Kuka tai mikä...

  • Viestiketjun aloittaja kateriina
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 21:29 Footballers Wife kirjoitti:
Paul Oxleys Unit
:LOL: :LOL: :LOL:
Sehän oli silloin heti dinosaurusten ajan jälkeen.

Joo, muistaa kyllä.
Taitaa olla yks levy tallella jossain tuolla kaapin kätköissä :whistle:
Millähän avuilla niistä tuli niinkin suosittuja silloin, kun musiikki kuulostaa kovin tavanomaiselta, ja Paulillakin on kovin ohkainen ääni :LOL:
 
Ai kun kiva, että joku muukin muistaa vielä! =) Joo se Paul Oxley oli sellainen hintelä pikkumies, asusteli muistaakseni Tammisaaressa. Olin siinä oletuksessa, että hän jäikin sinne jonkin suomalaisen neidon kanssa kotia perustamaan, mutta palaili sitten ilmeisemmin rakkaan harrastuksensa saattelemana kotimaahansa kokkaamaan. Muistan kuinka lähettelin biisejä kasetilla englantilaiselle kirjekaverille, jotta se olis kirjoittanut sanat mulle paperille. Mukaan laitoin salmiakkia kiitokseksi. Mahtoi olla kiitollinen lähetyksestä! :LOL:

ps. taisi siinä paul oxleyssä kuitenkin piillä jotain syvempää merkitystä, koska otin myöhemmin itselleni englantilaisen miehen... =)
 
-jansku-
Ei varmaan varsinaista idolia ollut..
Mutta Wham, europe,"the Boss" Paul oxley oli hyviä...ja kotimaisistahan ihan ykkösiä oli Se ressu redfordin bändi.. :D
Telkku ohjelmista Don Jonhsson huippu, samoin se kaiffari, joka oli joku Vince sellasessa sarjassa...kävi se mies myös Suomessa,mutta oli pikkasen silloin jo turvonnut alkoholin takia... :whistle:
ja Bon Jovi on aina ollu jees...samoin Bryan adams,mutta tulikos se sit myöhemmin... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 22:24 Zarahan kirjoitti:
Mulla oli kova sana DuranDuran ja siitä Simon LeBon :heart:

Samoin!! Ja Dingo oli toinen bändi, josta tykkäsin aivan hirveästi. Nämä olivat yläasteella. Lukiossa musiikkimaku vähän muuttui ja tykkäsin mm. Skid Rowsta ja Alice Cooperista. Silloin ei suomalainen musiikki iskenyt yhtään. Toisin kuin tänä päivänä...
 
Ringfinger
Ensin tuli jotain 80-alkua Jari Kurri :whistle:
ja sitten vähän ajanpäästä Madonna B)
Sen jälkeen ei sitten ole tarvittu, ellei sitten nykyään jotain Kirsti Paakkasta ja Sari Baldaufia lasketa.
 
Ringfinger
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 15:30 matleena kirjoitti:
Kasareita...Duran Duran, Kajakookoo. ABC, Depeche Mode, Yö, Mamba. Mulle tuli Suosikki ja sain sieltä julisteet seinille. Urheilu ei kiinnostanut tippaakaan. :wave:
Oh my! Kajagoogoo!!! Mä olin ihan unohtanut sen!

Kajagoogoo
 
Zarahan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 21:40 -jansku- kirjoitti:
...ja kotimaisistahan ihan ykkösiä oli Se ressu redfordin bändi.. :D


Tuo taitaa olla se Bogart CO, muistan oi tuon Ressun takatukan ja kaikkien bändin poikien kaameet salihousut :LOL:
Mulla muuten löytyy muutama noitten biisi vielä videoltakin ( Hittimittarista nauhoitettuna juu) , kuten Princess ja All the best girls. joskus kun haluaa vanhoja muistella ei kun video pyörimään.
 
kukkerikuu
Kyllä Duran Duran oli in ja taisi olla mm. Modern Talking ja sellaiset. Hämärästi muistan Sandran ym. italopop - edustajat. Bogartin keikalla kävin kerran. Kerran katoin jokuaika sitten satelliitilta miehen kanssa 80 - luvun hittejä. Oli ne jänniä ja tuli muistoja mieleen.
 
LeenaK
Dingo oli ykkönen :) ja muu pori-rock siinä vanavedessä (Yö, Mamba, Aika...), Juliet Jonesin Sydän, Miljoonasade. Ja joku mainitsi Michael Praedin - se, ja myös se blondi Robin Hood, Sean Conneryn poika (?) ja just muistin nimenkin, Jason.
 
Oksanreikä harmaana
Mä olin ihan hulluna HANOI ROCKSIIN. Eli olin Hanoi-fani... Itkin kun Razzle kuoli. Oli kova paikka kun sellainen ihanainen mörökölli lensi taivaaseen - million miles away.

Edelleen kuuntelen Hanoita volyymit kaakossa kun siivoan tai teen jotain muuta kotihommaa eikä muut ole kotona. Omassa rauhassa fiilistelen. B)
 
Äiti0004
Meitsillä kolahti lapsena Baccara aivan kybällä. Sitä laulettiin ja leikittiin ja esiinnyttiin. Baccara käväs Suomessa elokuussa ja pääsin silloin ensimmäistä kertaa näkemään sen livenä (tosin toinen jäsen ei ollut alkuperäinen). Oli aivan mahtavaa ja lähes 30 (!KÄÄK!) vuoden odotus palkittiin.

Sitten murkkuikäisenä kolahti rock'a'billy, Crazy Cavan, Matchbox, Stray Cats ym.

 
Varsinaista ykköstä ei löydy, mutta...
Suomalaisista, Eput, Pelle Miljoona, Skädäm (jonka keikalla kävin ja pääsi lavalle esityksen aika tanssimaan hitaan biisin laulajan kanssa), Nights of Iguana,Yö, Hassisenkone,Sliipparit, Noitalinna huraa! jne jne

Ulkolaisista, W.a.s.p. , skorpparit, ABC, Stray cats, Yazoo, The Human league, The Cure, Inxs jne jne

Olin kaikki ruokainen ja olen kyllä vieläkin
 

Yhteistyössä