Muistaako kukaan Paul Oxleys Unitin? =) Me oltiin ihan hulluna siihen. Mun kaveri sai jollain urheilutalon keikalla koskettua jonkun niistä hikiseen jalkaan ja oli aivan otettu, me muut oltiin kauhean kateellisia...
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 21:29 Footballers Wife kirjoitti:Paul Oxleys Unit
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 22:24 Zarahan kirjoitti:Mulla oli kova sana DuranDuran ja siitä Simon LeBon :heart:
Samoin!! Ja Dingo oli toinen bändi, josta tykkäsin aivan hirveästi. Nämä olivat yläasteella. Lukiossa musiikkimaku vähän muuttui ja tykkäsin mm. Skid Rowsta ja Alice Cooperista. Silloin ei suomalainen musiikki iskenyt yhtään. Toisin kuin tänä päivänä...
Oh my! Kajagoogoo!!! Mä olin ihan unohtanut sen!Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 15:30 matleena kirjoitti:Kasareita...Duran Duran, Kajakookoo. ABC, Depeche Mode, Yö, Mamba. Mulle tuli Suosikki ja sain sieltä julisteet seinille. Urheilu ei kiinnostanut tippaakaan. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 21:40 -jansku- kirjoitti:...ja kotimaisistahan ihan ykkösiä oli Se ressu redfordin bändi..
Tuo taitaa olla se Bogart CO, muistan oi tuon Ressun takatukan ja kaikkien bändin poikien kaameet salihousut
Mulla muuten löytyy muutama noitten biisi vielä videoltakin ( Hittimittarista nauhoitettuna juu) , kuten Princess ja All the best girls. joskus kun haluaa vanhoja muistella ei kun video pyörimään.
näin myös täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 15:12 Delphinium harmiksen kirjoitti:Bon Jovi! Olen edelleen kova fani...