Muutamiin kyselyihin vastauksia pikaisesti:
Ollaan tunnettu "aina" toisemme, äkkiseltään nyt ainakin 14 vuotta. Käyty siis samat ala- ja yläasteet ja osittain liikuttu jo nuorena samoissa porukoissa. Aina tultu hyvin toimeen ja oltu hyviä kavereita, mutta varsinaisesti yhdessä oloa tulee keväällä 6 vuotta. Yhdessä on asuttu käytännössä alusta asti, vaikka mulla ensimmäisen vuoden olikin opiskelijaluukku olemassa.
Asutaan pienessä omakotitalossa, mies ehti tämän ostaa juuri ennen meidän yhteen törmäämistä
ja tässä nyt ainakin toistaiseksi pysytänkin. Talo itsessään ei ole mun mieleen, omituisesti suunniteltu ja remontoitu vähän sinne päin - kaikkea pitäisi siis laittaa, vaikka niin kai se on asui missä tahansa. Sijainniltaan tämä on kuitenkin (ainakin toistaiseksi) oikein ihanteellinen, lähellä keskustaa mutta kuitenkin melkein maalla. Meilläkin tosiaan on noita eläimiä, niin niiden kanssa erittäin mukava asuinpaikka. Tosin kaupungin kaavoitus lähestyy uhkaavasti : /
Mistäs muusta olikaan ollut puhetta... Niin häät, me ei olla kihloissa eikä naimisissa. Ollaan naimisiin menoakin tässä muutamaan otteeseen sivuttu, mutta mua ei oikein innosta mikään perinteinen "päiväni prinsessana" juttu. Mulle riittäisi hyvin, että esimerkiksi toiveissaolevan esikoisen ristiäisten yhteydessä meidät samalla vihittäisiin. Saa nyt nähdä mihin päädytään vai jatketaanko vaan nykyisellään.
Ammateistakin oli puhetta, täältä löytyy järjestösihteeri. Yksinäistä huonosti palkattua hommaa paljolla vastuulla ja liiallisella työmäärällä
joten mielelläni tästä jo jollain tapaa irtautuisin. Mä tiedän, etä mun lähtö tulee aiheuttamaan paniikin, mutten jaksa sitä miettiä. Oon kyllä sanonut, etten meinaa olla mikään ikuinen tässä organisaatiossa..
Lopuksi vähän omaa napaa. Oikeastaan koko alkukierron aikana ei ole ollut mitään oloja mihinkään suuntaan muutamia vatsan nippailuja lukuun ottamatta. Mä jo vähän luulin, että ovis meni ohi hiljaisesti ja hyödyntämättä, kunnes äsken vessassa huomasin ensinnäkin limaa ja toiseksi aavistus verta seassa
Mulla ei yleensä ole minkäänlaisia välivuotoja ollut, joten jotain mussa nyt tapahtuu... Toivottavasti olis ovulaatioon liittyvää, niin vois illalla vielä ehtiä hyödyntään
Täytyy nyt ihmetellä, mihin täät tästä on muuttumassa. Eiköhän kaikki tuossa parin viikon päästä selviä.
Pikaisesta vastauksesta tulikin vähän pidempi, mutta nyt takaisin töiden pariin!
Muoks. Sen verran piti vielä kurkata, että poikaa olisi luvassa jos nyt raskautuisi
Miehelle tämä ainakin sopisi, se kun on päättänyt että me saadan kolme poikaa.