Hei ja voi VITTU!
Kävin aamulla papa-kokeessa... ja kilahti. Jotakin ektopiaa, selitti että se o punoitusta. Itse tutkiskelin niin on limakalvojen/elimen joku virhesijainti/ verestävä kohtu. Voi olla sinällään normaalia,
mutta lueskelin lisempää...
Ja joillaki o sen toteamisen jälkeen todettu endometrioosia, tai jopa syöpä. et very fucking nice.
Okei oli siellä sen verran et voi olla iha normaalia nuorella. Mutta jos se olis normaalia ni miksi se olis maininnu mulle siitä, miksi sillä on nimi josse terkka ei epäilis, että vois olla jotaki hämminkiä.
No mieshän ei tietty ymmärrä kun mie märisin asiaa. Siis joo voi olla iha hyvin vaaratonta ja ei vaikuta raskautumiseen. Mutta mulla o joskus ollu solumuutoksia ja niitä syynättiin suht tarkkaan. Muutenki o koko ajan tuolla alapäässä semmone kivulias olotila, ja joskus sen kauneimman jälkeen käypi kipeää. Et ei kai se aivan normaalia ole, että semmoista yhtäkkiä ilmenee. Kolmanneks mun suvussa on iha helkkaristi hormonaalisia syöpuä, et tosi kiva ku semmosen saan ja en saa ollenkaan lapsia ja pahimmasa tapauksessa kuolen.
Olenko tarpeeks DRAMAATTINEN kuvitelmieni kanssa. Mut joo
Sindi^^ ymmärrän täysin et sulla vituttaa ne solumuutokset. Itteläki suht veemäiset olotilat.
No ei vissiin tarvinnu unelmoida niistä lapsista