Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Täällähän on jännää! Sassylle pidetään peukkuja aamulla! :wave: Ja milloinkas Ambrosia meinaa tehdä sen uuden testin? Testaa, testaa :stick: :D

Niin ja jostain syystä klikkasin tuota The esikoisesta haaveilevien ketjua, ja ilmeisesti Nannie on plussannut myös, mutta ei ole vain kertonut sitä meille :) Onnea myös hänelle, jos sattuu täällä piipahtamaan!

Ja jos oikeasti väsään tästä ketjusta plussanneille oman pinon tuonne odotuspuolelle, niin enhän joudu ihan yksin siinä kirjoittamaan? Voisin tehdä sen huomenna, nyt en jaksa olla koneella pidempään...

- Liisakaisa ja Myyrä 8+4
 
Hei ja voi VITTU!

Kävin aamulla papa-kokeessa... ja kilahti. Jotakin ektopiaa, selitti että se o punoitusta. Itse tutkiskelin niin on limakalvojen/elimen joku virhesijainti/ verestävä kohtu. Voi olla sinällään normaalia, mutta lueskelin lisempää...

Ja joillaki o sen toteamisen jälkeen todettu endometrioosia, tai jopa syöpä. et very fucking nice.
Okei oli siellä sen verran et voi olla iha normaalia nuorella. Mutta jos se olis normaalia ni miksi se olis maininnu mulle siitä, miksi sillä on nimi josse terkka ei epäilis, että vois olla jotaki hämminkiä.

No mieshän ei tietty ymmärrä kun mie märisin asiaa. Siis joo voi olla iha hyvin vaaratonta ja ei vaikuta raskautumiseen. Mutta mulla o joskus ollu solumuutoksia ja niitä syynättiin suht tarkkaan. Muutenki o koko ajan tuolla alapäässä semmone kivulias olotila, ja joskus sen kauneimman jälkeen käypi kipeää. Et ei kai se aivan normaalia ole, että semmoista yhtäkkiä ilmenee. Kolmanneks mun suvussa on iha helkkaristi hormonaalisia syöpuä, et tosi kiva ku semmosen saan ja en saa ollenkaan lapsia ja pahimmasa tapauksessa kuolen.

Olenko tarpeeks DRAMAATTINEN kuvitelmieni kanssa. Mut joo Sindi^^ ymmärrän täysin et sulla vituttaa ne solumuutokset. Itteläki suht veemäiset olotilat.

No ei vissiin tarvinnu unelmoida niistä lapsista :(
 
millimolli, Voi EI! :'( :hug: Ihan kamalaa! Toivottavasti on kyse kuitenkin "harmittomasta" asiasta. Pyllystä tollanen, et pelotellaan!! :hug:

sassy, jee! :heart:


(.) Lähdetään Berliiniin viikonlopuks, lähettelen sieltä plussa-ajatuksia kaikille! :heart: Niin ja pitihän se varmistaa, aamulla digitesti kertoi "Raskaana 1-2 viikkoa". Nyt peukut ja varpaat ja tukkakin ristiin, että tää pysyy matkassa!
 
Ulleli83 Onnea ! :) ja Millimolli: kamalaa tuollainen pelottelu,tuntuu niin pahalta... tsemppiä ja haleja paljon täältä :hug:
ON: Nyt on digitesti just äsken tehty ja siihen pärähti lukemaan raskaana 2-3viikkoa :heart:
Eli miut voi lisätä plussanneisiin, plussa 9.12. laskettuaika 17.8 ( en tiiä onko la oikein mut jonku laskurin mukaa laskin..) ja yk2.
Tää on kyllä maailman paras joululahja!
Mutta nyt yritän olla niinkun ei mitään olis tapahtunu, ku pitää töihin mennä =)
 
Huomenia!

Se terkka sano, et se o aika normaalia, mutta nämä mun omat nettitutkimukset pelotteli mua enemmän. Eli tästä opimme, että emme googlaa lääketieteen termejä enää koskaan :)

Onnea Ulleli ja Sassy, oikein isosti!
 
Onnea paljon Ulleli83 ja Sassy :) Kovasti lähettelen tarrasukkia molemmille matkaan!

Tuohon googletusjuttuun pakko sanoo, että älkää menkö penkoon ja tutkiin. Kaikki jutut saa vaan pelottaan lisää ja kyllä kuitenki lääkärit sanois jos jotain vikaa olisi näkyvillä. :)

ON: Kuukautiset loppu eilen illalla. Kp 8 menossa kai. Näin vaihtelevalla kierrolla en kyllä osaa oviksesta sanoa mut eiköhän tuo jotain merkkejä sit itsestään anna. Huomenna olis Ikeaan meno ja pääsee syömään niitä lihapullia, nams.

Plussatuulia kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Perjantaina 10.12.

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä


Epa_88........22................2.................28/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...31/32.....................11.12
Avocado......28................2.................24/27-33.............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........23/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2.................21/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....21/29...................18.12
Syksy2010...29................3.................24/33-34............19.-20.12
Renesmee....29...............1.................25/35...................20.12
millimolli......25................4................15/27-30.............22-25.12
Lunea............................tjot...............13/25-32............24.-31.12
sindi^^........25...............5............. ...14/28-32.............24.-28.12
eltsu81.........29............ ..1..................13/?...................25.12>
kais-a..........22................3........... .....17/34..................27.12
Tine............25................2.................8/28-38..............30.-8.1
pikkumy.......25................3................8/27-28..............29-30.12
sakara.........33................1...............47/32-36.............?
Ambrosia85..25...............1..................31/?.........................?
Karoliina-87..23...............1...................?.........................?
Juliane.........24................1.................23/?........................?
LeenaT........25................1..................18/?.........................?
rallinelli........22................1..................tjot
Halin............20.................2......... ........3/30......................?
Plumps!........24................1...................26/?............................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22................................tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................................kesä 2011
tryffeli89.................21.................................2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5 .2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011..........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011...........yk1
white gold.....24.........27.11.2010....31.7.2011..kesk.yhd.
popsis..........28............6.12.2010............................yk1
ulleli83.........27............7.12.2010............................yk3
Sassy...........22............9.12.2010.....17.8.2011.........yk2
???Nannie.........20..............?...............?..................yk3????

--------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Onnea Sassy, Ulleli83 ja toivottavasti Nannie tulee tänne virallistamaan uutiset meille!
 
Viimeksi muokattu:
köppiäinen
Onneksi olkoon plussansa virallistaneille :heart: !

Jos itse omaa kehoani tulkitsin oikein, oli ovulaatio viikko sitten. Jos jotakin olisi sattunut tapahtumaan, varmaan oireita voisi vähitellen ruveta ilmaantumaan, eikös kiinnittyminen tapahdu noin viikon päästä oviksesta? Mites teillä plussanneilla, mitäs oireita teillä raskaudesta oli ennen plussaa/on nyt? Innolla omia tuntemuksiani tutkailen, mutta eipä kyllä ainakaan vielä tunnu mitään missään :D (ellei rintojen kipua lasketa, eikä tässä tapauksessa lasketa, kun olen lähes aina ennen kuukautisia semmoinen tissihirviö)

Nooh, mitään ei voi vielä totta kai varmaksi sanoa, ja mielelläni ryhdyn kunnon tekosavottaan taas ensi kuulla (eikä miehelläkään varmasti ole tähän vastalauseita :D )
 
Viimeksi muokattu:
Köppiäinen: Oireita ennen plussaa oli: nenän tukkoisuus, rinnat hieman arat ja "viiltäviä" alavatsakipu kohtauksia ( siis tulee silleen aaltoilevana, ei kestä kauaa ja sit myöhemmin uudestaan) erilaista kun menkkakipu, tosin voi sekoittaa siihenkin ( mut mulla ei ollu ikinä tämmösii kipui ollu) Tää kipuilu oli mun mielestä voimakkaampaa just ennen plussaa. Nyt tulee harvemmin. Niin ja kamalat kuumat aallot! :p
 
Onnea saasy plussasta :flower:

Pakko oli tulla kertoo kun kävi äsken aika koominen juttu...olin yhen kaverin luona käymässä ja sillä on 5 v. tyttö. Se sit halus piirtää ja oli piirtäny äidilleen ja miule kuvat, äiti sai pellen kuvan ja mie sain lastenvaunujen kuvan. Vähänkö repesin, ei voinu muuta sanoa kun että onko tämä jokin vinkki ;)
 
Hei ja voi VITTU!

Kävin aamulla papa-kokeessa... ja kilahti. Jotakin ektopiaa, selitti että se o punoitusta. Itse tutkiskelin niin on limakalvojen/elimen joku virhesijainti/ verestävä kohtu. Voi olla sinällään normaalia, mutta lueskelin lisempää...

Ja joillaki o sen toteamisen jälkeen todettu endometrioosia, tai jopa syöpä. et very fucking nice.
Okei oli siellä sen verran et voi olla iha normaalia nuorella. Mutta jos se olis normaalia ni miksi se olis maininnu mulle siitä, miksi sillä on nimi josse terkka ei epäilis, että vois olla jotaki hämminkiä.

No mieshän ei tietty ymmärrä kun mie märisin asiaa. Siis joo voi olla iha hyvin vaaratonta ja ei vaikuta raskautumiseen. Mutta mulla o joskus ollu solumuutoksia ja niitä syynättiin suht tarkkaan. Muutenki o koko ajan tuolla alapäässä semmone kivulias olotila, ja joskus sen kauneimman jälkeen käypi kipeää. Et ei kai se aivan normaalia ole, että semmoista yhtäkkiä ilmenee. Kolmanneks mun suvussa on iha helkkaristi hormonaalisia syöpuä, et tosi kiva ku semmosen saan ja en saa ollenkaan lapsia ja pahimmasa tapauksessa kuolen.

Olenko tarpeeks DRAMAATTINEN kuvitelmieni kanssa. Mut joo Sindi^^ ymmärrän täysin et sulla vituttaa ne solumuutokset. Itteläki suht veemäiset olotilat.

No ei vissiin tarvinnu unelmoida niistä lapsista :(
Mulla oli just vähän aikaa sitten tällainen(ainakin suht vastaava) tilanne ja oma gyne selitti sitten ?- tilassa olevalle mulle, että mulla on verestävä kohdunsuunalue ja nappas siitä näytteen jonka näytti mullekin eli sellainen pieni pulloharjan näköinen oli aivan veressä. Ei vaarallista, aiheuttaa kipua, mutta paranee ja sain ab-kuurin römpsätulehdukseen tällöin ja papassa oli jokin puhtausluokkaheilahdus, mutta ei puuttunut siihen eli ei tarvinnut edes sitä uusia.

Toivottavasti sulla ei myöskään mitään vakavampaa! :hug:

-ulkopuolinen urkkija ;)
 
Pitkästä aikaa. Kone on ollut rikki enkä ole päässyt teitä seuraamaan, kun töissä ei oikein kehtaa. :D

Suuret onnittelut kaikille plussanneille!

ON: lopetin pillerit pari viikkoa sitten ja nyt odotellaan ensimmäisiä menkkoja. Niitä ei olekaan näkynyt pariin vuoteen pillerinvaihdoksen jälkeen. Mieskin on nyt vilkuttanut vihreää valoa, eli nyt ainoastaan odotetaan aloittamista. Haluaisin kevätlapsen.
 
Meidän porukan pino odotuspuolella

Osasinkohan tehdä linkin? No, anyway, voidaan jatkaa kirjoittelua pienessä porukassa tuolla :)

Millimolli: Kävin itse gynellä viimeksi aika lailla tasan vuosi sitten. Otettiin papa ja kotiin tulleessa lausunnossa luki juurikin, että "ektopiaa kohdunsuulla". Gyne ei papaa ottaessa sanonut mitään. Minä tietysti hämmentyneenä googlettelin ja lopulta soitin sille gynelle perään, että mitä ihmettä. Hän sanoi, että se on aivan vaaratonta ja normaalia nuorilla naisilla, ei vaadi mitään toimenpiteitä. On vain kohdunsuulla kudosta, joka on vuotoherkkää. Olin jo unohtanut jo koko asian, nyt tuli taas mieleen, kun tuo termi kuulosti niin tutulta. Jospa se sullakin ois aivan harmiton asia! :hug:

Sassy oon niin iloinen että plussasit! Silloin kuukausi sitten jännättiin samana päivänä, ja nyt sitten odotetaan :heart:

Kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia! Odotuspuolella nähdään!

- Liisakaisa ja Myyrä 8+6
 
Kiitos onnitteluista =) Liisakaisa: niinpä, vieläkin ihan epäuskoinen olo... :heart: mutta totta se nyt sitten on :) mie tuun innolla sinne sun ketjuun mukaan !
Ja nyt toivotaan paljon lisää plussia tänne!!! =) taustalla seuraillaan ja tsempataan teitä :flower:
 
Heippa!

Onnea oikein paljon kaikille plussanneille!!! :) Olen iloinen teidän puolesta :)

Mulla olis enää 4 pilleriä jäljellä ja sitten loppu. Pikkasen kyllä jännittää... Kuitenkin tässä on 10 vuotta pillereitä syöty, niin sinällään pillereiden lopettaminen on jo "iso elämänmuutos". Katsotaan sitten, missä vaiheessa ensi vuotta tässä itse plussataan.

Tupakoinnista. Minäkin poltan edelleen ja ajattelin myös uuden vuoden vaihteessa lopettaa tupakoinnin. Eräs ystäväni minut vähän tuomitsi rankalla kädellä, kun en lopeta heti, kun lopetan pillerit... Tein hänelle selväksi, että tarkoitus ei ole edes aloittaa raskauden yritystä noin kahteen kuukauteen. Tupakointini loppuu viimeistään siinä vaiheessa kun plussaan. Tosin tämäkin on ystäväni mielestä kauhean väärin, koska mistä voin tietää, milloin tulen raskaaksi, kun en heti kuitenkaan tee testiä... No, nämäkin ovat näkemyseroja ja tämä ystävänikin on itsekin polttanut, mutta lopettanut sittemmin. Itse olen nyt se "pahis".
Meidän äiti poltti kaikkien neljän raskauden ajan, ja me lapset ollaan kyllä oltu keskimääräsiä terveempiä eikä meitä allergiat vaivaa. En siis tuomitse äitiäni siitä, että on polttanut, mutta itse aion sitten lopettaa. En halua omantunnontuskia, JOS lapsella sattuisikin olemaan jotain vammoja tai sairauksia tupakointini takia :/

Papa-kokeista. Se on kyllä niin v***umaista, kun papa ei olekaan puhdas :/ Itse olen ravannut papa-kokeissa puolen vuoden välein kesästä 2008 asti ja kolposkopia eli tähystys tehtiin heinäkuussa. Lieviä solumuutoksia kohdunkaulansuulla, joiden PITÄISI häipyä itsekseen. Tammikuun 11. päivä on taas kontrollipapa. Kyllä sitä on miettinyt, miten tämä kaikki vaikuttaa mahdolliseen raskautumiseen, mutta ei pitäisi olla ongelma? Papa-luokka on ollut sen 2 tai 3. Olen myös lukenut, että esim. loop eli sähkösilmukkahoito voidaan tehdä aivan raskauden ensimmäisillä viikoilla ilman, että siitä on haittaa sikiölle. No, kontrollikäynnin yhteydessä aion kyllä lääkäriltä kysellä tarkemmin näitä juttuja...

Oletteko lukeneet/kuulleet uutisesta, että kosmetiikan käyttö raskauden aikana lisäisi myöhemmin lapsen mahdollisuutta sairastua esim. kivessyöpään?

Asiantuntija ehdottaa meikkikieltoa raskausajalle - Kotimaa - Turun Sanomat

Mitä mieltä olette tästä?
 
Hennu86, onnea lopettamiseen! Meikeistä. Käytän muutenkin vain silloin kun on menoa, joten en suuria muutoksia joudu tekemään. Mutta varovainen aion kyllä olla. Tästä on muuten ollut puhetta muutama viikko sitten. Vaikken ole vielä plussannut, olen vaihtamassa tavallisen hiusvärin vähän luonnollisempaan. Kokonaan en ehkä pysty värjäämistä lopettamaan.

Yritän muuten parhaillaan katsoa YleAreenasta Vauvan vuosi nimistä dokumenttia. Netti vaan tökkii. Onko muut nähny?

Taas yksi tuskainen päivä odottelua takana. Päätin, että teen r-testin jo 3 päivää etuajassa, niin en ehdi tulla hulluksi. Perjantai-aamua siis odotellessa.

Vielä pieni Gallup, eli kuinka moni on jo valinnut, mitkä lastenvaunut haluaisi ostaa? Tunnustan :whistle:
 
Lauantai 11.12.

Yrityksen aloittaneet
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä


Epa_88........22................2............. ....29/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2............. ...32/32.....................11.12
Avocado......28................2............... ..25/27-33.............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........24/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2........ .........22/28....................17.12
Liina87........23.................7............ ....22/29...................18.12
Syksy2010...29................3.................25/33-34............19.-20.12
Renesmee....29...............1.................26/35...................20.12
millimolli......25................4............... .16/27-30.............22-25.12
Lunea............................tjot........ .......14/25-32............24.-31.12
sindi^^........25...............5............. ...15/28-32.............24.-28.12
eltsu81.........29............ ..1..................14/?...................25.12>
kais-a..........22................3........... .....18/34..................27.12
Tine............25................2......... ........9/28-38..............30.-8.1
pikkumy.......25................3.............. ..9/27-28..............29-30.12
sakara.........33................1............ ...48/32-36.............?
Ambrosia85..25...............1..................32/?.........................?
Karoliina-87..23...............1...................? .........................?
Juliane.........24................1............ .....24/?........................?
LeenaT........25................1............. .....19/?.........................?
rallinelli........22................1............. .....tjot
Halin............20.................2........ . ........4/30......................?
Plumps!........24................1............. ......27/?............................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Hennu86.................24..................... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22.................... ............tammikuu 2011
Tupu_.....................25................. ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25............. ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24.................... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23................. ..............huhtikuu 2011
Susimieli.................21..................... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25................. ...............kesä 2011
tryffeli89.................21..................... ............2011
hapisikatakamura......29..............................kesä 2011


Plussanneet:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010....24.6.2011.. ........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.....18.7.2011 ...........yk1
white gold.....24.........27.11.2010....31.7.2011...kesk.yhd.
popsis..........28............6.12.2010....... .....................yk1
ulleli83.........27............7.12.2010........ ....................yk3
Sassy...........22............9.12.2010.....17.8.2011.........yk2
???Nannie.........20..............?...............?..................yk3????

--------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Sunnuntai 12.12.

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäi vä


Epa_88........22................2....... ...... ....30/28-30.............10.-12.12
AnniMu........20................2....... ...... ...33/32.....................11.12
Avocado......28................2........ ....... ..26/27-33.............14.-19.12
köppiäinen...24................1...... ...........25/27-34.............14.-21.12
Line.............29................2.... .... .........23/28....................17.12
Liina87........23.................7..... ....... ....23/29...................18.12
Syksy2010...29................3......... ........26/33-34............19.-20.12
Renesmee....29...............1.......... .......27/35...................20.12
millimolli......25................4..... .......... .17/27-30.............22-25.12
Lunea............................tjot... ..... .......15/25-32............24.-31.12
sindi^^........25...............5....... ...... ...16/28-32.............24.-28.12
eltsu81.........29............ ..1..................15/?...................25.12>
kais-a..........22................3.......... . .....19/34..................27.12
Tine............25................2..... .... ........10/28-38..............30.-8.1
pikkumy.......25................3....... ....... ..10/27-28..............29-30.12
sakara.........33................1...... ...... ...49/32-36.............?
Ambrosia85..25...............1.......... ........33/?.........................?
Karoliina-87..23...............1.................. .? .........................?
Juliane.........24................1..... ....... .....25/?........................?
LeenaT........25................1....... ...... .....20/?.........................?
rallinelli........22................1... .......... .....tjot
Halin............20.................2... ..... . ........5/30......................?
Plumps!........24................1...... ....... ......28/?............................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Hennu86.................24.............. ....... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ..................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ..............huhtikuu 2011
Susimieli.................21............ ......... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011
hapisikatakamura......29................ ..............kesä 2011


Plussanneet:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.. ...16.5.2011..........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .18.7.2011 ...........yk1
white gold.....24.........27.11.2010....31.7.2 011...kesk.yhd.
popsis..........28............6.12.2010. ...... .....................yk1
ulleli83.........27............7.12.2010 ........ ....................yk3
Sassy...........22............9.12.2010. ....17.8.2011.........yk2
???Nannie.........20..............?..... ..........?..................yk3????

--------------------------------------------------------------------
Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Huomenta!

Gallup: En ole kovin tarkkaan vaunuja tutkaillut, mutta kaupungilla olen nähnyt monia vaunuja, jotka ovat omasta mielestäni hirveän näköisiä. Joten ainakin tiedän, minkälaisia vaunuja en halua. :)

Tää tyttö lähtee kohta loppupäiväksi töihin, kymmenen tunnin päivä tiedossa. : / Ainakin saa ajatukset taas muualle.
 
Moikka!
Oon ollut vähän poissa täältä..

Ensin onnea plussanneille! Ihan hurja määrä. Hienoa! :heart: Mahtava juttu että jouluna saa juhlistaa uutista.

ON: kp 26/27-33 menossa, ja tein varmuuden vuoksi herkän testin torstai-iltana (jonka olisi 4 pv ennen kuukautisia pitänyt näyttää oikea tulos) ja perjantaina jonkun Apteekin oman muistaakseni. Siistejä negoja :( , ja kun ei mitään oireitakaan, uskaltauduin sitten pikkujouluissa juomaan... :xmas: Muuten olisi kyllä jäänyt kiinni näistä aikeistani, kun en ole lasiinkaan koskaan sylkenyt. Sitten raskauden myötä onneksi saa lopettaa ihan luvan kanssa ja ilman sosiaalisia paineita. :)

Ja tissit on kipeät ja nyt tänään myös alaselkä eli eiköhän ne menkat sitten ala lähipäivinä. :/
Harmi sinänsä, et ens ovis on just joulupäivänä näillä näkymin, ja ollaan joulunaluspäivät ja aatto eri osoitteissa. Hieman hankalaa on myös tuo anoppilassa hedelmöittyminen :/

Noh, odottelen siis että menkat alkais mahd. äkkiä, niin olisi sitten ainakin se uusi kierto ja uusi mahdollisuus vähän lähempänä.

Gallup En ole ehtiinyt kyllä vaunuja ajattelemaan, luultavasti ostan käytettynä. Saapi halvemmalla ja on ekologisempaa.

Tosta meikkauksesta oli aiemminkin jotain puhetta täällä. Meikkaan nykyään paljon vähemmän, lähinnä laitan pohjutuksen ja vahvistan kulmakarvat. Sillä linjalla mennään jatkossakin, mutta ehkä voisi vaihtaa raskauduttuaan johonkin luonnonmukaisempaan sarjaan. Noita tutkimuksia on nyt vaikka kuinka...
Hiusten värjäyksen olen nyt lopettanut, ja toistaiseksi yritän pysyä niistä erossa, ihan hiusteni kunnonkin takia. Kynsilakat ovat kyllä salainen paheeni...

muoks. kirjoitusvirheet
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä