Hakutulokset

  1. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Nopeesti neuvolakuulumiset... paino 10790g ja pituus 72cm. Kasvaa edelleen omalla käyrällä tasaisesti ja neuvolatätien mielestä on tosi reipas ikäisekseen, eli "pikkuvanha" =)... Tohon nukkumiseen sen verran, et mä aloin viikko sitten käyttää yöllä korvatulppia nukkuessa. Neiti ähki...
  2. L

    Mitä ruokaa teillä ei ikinä syödä?

    Samoin täällä!! Yäk, en syö... :kieh:
  3. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Iltoja! Kiitos "hammasonnitteluista" :D. Toinen hammas on ihan näinä päivinä pihalla... Paljon on ollu puhetta syömisestä ja syömättömyydestä. Omia kokemuksia tulee. Meillä neiti noin kuukauden soseitten syömisen jälkeen alko kakomaan aina kun tarjos lusikkaa suuhun, ei sylkeny ruokaa...
  4. L

    Mistä saisi edullisesti vaatekaapin ovet?

    Paikallinen kierrätyskeskus? Kysele sieltä, yleensä löytyy hyvääkin tavaraa, ei pelkästään kierrätyskamaa... Onnea metsästykseen!! :D
  5. L

    Jättirotuinen koira.Onko sinulla?

    Tiedä ajaako sun tarkoitusta, mut meillä on tanskandogi. Syö Jahti&Vahti energia ruokaa, kun ei oikeen meinaa pysyä kilot kyljissä, sen lisäksi koiranmakkaraa ja kaikki ruuantähteet menee... Kulut äkkiseltään laskettuna noin 40?/kk. Meidän koira tuli kerrostalosta, sujuuhan se rappusten kulku...
  6. L

    Mikä vuokrafirma rekrytoi s-ryhmään?

    Laita oman osuuskaupan sivuilta suora hakemus, niin ei tartte minkää avaruusmiespalvelun kautta mennä töihi...
  7. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Pakko tulla tuulettaan, et meillä on eka hammas!! =) Sinänsä hauskaa, et mun sisko sano sunnuntaina, et jos on serkkuihinsa tullu (sillä 3 lasta), niin hampaat tulee vasta kahden kuukauden päästä!! Sit jatkuu kotihommat... -Liiko ja Anni 5kk 6pv-
  8. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hitto vie, tää on ku mun kirjottamaa! Niiiiiiiiiin tutulle kuulostaa! Mua ei sais helsinkiin muuttamaan mikään asia maailmassa, mut NYT KYLLÄ OON KADE!!! :headwall: Syysmami08 meillä neiti oli kans rokotuksen jälkeen normaalia uneliaampi, mut muuten ei reagoinu mitenkään siihen...
  9. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    BABY DRY Lapsesi kehittyy yön aikana. Kun hän nukkuu, hänen aivonsa käsittelevät tiiviisti päivän aikana saatuja kokemuksia. Pampers Baby Dry ja lapsi saa nukkua rauhassa jopa 12 tunnin ajan! Pampers Baby Dry on ainoa johtava kaksikerroksinen vaippa, ja se auttaa pitämään kosteuden poissa...
  10. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Huomenta! täällä ollaan jo ekoilla päikkäreillä. tai siis nopeet aamupäiväunet... Zucchero mä annan välillä vettä yöllä, jos ei muuten rauhoitu. Eikä oo vielä protestoinu asiaan millään tavalla. Se erohan siinä on ku meillä on pulloversio tää lapsi... kokeile muutamana yönä, älä ekasta...
  11. L

    Haluisko joku koiran?

    Tänne vaan, olis aidattu piha ja TD-uros tarjolla... :D Voisin varata jo urospennun etukäteen... ;)
  12. L

    kertokaahan teidän 5-kuisten syömis- ja unirytmeistä =)

    Näin meillä: Aamulla herätys n.8, aamupäiväunet 10-11, päikkärit 12-17 välissä vaihtelevalla menestyksellä, sit 18-19 väliin pienet torkut. Yöunille 20-> välin klo 20, välin vasta klo 23. Joinain päivinä jää aamu ja iltatorkut väliin, joskus "pitkät" päikkärit on puol tuntia... Ruokailut...
  13. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Puollan tätä ehdottomasti! Antaa vaan tulla kaikki mikä painaa, ei täällä tuomita ketään, olen huomannut! (Niinkuin monella muulla palstalla, mut se siitä)
  14. L

    Kuka tulis meille tänää n. klo 16.15?

    Missä päen Savvoo uot? :D En kyl pääse lapsenlikaks mut muuten utelen ku oon ite täältä eteläisimmästä osasta...
  15. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Nikin emo Hyvä vaan et alkaa helpottamaan, ymmärrän "äitiongelmasi" täysin. Meillä vaan tahtoo anoppi olla samanlainen. Oma äiti onneks vähän ymmärtää ettei joka tavaran tartte olla pilkun piip... :hug: ja voimia nyt vielä, toivottavasti saat unta sinäkin!! Höpöti :wave: täällä toinen...
  16. L

    Mies vissii joutuu sit reissuhommiin...

    Mikäli isäntä joutuu reissuhommiin aj saa sitä kautta lisää liksaa, niin eikö teillä sillon ole varaa ostaa paremmat renkaat siihen isännän autoon? Muuten ymmärrän kyllä harmittelusi!! Mut ei varmasti oo helppoa miehelleskään lähteä reissuhommiin. Ei muuta ku selkä suoraks ja tuet miestäs...
  17. L

    Onko savonlinnassa mitään?

    ABC, auki 6-24 =) Talvesta en tiiä, kesällä on kyl menoa ihan kivasti...
  18. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Tulin nopeesti huokailemaan kun meidän neiti vihdoin ja viimein suostu nukahtaa kunnolla. Koko päivän aikana nukku just ja just kaks tuntia. Välin meni 1,5h itkun kanssa, sit kitis muutenki ihan mielettömästi. Ainut oikeestaan mikä sai sen paremmalle tuulelle oli se et neiti sai järsiä mun...
  19. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Mitzy perjantaina nla, tuun kyl kertomaan meidän mörssärin mitat! :D Kaikille uusille tervetuloa kirjotteleen, rohkeesti vaan kommentoimaan ja kertomaan omasta mussukasta, mukava kuulla miten muilla menee! Me ollaan muutama ilta syöty puuroa vellin sijaan ja nyt pitää yöllä kiljua...

Yhteistyössä