunut sen takia että nyt tiedetään että meissä ei oo mitään vikaa.

Nibbler: Mä en tiedä olenko mä ihan vielä valmis. Oon sillon aikasemmin käynyt siellä kurkkimassa, mutta nyt en moneen viikkoon. Jokos sä oot ilmottautunut sinne odottaviin?

Kiitokset kaikille onnitteluista! Kiva jos plussat antaa muillekin uskoa.
Tää muuten oli sellanen kierto missä stressasin kaikkein vähiten. En esim. nostanut jalkoja ylös seksin jälkeen ;) Ja se et aloitettiin aktiivisempi peittojen heilutus jo kp10.
 

2.12.2008

Minnie-...................kp 160/30-33.......................(tjottailee)
Hope22..................kp 123/30...............................yk 2
Zande.....................kp 101/36................................yk?
Kauris-82................kp 98/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 86/33................................yk 4
Marshmallow..........kp 76/23-26.............................yk 4
Ida7........................kp 69/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 69/23.................................yk 3
Piglet......................kp 68/27-................................(taustailee)
Fancyface...............kp 60/26-28.................................yk?
Mii26......................kp 50/28-82.............................yk4
MyPoodels..............kp 47/28-58.............................yk 6
Viuhtii.....................kp 47/27...................................yk 3
Heinu......................kp 40/26-31.............................yk 13

Suhsana.................kp 37/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 36/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 36/32-34.................................yk 3
Asty........................kp 31/28-42................................yk?

Yöperhonen-...........kp 29/29....................................yk 10
Vivid........................kp 27/28.................................yk 1
Kaz..........................kp 26/26-29..............................yk 5
Nasuli08..................kp 25/28-30.............................yk 4
Vilmav2...................kp 25/??...................................yk 1
Iitu-........................kp 24/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 23/28....................................yk 5 (T)
Londiliina85............kp 23/26-30............................yk 4
Vauvakuume83.......kp 22/30-35.............................yk 3
Empuuu..................kp 22/30-36..............................yk 2
ViutII......................kp 22/27...................................yk 4

Anu84....................kp 19/27-28............................yk 14
Kia-85.....................kp 18/......................................yk 4
DsariaL...................kp 18/28..................................yk 1
Hippopotamus80....kp 16/28-32...............................yk 3
Santtuli...................kp 15/27-57..............................yk
Kiharapää...............kp 15/32-35.............................yk 15
HaLPe.....................kp 14/23-27.............................yk 11
tch.........................kp 12/28-30...............................yk 3

Hemuli1981............kp 9/28-38.............................yk 7
Siniviuhka...............kp 6/26-30............................yk 11
Delfis......................kp 6/26-34..............................yk 4
Teddybear82..........kp 4/28-?................................yk 3
Louvre....................kp 2/32-40.............................yk 9

Kuumeilija..............................................................yk 11
Baby Butterfly.........kp -/28-31................................yk 5
DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Nuppu86................kp ??/35..................................yk3
Ansku-82................kp ??/??....................................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Nasu-85..................kp ??/??...................................yk
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nanakuu................kp ??/??...................................yk ?

Nibbler....................kp 28/29.....................................yk 18 (+)
Mansikkatee...........kp 37/29..................................yk 4 (+)
 
Yöperhonen Toivotaan ettei tulis sulla menkat! (tai kenelläkään tietenkää) :hug:

Taas vaihteeks tein testin nii mielikuvitus viiva taas. Eli nega. Mut ei oo kyl menkkoja kuulunu eikä sen puolee kyllä mitää oireitakaan kumpaankaan suuntaan. Paitsi iltasin ku oottelee unta nii aina oon satavarma et tulee menkat viimestää aamulla ku oikein kuulostelee oireita koko ajan.
Nyt kyllä ootan perjantaihin asti tai la aamuna vois tehä ton vikan testin mikä on kaapissa jos ei nyt ala sitte ennen sitä.

Nyt töihin hymyilemään :)
 

Yhteistyössä