Hakutulokset

  1. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea Line! Teillähän on täällä ollut käynnissä melko riehakasta ja pitkää keskustelua. :) Hetki meni kun noita kahlasin läpi. ) Uusiakin on ilmaantunut, tervetuloa! Sori, mä oon ollut vähän poissa kuvioista, kuten noista kiertopäivistäkin näkyy. Oikeasti oli viime kuun lopussa menkat, ja...
  2. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Taas pikaisesti: En malttanaut tänäänkään olla testaamatta. Marketin halpis testiin sain haamun/viivan paikan, vähän jo salaa innostuin kunes katsoin pönttöön... Menkat alkoivat perinteiseen tapaan rytinällä. Eli kp 1/24-29 yrityskerta 8 Laksin vähän noita kiertopäiviä kun nyt tuntuu...
  3. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Moi, nopea päivitys töistä... Apteekin oma puhdas nega aamulla. Taisi olla tämä tässä.
  4. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Kiitos tsemppaajille! :) Nyt kyllä hillitsen itseni teen vasta to-aamuna seuraavan testin, vaikka toi Apteekin Oma tuolla hyllyssä jo ootteleekin. Ei se asia siitä muutu. Ei mitään erikoisia oireita, paitsi itkin stressiä (työ-, työnhaku ja muutto tässä päällä yhtäaikaa), mikä on...
  5. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Tilanne käy kummalliseksi. Teenpä listan nyt kaikista tekemistäni testeistä viimeisen vuorokauden aikana. (Myönnetään, tuli vähän liioiteltua.) kp 21 iltapäivä (virtsa rakossa n. 3 h): Predictor Early = voimakas, kontrollia vahvempi plussa samasta virtsasta ...
  6. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Kiitos onnitteluista, vaikka ei taida vielä olla niiden aika sittenkään. Digillä negatiivinen... ??? Mitä ihmettä. O Olin täysin valmistautunut positiiviseen, kun kerran Apteekinkin testissä oli selkeä viiva. Kaksi vaihtoehtoa: joko hormonia ei vielä ole tarpeeksi digille (vaikka...
  7. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea milizza! Kiva saada positiivisia uutisia. Samalla pahoittelut negatiivisia saaneille. :( Vähän reipas tunti sitten palasin pääsiäisen vietosta ja huvikseni kävin ostamassa predictorin herkän testin, sillä apteekki on matkan varrella. Oli vään turvonnut olo (ihmekös, pääsiäisen...
  8. A

    Esikoista yrittämään 2011

    En oo ehtinyt tänne päivittelemään, kun olen ollut kellon ympäri töissä. Huoh. Ja lisäksi maanatai-aamuna ehdin tehdä testin eneen kuin tajusin että menkathan ovatkin jo alkaneet. Kierto sen kuin lyhenee??? Eli mulle voi päivittää kp 3/25-31 yk 7 ja jännäpäivät olisivat kai n.27.4.-3.5.? ON...
  9. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Tervetuloa pikkumyy! Manda86, mulla on aivan sama "morkkis" ja tialnne, eli olin myös eilen viihteellä. Nyt oli ainut mahdollisuus ennen vappua vähän juhlia, ja ei todellakaan ole mitään raskausoloa. Ja vaikka en nyt mitenkään perseet olalla ollutkaan, niin kyllä nyt tuli useampi olut...
  10. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Onnea kirksis! Ja tervetuloa uusille! Hiljaiselon jälkeen: Negaa herkässä testissä, ei mitään oireita (paitsi flunssa viime viikolla, mutta se taisi olla vain flunssa). Eipä tainnut tulla minista mammaa tämän vuoden puolella. Nyt taas sitten panostamaan täysillä työnhakuun, kun työsuhde...
  11. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Moi! Onnea köppiäiselle! ON: On taas ollut vähän hilaiseloa, olen yrittänyt hillitä itseni tarkkailua. Sen verran kuitenkin tarkkailin, että tein ekaa kertaa ovistestejä, enkä onnistunut sitä bongaamaan. Kolmena peräkkäisenä päivänä tuli hailakka viiva (n. kp 11 vaiheilla), mutta ei vahvaa...
  12. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Vauvantekohommissa jo : nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä Tryffe..........29................1........... .....73/35-37...............6.-8.1. Plumps!........24...............2...... .........61/28-29.............11.-12.1...
  13. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Hyvä idea Juliane! Päivitettäiskö kimpassa? Sit kun joku päivittelee (nyt en ehi), niin mulla on kp 1/27-31 ja yrityskerta 5... huoh.
  14. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Perjantai 11.2.2011 Yrityksen aloittaneet nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä Tryffe..........29................1................71/35-37................6.-8.1 Plumps!........24...............2...... .........59/28-29.............11.-12.1...
  15. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Niin oirelistaan vielä kuumat aallot ja välillä taas palelu... Ehkä meitsillä alkoikin vaihdevuodet.
  16. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Moi taas. Seuraa antaumuksellista omanapailua: Aamulla tein Predictorin herkän testin, siis saman jolla se "plussakin"(?) tuli kp 24. Nyt näytti negaa, joten kai se on uskottava, ettei tässä raskaana olla. Eipä kyllä menkkojakaan näy mailla halmeilla, olen jo kaksi päivää kulkenut side...
  17. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Ai, mä luulin et digi on yhtä herkkä kun nuo herkät testit. :o Sellaisella testasin. Kiitos eltsu, vähän toivoa lisää. :) Tosin nyt tiedä onko se hyväksi, täytyy yrittää rauhoittua tän valeraskauden kanssa. :) Miehelle en ainakaan viitsi sanoa tästä mitään. Eli nyt vain odotellaan niitä melko...
  18. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Pöh. Tänä aamuna digitestiin tuli julmasti Ei Raskaana. :'( Eilen olin ihan varma että oli tärpännyt, jouduin vessassakin käymään melkein tunnin välein! Siksi en luottanutkaan Clearbluen Plus -testin negaan, josnka sain eilen illalla. Siinä oli kyllä hyvinhyvin heikko paksumpi sininen viiva...
  19. A

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea eltsu81! :flower: Toivottavasti pieni pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin! ON: Tuijottelin koko eilispäivän kännykkäkameralla ottamaani kuvaa viivasta, jotta todella uskoisin siinä jotakin olevan. Kai siinä sitten on. Hirmuisesti tekisi mieli testaamaan, mutta ihan periaatteesta yritän...

Yhteistyössä