Hakutulokset

  1. M

    "VAIN KOTONA"

    Vastakysymys... Miksi suurin osa niistä, jotka ovat "vain kotona" tuomitsevat ne, jotka tekevät toisenlaisen ratkaisun ja vievät lapsensa hoitoon äitiysloman loputtua??
  2. M

    Raskaana?

    Yks esikoista odottava 35-v ilmoittautuu, toivottavasti ei enää kovin kauan raskaana :D Alkaa nimittäin rassata tää pallona oleminen, 36+2 menossa :whistle:
  3. M

    Paras biisi kautta aikojen?

    Deep Purple - Soldier of Fortune Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lynyrd Skynyrd - Freebird Enempi siis tämmösen vanhan hyvän musiikin kannattaja :wave:
  4. M

    kuinka moni tarkkailee painoaa?

    Ei tartte tarkkailla enää sen jälkeen, kun taas pääsee salille takaisin, ja saa treenirytmistä kiinni =) Parin tunnin sparraus kuluttaa kummasti kaloreita! Ellei nyt sitten siihen suuntaan tarkkaile, ettei pääse liikaa laskemaan.
  5. M

    suvussa kulkevat nimet

    Juu... tuskinpa jatkan perinnettä. Tämä perintönimi on Hedvig, nimessä ei mitään vikaa ole, mutta en saa sitä sopimaan minkään muun nimen kanssa.
  6. M

    Mielestäsi kauneimmat/sointuvimmat nimet?

    Mun ent. koulukaverin kaksostytöt on nimeltään Mona Annica ja Anna Monica... Ehkä vähän vedetty yli tuo toisiinsa sointuminen........
  7. M

    Sopivat vaunut Suomen sääoloihin?

    \ 2 viikkoa sitten toin kotiin kaupasta upouudet Brion Kombit, ja kyllä niissä lukee kaikkialla, että Made in Sweden...
  8. M

    reilusti ylipainoiset

    \ Mie voin raahata, mutta vasta tuossa joulun jälkeen kun alan olla itse semmosessa kunnossa... :D (esikoisen la 23.10...) En kyllä taida olla lainkaan ylipainoinen, mutta mie oon hyvä tsemppaaja :)
  9. M

    Hyvä kirja

    \ Yritin lukea tota Sudenkorentoa, en kertakaiken päässyt alkua pitemmälle, kun oli niin tylsää tekstiä. Kuin olis maalin kuivumista katsellut :/ Muuten olen pitänyt esim. Paulo Coelhon kirjoista, erityisesti Alkemisti on hyvä. Myös Frank McCourtin Seitsemännen portaan enkeli ja Amerikan...
  10. M

    Nyt kauppaan...tämä avaus siksi että...

    Ei olis tarvinnut tänään mennä, mutta tuolla Mitäs nyt? -puolella oli niin rankasti juttua suklaaasta, että oli ihan pakko lähteä vain ja ainoastaan suklaan takia tohon citymarkettiin :ashamed:
  11. M

    G: Mitä tv-ohjelmia seuraatte?

    Kymmenen uutisia... Mä oon niin hiton huono kattomaan tv:tä, tuppaa aina nukuttamaaan niin makeesti telkkarin edessä :D
  12. M

    Kuka tai mikä...

    \ :laugh: :laugh: :laugh: Sehän oli silloin heti dinosaurusten ajan jälkeen. Joo, muistaa kyllä. Taitaa olla yks levy tallella jossain tuolla kaapin kätköissä :whistle: Millähän avuilla niistä tuli niinkin suosittuja silloin, kun musiikki kuulostaa kovin tavanomaiselta, ja Paulillakin...
  13. M

    Kiinnostaako opiskelut vielä "tässä iässä"?

    Periaatteessa kiinnostaa kyllä, mutta olen vähän kahden vaiheilla, että kannattaako. Olen tähän mennessä opiskellut 8 vuotta tätä ammattia (valmistuin siis jo vuonna X :whistle: ), eikä lisäopiskelu muuttaisi työ- tai palkkatilannettani mihinkään suuntaan. Alaa tuskin vaihtaisin, koska en...
  14. M

    Kuka tai mikä...

    \ Tosiasia, että homothan ovat hurmaavia =)
  15. M

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Vantaa toistaiseksi, ja eka tulossa toivottavasti 23. lokakuuta mennessä =)
  16. M

    Kuka tai mikä...

    öhh... mulla ei kans tainnu olla idoleita, tai ei ainakaan musiikillisella puolella. Noin muuten tainin "palvoa" Italian ja Brasilian jalkapallomaajoukkueita. Myös Carl Lewis oli kova jätkä B)
  17. M

    Kuinka monella mies nuorempi?

    :wave: 35/24 :D
  18. M

    Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

    \ LaatuVuosikerta !!!! B)
  19. M

    Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

    :D Me ollaan niin paljon viisaampia ja iän rauhoittamia, että ei pistetä jokaisesta kärpäsen tappamisesta uutta aloitusta pystyyn. Vaikuttaa siis hiljasemmalta... :whistle: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Joo. Mulla on huonon huumorin päivä tänään(kin)
  20. M

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Olipahan ihan p-a-k-k-o nostaa tää ylös :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä