Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Tulin kurkkimaan teidän juttuja :) Myöhäiset onnittelut Eireann plussasta! Tästä pinosta plussanneilla on odotuspuolellakin pino, jos haluat muiden esikoista odottavien kanssa jutella :)

Jos muuten oikein tulkitsen tuota kiinalaista kalenteria, niin meille tulee poika. Tai siis positiivisen testinhän tein kyllä marraskuussa, niin sen mukaan tyttö, mutta hedelmöitys on tapahtunut lokakuun puolella, siitä kai se katsotaan? Mulla on ollut kyllä koko ajan tyttöolo. (Ihan tyhmästä syystä: arvelisin, että puuhailtiin ennen ovista, ja tyttösiittiöthän kuulemma elelee pitempään kuin pojat.) Toisaalta np-ultrassa tuli vähän poikaolo (taas todella loogisesta syystä: kätilö sanoi, ettei sukupuolesta voi vielä tehdä mitään päätelmiä, vaan kaikilla on jalkovälissä jonkinlainen turvoke näillä viikoilla).

Hääjuttuihinkin haluaisin sen verran kommentoida, että me suunniteltiin 70 hengen häät neljässä kuukaudessa. Toki rahaa oli vähän säästetty jo aiemmin, mutta päivämäärä kun päätettiin, aikaa oli se 4 kk, ja paikka, bändi, pitopalvelu jne. - kaikki järjestyi. Jonkun suositun paikan yms. voi tietysti joutua varaamaan yli vuottakin aiemmin, mutta me onneksi saatiin ne asiat, mitä haluttiin, vaikka oltiin myöhään liikkeellä.

Liisakaisa ja Myyrä 13+2
 
galluppiin: täällä ois ammattina röntgenhoitaja.. :)

on: jännää et täs kierrossa ei oo ollu minkään näkösiä tuntemuksia, ihan oireeton oon.. viime kierrossa oli rinnat/nännit arat kierron puolivälin jälk. ja sitte n. viikko ennen menkkoja alko alavatsan juilinta, vähän niinku menkkakivut.. mut nyt ei kerassaan mitään :confused:
 
Voi täällä olen nyt ruennut myös hääkuumeilemaan. :LOL: Innostuin kauheesti tosta ajatuksesta, joka on muutamalla muullakin, että sitten kun vietetään lapsen ristiäisiä niin mentäisiin naimisiin samalla. Kuvittelin jo miltä sukulaisten naamat näyttäis kun pidettäis visusti salassa koko homma viime tippaan asti! :LOL: Oi, tulisipa se vauva jo pian :heart:
 
Huomenta

Täällä alkaa rättipäivät lähestymään. Eilen iski semmoinen hormoonihirviö, että HUH HUH. Ihan sama mitä mies sanoi niin itkin. Itkin sitä, että olen ruma, itkin sitä kun unohin kaupasta ostaa Dressinkiä, itkin sitä, että ei lämmitettykään saunaa.
Hauskaa tämä naisen elämä ilman pillereitä, en voi muuta sanoa.
Jos tämä päivä olis vähän parempi.

Uuden Vuoden lupauksista; olen nyt lupaukseni mukaan kävellyt töihin ja takas. Parin kilon pudotuksesta ei ole toistaiseksi tullut yhtään mitään. Päivä menee muuten ihan hyvin, mutta illalla on ihan pakko ratsata jääkaappi. Riisimuroja valtava kulho, perään papuja tomaattikastikkeessa ja leipää. Aivan, kuin olis bulimia miinus oksentaminen. Eli sitä syömistä täytyy petrata kunnolla...
Tupakka-asia; joka päivä vannon, että nyt se loppuu. Mutta miksi siitä on tehty niin vaikeaa. Tänään yritän tosissani kun aski loppuu. Puren vaikka mieheltä pään irti, kunhan en polttais. Sais se vauva olla tulossa, niin motivaatiota vois olla pikkasen enemmän!
Yritän hillitä sitä loppukierron maanisuutta tässä vauvahommassa. Asennoidun niin, että menkat tulee ensi viikolla ja yhtään testiä en tällä kertaa tee! Menee omaisuus kun joka kerta testaan sen pari kolme kertaa... ja aina se on turhaa :(

Gallup: Olen myyjä tällä hetkellä mikä on superkaukana ammatilliselta koulutuksestani, mutta hällö väliä tykkään työstäni :)
 
Tuo Tupu_:n miehen kommentti oli loistava! :LOL:

Mullaki ehkä vähän hääkuume, mutta tiiän millo mennään ja siihen on vielä aikaa. Eikä mulla oikeesti mikään kiire olekkaan, kuhan vaan pitää suunnitella ja miettiä mitä kaikkea häihinsä haluaa.
 
Mulla on tradenomin tutkinto. Töissä kivassa firmassa kyllä, mutta toiveessa ois päästä äkkiä mammalomalle :D

Tsemppiä teille kaikille tupakoinnin lopettamiseen, joilla se on nyt ajankohtaista! Mulla sauhuttelun lopettamisesta tulee kohta kaksi vuotta täyteen. Ilman korvikkeita onnistuin siinä, vaikka tulikin paljon poltettua päivittäin. Aluksi kuljetin aina laukussa mukana askia ja vasta parin kuukauden jälkeen lopettamisesta jätin sen pois. Raskautuminen on varmasti oivallinen motivaattori lopettamiseen ja monella kaverilla se on onnistunut niin. Mutta kyllä se lopettaminen on muutenkin sen arvosta! Ihana, kun hengittäminen on paljon helpompaa lenkillä ollessa ja muutenkin hajuaisti pelaa paremmin! Ja ei ole tarkotus hermostuttaa ketään noilla kommenteilla, miten elämästä tulee parempaa plaa, plaa plaa. Itseäni aikoinaan ärsytti, kun niitä joku aina jaaritteli. Mutta tsemppiä! :)

Tajusin pari päivää sitten, että nythän saattaa kierrossa olla parhaat päivät tällä viikolla raskautumista ajatellen! Ei kyllä ole mitään ovis-tuntemuksia, mutta aika huonosti muutenkin luen tätä kroppaani... Eikä ole testejä, joilla näkisi. Noh, yritetään silti hyödyntää, vaikka älyttömästi väsyttääkin koko ajan.
 
Kirskis no sehä siinä o ku elämä o ihanaa ilman tupakkaa. Olen kokeillut sitä Kymmenen ihanaa kuukautta ja idioottina lankesin jälleen! Mie olen kokeillu kaiken mahollisen viimeks onnistuin champixilla, mutta! sitä ei saa näiden vauvahommeleiden kanssa ajatelkkaan. Nikotiinikorvausjutut o iha hanurista, tahdonvoimatekniikalla ( mikä tahdonvoima??? :) ), nyt kokeilen hajoita ja hallitse. yritän asennoitua niin, että elämä on ihanaa ilman ja en menetä mitään. Ja saan kaikkea ku lopetan.

Työkaveri valitteli pahaa oloa, nii olen sitä kiusannu josko se olis paksuna. Nyt se testailee sitä sitten, hänellä o jo yks laps ja nyt jo samat oireet. Viimeks kuulemma tuli pahoinvointia ennenkö ees menkat oli myöhäsä. Ni olen kyllä aika kade jos se raskaaks tulee noin vaa kierukasta huolimatta :)

Äskeisestä apropoo; minäkin haluan testailla jo josko näkyis. Nyt äkkiä kaikki tänne foorumille puhumaan mulle järkeä. Mulla o vasta kp.21 ja mikäli viimeiset kaks kiertoa pitää paikkaansa menkat alkaa 17-18 tammikuuta. ODOTTAVAN AIKA ON PITKÄ!
 
Ihania galluppeja!! :D

Jos olisimme nyt raskaana, meille tulisi poika.

Yhteiseloa meillä on takana reilu 4vuotta. Tapasimme internetissä ja juttelimme yön yli messengerin välityksellä. Seuraava päivä viestiteltiin ja sitä seuraavana päivänä mies tuli käymään luonani ja jäi siltä seisomalta asumaan. ;) Meille oli aivan selvää heti ensimmäisestä hetkestä, että tässä se vastakappale nyt on. Hassuinta oli se, ettei kumpikaan edes etsinyt seuraa 'sillä silmällä' (ei profiileja tms), vain juttukaveria ja yleistä huulenheittoa. Netissä valvotun yön jälkeen tiesin jo soittaa äidille "et ikinä usko mitä on tapahtunut!" :D Mies irtisanoi asuntonsa 2-3kk yhdessä asumisen jälkeen ja ensimmäinen yhteinen vuokrattiin muutama kuukausi sen jälkeen. Vuosipäivänä menimme kihloihin ja avioiduimme 3.vuosipäivän kunniaksi. Nyt mennään jo viidennellä yhteisellä vuodella. :heart: Kaikenlaista on mahtunut yhteiseloon, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Olen onnellisempi kuin koskaan ja rakastan päivä päivältä enemmän. Kaikenlaista on koettu yhteiselon aikana: yksi puolen vuoden mittainen kriisikin, jolloin emme tehneet mitään muuta kuin riitelimme. Varasin tuolloin aikaa jo perheterapeutille, tosin sen ajan jouduimme perumaan aikataulumuutosten takia. Koiramme vakava sairastuminen sai priorisoimaan asiat uudelleen ja on hionut meitä yhteen tiiviimmin kuin mikään muu aiemmin. Sairastumisen jälkeen aloimme jälleen keskustella ja tukeutua toisiimme, halailla ohikulkiessa jne. Oli äärimmäisen tärkeää että toinen oli siinä ja läsnä, on edelleenkin. Rakastuminen on muuttunut rakastamiseksi ja sekin tuntuu äärimmäisen hyvältä. Perhosia löytyy kyllä vielä toisinaan, mutta nyt osaa nauttia tästä "tasaisuudestakin". ;)

Asumme omassa, saunallisessa rivitalokolmiossa (85m2) rauhallisella alueella lähellä keskustaa. Teimme kaupat kesällä 2009 ajatuksella, että mahdumme vaikka perhe kasvaisikin. Kunhan valmistun (ope-opiskelija) ja pääsen kokonaisvaltaisemmin töihin (nyt osa-aikainen), alamme katsella omakotitaloa/ mahdollisuuksia rakentaa omaa. Vauvan (ja kolmen koiran) kanssa mahtuisimme kuitenkin olemaan hyvin vielä useamman vuoden tässäkin! :)

Nyt olen kierrossani jo kaksi ja puoli viikkoa myöhässä.. Ystävän kanssa pohdimme sitäkin mahdollisuutta, että ovulaatio olisi ajoittunut siihen aikaan, kun menkkaoireet ensimmäisen kerran vääntelivät kp26-30 aikana. Eli jos niin on, eikö vuodon pitäisi alkaa näinä päivinä? Ellei hyppää kokonaan yli.. :ashamed: Viime viikon vaihteessa vatsassa tuntui taas siltä, että nyt ne alkavat, mutta muutaman päivän jälkeen olo taas tasottui. Olen tehnyt jo niin monta negatiivista raskaustestiä tämän kierron aikana (edellinen viikko sitten), etten takuulla testaa kuin vasta kahden viikon päästä ellei mitään ole tapahtunut siihenkään mennessä.

Sen voin sanoa, että tulipa menkat tai ei, täällä huokaistaan joka tapauksessa helpotuksesta! ;)
 
Osallistunpa minäkin tohon tupakattomuus-keskusteluun, lopetettiin tupakointi miehen kanssa yhteispäätöksellä kun elokuun eka päivä muutettiin toiseen kaupunkiin. Uusissa ympyröissä ja yhdessä tehtynä kävi yllättänkin helposti, kohta puoli vuotta savutonta elämää takana! Suosittelen lämpimästi! Itse ajattelen että tämä on tälläin vähän etukäteen perheenperustamistakin ajatellen hoidettu, eipä tarvi sit raskaana alkaa lopettaa. Vauvakuume on kyllä hyvä motivaattori moniin juttuihin.. :D
 
Meilläkin alkoi juttu siitä kun netissä tutustuttii, niinkuin Piilopirtillä! Pari päivää mesessä juteltiin ja sitten tavattiin, viikon tutustumisen jälkeen seurusteltiin ja vein ukon vanhempienkin luokse kahville sillon ja sen jälkeen tuo melkeinpä jäikin melkein kaikki yöt punkkaamaan mun luokse. :LOL:

Ovulaatiotestejä on enää kolme jäljellä, enkä tiedä pitäisikö testata. Netin laskurin mukaan ehkä huomenna tai perjantaina ois ovulaatio, vielä ei kyllä mitään tunnu, että tuleeko vaiko eikö tule.. Pitäisiköhän tänään testailla vai huomenna vasta? Eilen testasin eikä mitään näyttänyt.
 
Moikka pitkästä aikaa!

Onnea plussanneille, joita on tässä tullutkin jokin aika sitten runsaasti.

Kp 1/27-30, yk 4. :(
Jos joku jaksaa päivittää niin kiitos.
Harmi, mahdollisuus olisi laskujeni mukaan ollut. Testasin pari negaa viikonlopuna, sitten päätin että odotan jos menkat alkavat. Mitään oireita kumpaankaan suuntaan ei ollut ennen kuin tänä aamuna, ennen kuin menkat alkoivat. Tissit tosi kipeät, mutta niin aina yli viikon ennen menkkoja.

Nyt kierto ehti tuohon 28 päivään... Ajattelin nyt pistää kiertopäiviksi 27-30, kun pillereiden lopetuksen jälkeen on huidellut sillä välillä.

Olen ollut täällä vähän hiljempaa, kun yritän hillitä tätä jatkuvaa itseni tarkkailua... Vaikka ei tämäkään keino paljon estä.

Galluppeja:
Kihloissa ollaan, ei omistusasuntoa, en itseasiassa tiedä missä asumme puolen vuoden päästä. Ammattia en nyt viitsi kertoa, ettei mene liian tunnistettavaksi. Akateemisia ollaan. Häistä puhuttu, mutta katsotaan nyt nämä muut suunnitelmat.
 
Tsude: Olen lukenut paljon oviskokemuksia monilta keskustelupalstoilta ja monella on ovisplussa tullut ihan yllättäen. Ja joillakin on LH-piikki ollut niin lyhyt, ettei ole edes kunnon plussaa saanut. Mulla testejä kului tässä kierrossa tosi paljon, kun ovis venähti. Vatsaa nippaili jo viikon ennen ovista ja ajattelin jo, että jokin on vialla, kun testit silti näytti negaa. Mutta niinpä sitten vaan eräänä päivänä (eli viime sunnuntaina :D) tuli testiin todella vahva plussa.

Tupakoinnista: Mä kaipaan tupakkaa välillä tosi paljon. Kirskis tuolla kertoi pitäneensä askia mukana lopettaessaan. Jos mulla olis aski mukana, niin en usko että voisin olla polttamatta. Mulla pitää olla askit poissa silmistä, jotta pysyn ruodussa. Töissä on helppoa, vaikka moni muu polttaakin. Kotona on sit vaikeampaa, mutta kyllä se mieliteko melko pian menee ohi. Onneksi mies ei kotona lähde erikseen tupakalle, vaan vain jos lähdemme johonkin muutenkin. Eilen kirosin miehelle noilla telkkarin nikotiinivalmistemainoksia. Ne toimii mulle päinvastoin, koska ne vaan muistuttaa tupakasta ja sit tulee himo. Huonoja mainoksia. Mutta kai tästä mieliteosta joskus pääsee eroon. Tänään 13 päivää ilman tupakkaa. :p

(.) Yksi työtoveri kysyi eilen, että olenko pieniin päin!! Kuulemma säteilin niin. :D (Voi kunpa olisinkin!) Mutta kyllä jo pitäiskin säteillä, kun edellisenä päivänä olin ihan kauneushoitolassa hankkimassa sitä säteilyä. Kyllä oli ihanaa hemmottelua! :)

Ja niin, heti kun täällä puhuttiin työpaikoista, niin mulle tarjottiin eilen toista työpaikkaa. Nykyisessä työpaikassa mun on ollu ehkä viimeisen puoli vuotta henkisesti paha olla. Pomo sitten tarjosi eilen parempaa paikkaa toisessa yksikössä. Arveli, että se olisi mulle hyvä työ, kun olen aina tahtonut lisää vastuuta ja sanoikin huomanneensa, että mun työmotivaatio on laskenut viime aikoina. Siinä sitten itkin pomon edessä pahaa oloani. Eilinen pohdittiin miehen kanssa, mitä sen työpaikan suhteen tehdään. Päätettiin, että on turha kitua nykyisessä paikassa, jos parempikin on tarjolla. Tosin täytyy hankkia mulle oma auto. Täytyy vaan selvittää, että eihän työsuhde ala alusta (jotta saan kunnon äitiysrahan, sitten jos lapsi meille suodaan), kyseessä on kuitenkin sisäinen siirto toiseen paikkaan. Ah, elämä rupee järjestymään. =) Toki olisi ollut kiva saada tää tarjous vasta parin viikon päästä, koska jos tästä kierrosta tulisin raskaaksi, niin en enää vaihtaisi työpaikkaa. Ja ensi viikon lopussa siis vasta voin testailla.

Tulipas tarinaa tällä kertaa...
 
Tuosta tupakoinnista pikaisesti; mulla tuli nyt vuoden vaihteessa 5kk savuttomuutta täyteen! Olo on kyllä paljon parempi ja hajuaisti, mikä on aina ollut hyvä, on nykyään lähes raivostuttavan tarkka. Melkein kymmenen vuotta tuli sauhuteltua enemmän ja vähemmän säännöllisesti, mutta nyt kesällä tuli jotenkin mitta ihan täyteen. Rahaa palaa järjettömästi ja tilalle saa ei mitään, joten mitä järkeä? Lopettamista olin pyöritellyt mielessäni jo pidempään, mutta itse päätös kävi vähän "salaa", kolmen päivän kaupunkifestareiden jälkeen pelkäsin kamalaa närästystä ja ajattelin lähinnä helpottaa omaa oloani olemalla ostamatta uutta askia.

Kahesta ensimmäisestä päivästä kun selvisin, ei jotenkin enää vaan halunnut pilata hyvää alkua, vielä kun olin yksin kotona muutaman päivän ja palasin lomalta töihin kiireeseen, niin meni todella kivuttomasti. Ehkä reilun viikon olin vähän kireänä, mutta siitäkin selvittiin :) Ainoa "ongelma" mikä lopettamisesta seurasi, on se, etten uskalla juuri viihteellä käydä. Kerran syksyn aikana kävin ja tietenkin sorruin tupakkaan, minkä seurauksena oksensin koko yön ja seuraavan päivän. Tämän jälkeen ei ole huvittanut sitten yhtään kokeilla kuinka käy, joten siiderit on varmaan kohta vanhentuneet kaappiin :D Muutenkin oon ollut jo pari vuotta erittäin huono lähtemään minnekään ja nyt sitten loppui oikeestaan kokonaan. Tämä tosin tuntuu häiritsevän enemmän kavereita kuin mua itteeni, hyvin oon autollakin pärjäillyt ja hauskaa ollut.

Aiemmin mulla on ollut muutamia tupakoimattomia jaksoja, mutta jotenkin nyt on ihan erilainen asenne. Taisi nämä vauva-asiat olla alitajunnassa jo kesällä, kun näin helpolla onnistui (tai on onnistunut tähän asti, kerran nikotinisti on aina nikotinisti, valitettavasti...) ;)
 
Mäki kommentoin nyt vähän tuota tupakointi asiaa. Mulla tuli vuosi täyteen jo lopettamisesta! Tosin aina kun otan alkoholia, tekee mieli tupakkaa. Muutaman kerran olen tässä vuoden aikan sortunutkin. :ashamed: Tämän vuoden puolella en ole juonut ollenkaan alkoholia enkä polttanut tupakkaa. Sanoinki jo tuossa miehelle, että toivottavasti mulle tulee tipaton vuosi. Enpä muista edes milloin viimeksi niin olisi ollut. :LOL:
 
LeenaT: Eilen illalla sit kuitenkin testasin ja ihan haalea haamu tuli. Tänään on vähän satunnaisesti nippaillu enemmä oikeeta puolta, että jos se oivis sieltä tulisi. :) Ajattelin taas jossain vaiheessa illan mittaa tehä testin..

Minäkin tuohon tupakointi asiaan kommentoin. Eli olen tässä viimeiset kolme kuukautta varmaan poltellut nyt niin, että ehkä pari tupakkaa menee viikossa. Olen enemmän seurapolttaja, yksin en ole oikein koskaan käynyt tupakilla. Olen päättänyt, että siinä vaiheessa kun testi näyttää plussaa ja vaavi on tulossa niin tupakka jää siltä istumalta. Vaikeaa minulle ei mitenkään ole olla viikkojakin polttamatta, mutta sitten kun tulee kavereita käymään niin tekee mieli..
 
Tupakointi mun on helppo jättää sinäänsä sosiaaliset röökihetket väliin ku oon aina välistä pidempiäkin aikoja polttamatta. ekalla kerralla kyllä alko kulmien kohottelu ja vatsan tuijottelu, mutta tokkopa nytkään tajuaisivat =D
5kk olin tuossa polttamatta ennen joulua. tyhmäähän se oli aloittaa uudelleen varsinkin kun on vauvatoiveita, mutta minkäs tekee :D
 
Ei muakaan pitkästi katota jos en seurassa poltakkaan, koska saattaa välillä olla semmosia viikkoja, että en polta ollenkaan. Kysyvät aina, että oonko taas lopettanut. :LOL:

Jes! Oivis bongattu ihan testillä, parhaan mukaan sitä nyt hyödynnetään siis! :p
 
Mulla ois menossa nyt kp 31/28-29.. eikä menkkoja ole kuulunut,
kuitenkin olin iloissani kun olin tänään aamulla näkevinäni ihan haaleanhaalean ohuehkon HAAMUN, tosin se voi olla ihan vaan vainoharhaisen vauvakuumeisen mieli, mikä tässä temppuilee, joten suhtaudun asiaan vielä mahdollisimman suurella varauksella.. Viikonloppuna, ehkä sunnuntaina, teen uudestaan testin josko mun hallusinaatiot vahvistuisi ja joskus sieltä ihan oikea plussa pärähtäisi (tai edes vahvempi haamu) :D

Täähän menee ihan jännäksi. Pelkään vaan, että putoan korkealta, jos tää kaikki onkin vain rikkaan mielikuvituksen tuotetta :ashamed:
 
28.8

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ..................yritys alkaa

eltsu81...................28............................joulukuu 2010?
white gold...............?...............................toukokuu 2011





Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP.............jännäpäivä
hanski1989.....21......................................22.............20.1.








Plussanneet:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Nyt sitten toivotaan, että vertaistuki auttaa ja pääsen plussailemaan mahdl. pian. Ny on hiukan kiire, että täytyy lentää ja liitää.. Toivottavasti kaikilla halukkailla tärppää ja saadaan paljon plussia aikaiseksi!!
 
Perjantai 14.1.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

AnniMu........20................2....... ...... ...66/32.....................11.12
Piilopirtti.......23...............1............ ......?....................22.-28.12.
Plumps!........24...............2...... ...........31/28-29...........11.-12.1
köppiäinen...24................2...... ..........28/27-34............13.-20.1
Epa_88........22................3....... ..... ...30/30......................15.1
Liina87........23.................8..... ....... ...28/29......................15.1
LeenaT........25................2..............26/27-?...................23-29.1
Renesmee....29................2.......... ......25/27......................16.1
Juliane.........24................2..... ....... ...26/~31..................~17.1
Syksy2010...29.................4........ ........28/33-34............19.-20.1
hanski1989...21....................... ..........22/?.........................20.1
millimolli......25..........,.....5..... ...........23/26-30.............20.-23.1
Line.............29................3.................23/28-34...........20.1-26.1
navi.............26...............2..................26/33-39.............21.-27.1
Mesikämmen.20...............2.................28/35.......................22.1
sindi^^........25................6................19/28-32............23.1-27.1
tsude...........20................4................15/25-31..............24.-30.1
Kirskis..........25...............1.................15/26........................25.1
pikkumy.......25................4....... ...... ..12/27-28...... .......29-30.1
Tine............25................3..... .... ......11/28-38..............31.-10.2
girl92...........18...............3...................5/26......................4.2
eltsu81.........29............ ..2.................13/35..........................5.2
sakara.........33................2...... ...... ...10/32-36.................6.-9.2
Ambrosia85..25...............3.......... ........5/29-32....................7.2
Avocado.......28...............4...................3/27-30..............7.-10.2
rallinelli........22...............2... ..............13/?..........................?
Karoliina-87..23...............1.................. .? ............................?
SuVa............24...............1...... ....... .....?.............................?
rabbid..........26...............1....................?.............................?
Laku91.........19...............1....................?.............................?
Hennu86......24.............. .1...... ............?.......................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis...................................................tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ..................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ .................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ..............huhtikuu 2011
Susimieli.................22............ ......... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
Candicen.................20..................................kesä 2011
bellabambini...............................................elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.. ...16.5.2011...........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .18.7.2011 ...........yk1
Nannie.........20............5.12.2010.........?...................yk3
popsis..........28............6.12.2010. ...... .....................yk1
ulleli83.........27............7.12.2010 ........ ....................yk3
Sassy...........22............9.12.2010. ....17.8.2011.........yk2
Lunea.........................24.12.2010......4.9.2011..........yk n.4?
jeeni.............24...........27.12.2010.........?.................yk1
kais-a...........22...........28.12.2010.........?..................yk3
Halin.............20..............1.1.2011... .... ?. ................yk2
Eireann.........29..............7.1.2011... ...16.9.2011.........yk1
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä päin ollaan jo useampi viikko eletty hiljaisemmin, onneks ette oo mua listalta ajanu minnekä :D kp 66/32 siis, eikä tätiä kuulu vieläkä. Väsyny ja masentunu olo koko ajan, turhauttaa koko homma. Pitää joku päivä enemmän kirjotella, nyt taidan kammeta päiväunille!
 
Terveisiä reissusta ja tauolta. En ole viitsinyt kirjoitella, kun ei ole mitään uutisia.

ON: Pillereiden lopetus sujui ongelmitta, ensimmäiset menkat pariin vuoteen tulivat hieman pidemmällä kierrolla, mutta muuten normaalisti. Vielä on tällaista alkuihmetystä oman kropan toimimisesta, kun pillereitä tuli syötyä muutama vuosi. Tässä kierrossa on tosi energinen olo, en tiedä johtuuko pillereistä vai jostain muusta. Nyt on alkanut hieman jännittää, kun aloittaminen lähestyy. Jotenkin olisi töissäkin kaikkea mielenkiintoista meneillään...

Gallupit: Miehen kanssa ollaan seurusteltu ja käytännössä asuttu yhdessä 5 vuotta. Saman katon alla valtaosa ajasta. Kihloihin menosta on puhuttu. Josko keväällä sitten. Naimisiin mennään varmaan pienimuotoisesti esim. ristiäisten yhteydessä, jos lapsia siunaantuu. Ollaan asuttu jo joku vuosi rivarikolmiossa, joten tilaa lapselle olisi. Omakotitalosta haaveillaan. Työskentelen asiantuntijatehtävissä.
 

Yhteistyössä