Kaunein nimi pojalle, minkä koskaan olen kuulllut, on mielestäni Midas. Harmi, kun en voi antaa omalleni, sillä nimi on hyvin läheisen ystäväperheen kersalla!!!
Tyttöjen nimistä en tiedä sitten, tällä hetkellä tykkään Freya-nimestä, mutta en varmaan silti antaisi omalleni...
Mun tytöillä on mielestäni kauniit ja sointuvat nimet, Annika Emilia ja Elise Camilla...En kai mä niitä olis heille valinnutkaan jos toisin ajattelisin... =) Pojan nimistä Daniel on musta kaunis, ja jos otetaan noi ulkomaisetkin nimet lukuun, niin Antonio on aivan ihana! Tulevalle lapselleni oon ajatellut nimeä Alina (Victoria) tai Aaro (Daniel)... :heart:
Jos mä saan tytön, tulee hänestä Sofianna tai Josefiina. ( mummuni on Aili Anna Josefiina)
Poika on sitten paljon vaikeempi... Santeri, Joonas, Aleksi tai jotain... Auttakaa! :headwall:
Pojalle kauniita nimiä ovat mun mielestä kansainväliset Daniel ja Benjamin(oman pojan nimi) ja ensin mainittu saattaa hyvinkin tulla seuraavan lapsen nimeksi jos tulokas on poika ja tytölle antaisin luultavasti nimen Claudia, aika kaunis mielestäni. Olivia on myös kaunis tytön nimi.