Huomenia!
LeenaT sitte heti tänne postausta jos haamuilee lisempää huomenna. Voi kun oliski sulla nyt hyvä paikka, säästyisit kaikelta tältä piinalta! Mulla tuli sillä predictorilla sillo se haamu haamu, ja kuvitushaamu. (aatelkaa mie osaan kuvitella värejä tikkuun
) Jos sulla ois pitiny jo menkkojen alkaa ni saisit testata jo vaikka keskellä päivää!!
Mulla o pari testiä varastossa, mut tuskin pääsen jouluna testailee ku sukuloidaan. Et varmaan ehtii menkat alkaa siellä sit.
Lueskelin eilen jotakin hedelmällisyysjuttua, ja piti tulla kertoo ku kolmas kuukausi ehkäisyn lopettamisen jälkeen on jo 60% todennäköisyys raskautua. 4-6kk oli jotaki 75%, ja 12kk oli 90%. Alkaa tuntumaan jo siltä, että OMG lähellä ollaan. ( siis kuinka moni saa kiksejä todennäköisyyslaskennasta, tunnustan
).
Meillä ei kyllä hirvee ahkerasti pupuilla kierron puolivälisä, et uskonkin suurimmaks osaks johtuvan siitä ettei ole tärppäilly. Yleensä miehen lapset o sillo meillä ja sit ku o niitä hoitanu ja roudannu kouluu/hoitoo/siivonnu/tehny ruokaa jne ollaa vaa ja äljötetään sohvalla.
Mutta nuo todennäköisyyslaskennat sai mut iha täpinöihin! sit menin taas tietty lukee siitä ektopiasta, se o ilmeisimmin jotaki solumuutoksia sen lisäks et o se limakalvo vääräsä paikkaa. Mulla o ennenki ollu solumuutoksia, puhtausluokka kaks ja kontrollissa taas ok. Et pahinta mitä odotan nyt o se et se poltetaan sieltä pois. Ku mulla nippailee vasenta puolta mahaa aika usein. ja sit sisuksissa tuntuu semmone ärsyttävä nihkee niinku hiekkapaperia välillä olis siellä tai jotain. Mikä lienee nyt se ektopia.
Mut tulin kuitenkin harkinnan suhteen siihen tulokseen, että en aio kuolla siihen tai menettää toivoani
Äitikin sanoi, et sille oli mun odotusaikana tullut kondylooma. Ja silti sillä o 4 lasta mun jälkeen tullut. ( joista yhet o kaksoset ja mieki haluan semmoiset)
Sanokaa hulluks vaan, mut jotenkin olen tänään positiivisemmalla tuulella tän vauvajutun kanssa ku aikoihin,
todennäköisyyslaskenta kunniaan!!! En silti oota et täsä kierrosa tärppää, mut varmaan lähiaikoina, toivon mukaan saan ens viikolla ne papan tulokset ja ne o hyvät.
Sitte mie lankesin polttaan nyt, mutta viimeistään UV lopetan. Pyhä päätös. Sit aion alkaa juoksemaan ( tai aloittaa juoksemisen yrittämisen).
AURINKOA KAIKKIEN AAMUUN!