Hakutulokset

  1. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Millimollille voimia. Varovaiset onnittelut eltsulle ja onnea aiemmin plussanneille! ON: Oho. Tännekin tupsahti haamu kylään aamulla. Mielestäni melko selkeä mutta hyvin heikko viiva, jossa oli vähän väriä, tehty Early Detectorilla. Testiajan sisään ja alkoi hahmottua melkein heti kun tausta...
  2. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Moikka pitkästä aikaa! Onnea plussanneille, joita on tässä tullutkin jokin aika sitten runsaasti. Kp 1/27-30, yk 4. :( Jos joku jaksaa päivittää niin kiitos. Harmi, mahdollisuus olisi laskujeni mukaan ollut. Testasin pari negaa viikonlopuna, sitten päätin että odotan jos menkat...
  3. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Kp 1... No alkoivatpa ainakin, eikä hirmuinen muutos viime kiertoon. Päätin, ettei enää juopottelua loppukierrosta, olkoon mitä ruskuaispusseja hyvänsä, sen verran alkoi ahdistaa ne viime viikonlopun pikkujouluilut, kun menkat eivät alkaneetkaan su/ma. Vaikka negaa testi pukkasi, ainahan...
  4. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Mitään ei tapahdu. Nega testattu eilen herkällä testillä, luulisi jo näkyneen viimeistään. :o Eli katsellaan...
  5. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Jaa... mitään ei tapahdu. Ei edes menkkakipuja (enää, eilen oli vähän). Tissit vaan oireilee. 27/27-33 menossa siis. No, on tuo kierto ennekin poukkoillut, siis silloin kuutisen vuotta sitten kun olin ilman ehkäisyä. Negatestit tehty siis to, pe ja su, että ihme jos eivät ala. Nyt ootan...
  6. A

    Raskauden yritys ja alkoholi?

    Kaksplus - Alkoholi Tässä juhlakaudella asian kanssa kyllä joutuu painimaan. Mä ainakin luotan siihen, että ennen plussaa voi juoda. En nyt puhu mistään joka päivä ryyppäämisestä, itse käyn ulkona n. kerran kuussa, yleensä juon n. 4-5 annosta, joskus enemmän. Nyt kiertopäivä 26/27-33 ja...
  7. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Niin vielä... Renesmee, katsoin sen Vauvan vuoden eilen telkkarista ja se olitodella mielenkiintoinen. Loppui 7 kuukautiseen, eli toinen osa on ilmeisesti vielä tulossa.
  8. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Moikka! Oon ollut vähän poissa täältä.. Ensin onnea plussanneille! Ihan hurja määrä. Hienoa! :heart: Mahtava juttu että jouluna saa juhlistaa uutista. ON: kp 26/27-33 menossa, ja tein varmuuden vuoksi herkän testin torstai-iltana (jonka olisi 4 pv ennen kuukautisia pitänyt näyttää oikea...
  9. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea Renesmee ovisplussasta! Sitten vaan vällyjen väliin. :) Se onkin hyvää puuhaa pimeällä ja kylmällä. Täällä on ainakin ollut yritystä jos ei muuta. Perjantaina iski kesken työpäivän menkkamainen kipu (hyvin voimakas), kesti pari tuntia ja sitten meni ohi. Lisäksi iltapäivällä...

Yhteistyössä